Mai jentenes skravletråd..

Alt ble borte . Det jeg skrev var at det er kjekt med en skravletråd og at jeg reiser på vogna i helga med gubben. Uten alkohol på meg men kjekt å slippe å våkne fyllesyk i morgen [emoji16]
 
Jeg sitter på jobb. Femte kveldsvakta på rad.:banghead: Men fri et par dager nå da, heldigvis.
 
Alt ble borte . Det jeg skrev var at det er kjekt med en skravletråd og at jeg reiser på vogna i helga med gubben. Uten alkohol på meg men kjekt å slippe å våkne fyllesyk i morgen [emoji16]
kjipt når man har skrevet en del og så blir det borte[emoji23] Det høres koselig da[emoji4] har vært å hentet niesa våres på 4,5 år i barnehagen og ho skal være her i helga[emoji4] Gubben og eldste sønnen vår har dratt av gårde på senteret for å klippe håret hans mens jeg lager taco[emoji4]
 
kjipt når man har skrevet en del og så blir det borte[emoji23] Det høres koselig da[emoji4] har vært å hentet niesa våres på 4,5 år i barnehagen og ho skal være her i helga[emoji4] Gubben og eldste sønnen vår har dratt av gårde på senteret for å klippe håret hans mens jeg lager taco[emoji4]
Ja, poff borte liksom... Ja er trivelig [emoji4]. Fullt liv på campingen nå!
Koselig med barnebesøk! Da blir det ikke stille i heimen [emoji7]
 
Ja, poff borte liksom... Ja er trivelig [emoji4]. Fullt liv på campingen nå!
Koselig med barnebesøk! Da blir det ikke stille i heimen [emoji7]
Nei, ikke veldig stille[emoji23] Har sovet i 11 timer i natt. gubben sendte meg i seng kl 8 i går kveld for å slappe av litt for jeg var så trøtt. Jeg sovnet faktisk og våknet halv 7 i dag morges[emoji23] Og det beste av alt er at jeg har null migrene[emoji7] Til vanlig så kan jeg ikke sove mer enn 7, 5 time for da våkner jeg med migrene. Men når jeg er gravid så blir migrenen min helt borte og det er så ufattelig deilig[emoji4][emoji7] Å gå fra å ha migrene opptil 11 dager i løpet av en mnd til 0 er fantastisk[emoji7]
 
Nei, ikke veldig stille[emoji23] Har sovet i 11 timer i natt. gubben sendte meg i seng kl 8 i går kveld for å slappe av litt for jeg var så trøtt. Jeg sovnet faktisk og våknet halv 7 i dag morges[emoji23] Og det beste av alt er at jeg har null migrene[emoji7] Til vanlig så kan jeg ikke sove mer enn 7, 5 time for da våkner jeg med migrene. Men når jeg er gravid så blir migrenen min helt borte og det er så ufattelig deilig[emoji4][emoji7] Å gå fra å ha migrene opptil 11 dager i løpet av en mnd til 0 er fantastisk[emoji7]
Å det må være skikkelig deilig! Heldigvis har jeg ikke migrene. Brodern har og vet at det ikke er gøy i der hele tatt... var rimelig godt å våkne i dag og ikke være fyllesyk og se på alle de trøtte trynene rundt oss her hehe... så er mange fordeler med å være gravid gitt!
 
Å det må være skikkelig deilig! Heldigvis har jeg ikke migrene. Brodern har og vet at det ikke er gøy i der hele tatt... var rimelig godt å våkne i dag og ikke være fyllesyk og se på alle de trøtte trynene rundt oss her hehe... så er mange fordeler med å være gravid gitt!
Ja, det er fantastisk deilig[emoji4][emoji7] Ja, det kan jeg tenke meg er deilig[emoji23]
 
Hva står på planen for uka da damer? :)

Føler jeg holder på å sprekke og må fortelle noen, så passer lite fint med besøk av mamma hele onsdag :bag:
Annet enn det så går jeg hjemme med en ettåring så håper dagene suser litt avgårde til uke 12, på onsdag skal vi innom en privatlege og sjekke tungebåndet hennes, så både spent og gruer meg.

Håper alle har hatt en fin helg, og at det snart strømmer på med enda flere hit til mai gruppa!:cat:
 
Planen her er jobb og mer jobb. Har arbeidshelg til helga og er spent på hvordan kroppen takler å jobbe turnus fremover. Er helt mos i kroppen etter senvakt og opp igjen på dagvakt fra før... jentungen kommer igjen på onsdag da. Det blir fint. Uvant å gå tilbake til 50/50 fordeling etter hun har vært hos meg i fire uker sammenhengende i ferien. Ellers ikke noe spesielt tror jeg.
 
Her er det den vanlige tralten[emoji23] Jobb, husarbeid, unger avgårde på skolen, hjelpe til med lekser og så være slakt på sofaen når ungene er i seng[emoji85][emoji23][emoji42]
 
Da har mine foreldre fått vite det, og de ble veldig overrasket og glad, heldigvis [emoji5][emoji5] kjenner det er vanskelig å ikke si noe om det til alle, samtidig syntes jeg det er litt ekkelt å snakke om også på en måte, får sykt høy puls, og blir stressa, kanskje redd for reaksjonene [emoji848]
 
Nai planen denna ukå e vel det vanlige . Jobb, barnehage og skole ☺️. Bestilte meg tidlig ul nå så det va jo kjekt! Sjøl om det e EVIG lenge te 5/10 ..
Ha en fin uke alle sammen
 
Då har vi endelig fått 2 streker på testen, etter 3 års prøving på nr 2.
Har lyst å fortelle alle sammen,men får vente litt til;)
 
Då har vi endelig fått 2 streker på testen, etter 3 års prøving på nr 2.
Har lyst å fortelle alle sammen,men får vente litt til;)
Herlighet så koselig og etterlengtet!
 
Har visst at jeg har vært gravid i en uke i dag! Herreguuuud så lenge det blir til uke 12 i dette tempoet, haha! Tirsdagene er det nye uker så gleder meg til i morgen når uke 4 er fullgått!
 
Nai planen denna ukå e vel det vanlige . Jobb, barnehage og skole ☺️. Bestilte meg tidlig ul nå så det va jo kjekt! Sjøl om det e EVIG lenge te 5/10 ..
Ha en fin uke alle sammen

Føles evig lenge ut ja, vi har bestilt til 22/10. Håper tiden går litt fortere nå som jeg har en liten som flyr rundt allerede ;)
 
Back
Topp