Tenkte at det er kjekt med en skravletråd jeg hvor vi kan snakke om løst, fast og alt og ingenting[emoji23][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjipt når man har skrevet en del og så blir det borte[emoji23] Det høres koselig da[emoji4] har vært å hentet niesa våres på 4,5 år i barnehagen og ho skal være her i helga[emoji4] Gubben og eldste sønnen vår har dratt av gårde på senteret for å klippe håret hans mens jeg lager taco[emoji4]Alt ble borte . Det jeg skrev var at det er kjekt med en skravletråd og at jeg reiser på vogna i helga med gubben. Uten alkohol på meg men kjekt å slippe å våkne fyllesyk i morgen [emoji16]
Da blei det nok deilig med noen dager fri tenker jeg[emoji4]Jeg sitter på jobb. Femte kveldsvakta på rad. Men fri et par dager nå da, heldigvis.
Da blei det nok deilig med noen dager fri tenker jeg[emoji4]
Ja, poff borte liksom... Ja er trivelig [emoji4]. Fullt liv på campingen nå!kjipt når man har skrevet en del og så blir det borte[emoji23] Det høres koselig da[emoji4] har vært å hentet niesa våres på 4,5 år i barnehagen og ho skal være her i helga[emoji4] Gubben og eldste sønnen vår har dratt av gårde på senteret for å klippe håret hans mens jeg lager taco[emoji4]
Nei, ikke veldig stille[emoji23] Har sovet i 11 timer i natt. gubben sendte meg i seng kl 8 i går kveld for å slappe av litt for jeg var så trøtt. Jeg sovnet faktisk og våknet halv 7 i dag morges[emoji23] Og det beste av alt er at jeg har null migrene[emoji7] Til vanlig så kan jeg ikke sove mer enn 7, 5 time for da våkner jeg med migrene. Men når jeg er gravid så blir migrenen min helt borte og det er så ufattelig deilig[emoji4][emoji7] Å gå fra å ha migrene opptil 11 dager i løpet av en mnd til 0 er fantastisk[emoji7]Ja, poff borte liksom... Ja er trivelig [emoji4]. Fullt liv på campingen nå!
Koselig med barnebesøk! Da blir det ikke stille i heimen [emoji7]
Å det må være skikkelig deilig! Heldigvis har jeg ikke migrene. Brodern har og vet at det ikke er gøy i der hele tatt... var rimelig godt å våkne i dag og ikke være fyllesyk og se på alle de trøtte trynene rundt oss her hehe... så er mange fordeler med å være gravid gitt!Nei, ikke veldig stille[emoji23] Har sovet i 11 timer i natt. gubben sendte meg i seng kl 8 i går kveld for å slappe av litt for jeg var så trøtt. Jeg sovnet faktisk og våknet halv 7 i dag morges[emoji23] Og det beste av alt er at jeg har null migrene[emoji7] Til vanlig så kan jeg ikke sove mer enn 7, 5 time for da våkner jeg med migrene. Men når jeg er gravid så blir migrenen min helt borte og det er så ufattelig deilig[emoji4][emoji7] Å gå fra å ha migrene opptil 11 dager i løpet av en mnd til 0 er fantastisk[emoji7]
Ja, det er fantastisk deilig[emoji4][emoji7] Ja, det kan jeg tenke meg er deilig[emoji23]Å det må være skikkelig deilig! Heldigvis har jeg ikke migrene. Brodern har og vet at det ikke er gøy i der hele tatt... var rimelig godt å våkne i dag og ikke være fyllesyk og se på alle de trøtte trynene rundt oss her hehe... så er mange fordeler med å være gravid gitt!
Herlighet så koselig og etterlengtet!Då har vi endelig fått 2 streker på testen, etter 3 års prøving på nr 2.
Har lyst å fortelle alle sammen,men får vente litt til
Har visst at jeg har vært gravid i en uke i dag! Herreguuuud så lenge det blir til uke 12 i dette tempoet, haha! Tirsdagene er det nye uker så gleder meg til i morgen når uke 4 er fullgått!
Nai planen denna ukå e vel det vanlige . Jobb, barnehage og skole . Bestilte meg tidlig ul nå så det va jo kjekt! Sjøl om det e EVIG lenge te 5/10 ..
Ha en fin uke alle sammen