Mai - skravla!

Ja jeg reiste meg og flyttet meg vekk. Jeg reagerer veldig på det selv. Derfor jeg syns det er rart at noen faktisk setter det ned og gjør det der! Er ikke som på 70-80 tallet hvor det var vanlig å røyke overalt... og vedsiden av unger osv.
Man tar veldig lite hensyn da ja.
 
Syns denne eksamensoppgaven jeg har skralet på er noe av det vanskeligste jeg har gjort.
Må bruke offentlige sider til å vurdere og tenke ut fra det som står der.
Det henvises til prinsipper og retningslinjer som er overordnet beskrevet.

Problemet er at disse prinsippene og retningslinjene som ikke er offentlig tilgjengelige er skrevet av en gruppe på 3 personer hvor jeg er en av dem.

Er så utrolig vanskelig å skrive god når men har så alt for mye informasjon men ikke kan bruke.

Oi, det kunne jeg ikke skrive, stryk, skriv det...
Og slik går det hele veien.
Blir fort litt hakkete og usammenhengende.
Forstår det blir vanskelig da ja
 
Heldige oss som går til noen innenfor rus. Det røykes hasj i leiligheten. Det er tatt opp flere ganger at det ikke skal røykes verken det ene eller det andre så lenge vi er der, men det respekteres ikke av den/de det gjelder. Skulle være nytt møte igår, spent på hva som kom ut av det.
Off ikke bra. Ja det vil jo bli spennende å høre
 
Syns denne eksamensoppgaven jeg har skralet på er noe av det vanskeligste jeg har gjort.
Må bruke offentlige sider til å vurdere og tenke ut fra det som står der.
Det henvises til prinsipper og retningslinjer som er overordnet beskrevet.

Problemet er at disse prinsippene og retningslinjene som ikke er offentlig tilgjengelige er skrevet av en gruppe på 3 personer hvor jeg er en av dem.

Er så utrolig vanskelig å skrive god når men har så alt for mye informasjon men ikke kan bruke.

Oi, det kunne jeg ikke skrive, stryk, skriv det...
Og slik går det hele veien.
Blir fort litt hakkete og usammenhengende.

Krevende, ingen tvil om det.
 
Ble ferdigpizza her:hilarious:

En form for grill-taco her.

Kyllingfilet i strimler med litt tacokrydder på ble grillet på alu-folie for å ikke falle mellom rista. Biffstrimler med salt pepper og litt chili likeså. Klassisk taco-tilbehør ellers.
 
Så ligger jeg altså i telt i hagen. Minstemor tørr ikke sove med bare søsken. Men hun hadde sovna før jeg kom ut (jeg var ute og pakket henne inn i soveposen før jeg gikk på badet selv)

Vel, jeg liker å ligge i telt jeg, men må ha meg en sovemaske slik ungene har. Jeg hadde en i fjor som var ekkel, men det var i alle fall bedre enn ingenting, for det er relativt lyst.
 
En form for grill-taco her.

Kyllingfilet i strimler med litt tacokrydder på ble grillet på alu-folie for å ikke falle mellom rista. Biffstrimler med salt pepper og litt chili likeså. Klassisk taco-tilbehør ellers.

Lage nachos i morgen:) På søndag skal me i ein park, der kyrkja har laga til kjekke aktiviteter:)
 
Litt tidlig av treåringen å starte dagen 5.20:wacky: Vi må stort sett vekke han hver dag i uka:rolleyes:
 
Litt tidlig av treåringen å starte dagen 5.20:wacky: Vi må stort sett vekke han hver dag i uka:rolleyes:

Grusomt tidlig. Slik har mine barn vert også, det er ein fase men tungt mens det står på. Du har min største medfølelse. Mulighet for at far (om dykk er sammen) kan ta ungene ut og la deg få ein kvil?
 
God morgen. I dag skal me gjere minst mulig fornuftig. Men skal ta ungene ned på stranda og sjå om dei vil bade litt:) Om eit par timer sikkert;) Me skal nyte at me ikkje har nokon planar i dag:)
 
God dag
Vært våken noen timer, skal snart en rur på rusta ,så gjenstår det å få ferdig punta verandaen til sommeren, ellers skal vi på fyllinga, kanskje beise litt+++
 
Grusomt tidlig. Slik har mine barn vert også, det er ein fase men tungt mens det står på. Du har min største medfølelse. Mulighet for at far (om dykk er sammen) kan ta ungene ut og la deg få ein kvil?
Han fant seg iPad og forsvant oppi senga igjen. Jeg sovna igjen:D
 
Mannen og ungene kjørte akkurat så her er rolig. Ungene skal sove hos farmor og farfar i natt. Vi skal få unna litt greier, og ikke minst slappe av. Så har jeg fått lagt av basseng( enda større) og sånn varmepumpe/system. Så det står klart til de kommer hjem i morgen:D Ut i kveld, blir kjekt! :D Eller ut og ut, bestilt bord på restaurant. Også blir det til et vennepar etterpå :)
 
Last edited:
Back
Topp