Mai 2025

Jeg har glemt det de siste ukene selv!! Spurte chat gpt nå, som sa det ikke gjør noe å begynne nå. Jeg tar (når jeg ikke glemmer det) jod-dråper i tillegg til omega 3 multi-tabletter som inneholder litt jod
Forhåpentligvis har vi fått i oss nok ved melk, yoghurt og fisk i periodene vi ikke har tatt, anbefaler å legge inn påminnelse i kalender for vitaminer morgen og kveld - jeg må ha det for å huske det

Forhåpentligvis har vi fått i oss nok ved melk, yoghurt og fisk i periodene vi ikke har tatt, anbefaler å legge inn påminnelse i kalender for vitaminer morgen og kveld - jeg må ha det for å huske det
Ja jeg tenker samme! Godt tips, må gjøre det. Glemmer aldri pillene, for de er i dosett, men de jod-dråpene glemmer jeg, siden de må stå i kjøleskap

Når er det dere setter dere som gravid på lista? Jeg er jo bare 10dpo, så veldig redd det fort kan snu

Begge tester tatt i samme urin. De er svakere :(

Vedlegg

• IMG_3957.jpeg
    IMG_3957.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 87
Begge tester tatt i samme urin. De er svakere :(
Men den du sammenligner med, er den fra samme tiden på døgnet? Jeg hadde utelukkende sterkere tester på kvelden enn morgenen.

Men den du sammenligner med, er den fra samme tiden på døgnet? Jeg hadde utelukkende sterkere tester på kvelden enn morgenen.
Her er morgen 10dpo vs morgen 9dpo:(

Vedlegg

• IMG_3958.jpeg
    IMG_3958.jpeg
    256,2 KB · Visninger: 79
  • IMG_3962.jpeg
    IMG_3962.jpeg
    50,3 KB · Visninger: 76
Ah… det gikk som jeg fryktet på UL i dag. CD11/stim dag 10, og ingen follikler verdt å gå videre med. Dette har aldri skjedd meg før. Veldig skuffet, men har et håp om å gjøre ny stimulering neste syklus. Vet at duostim kan gi gode resultater. Får høre hva klinikken mener.

Ah… det gikk som jeg fryktet på UL i dag. CD11/stim dag 10, og ingen follikler verdt å gå videre med. Dette har aldri skjedd meg før. Veldig skuffet, men har et håp om å gjøre ny stimulering neste syklus. Vet at duostim kan gi gode resultater. Får høre hva klinikken mener.
Ånei, det var ordentlig leit å høre :sad010 Håper klinikken er med på ny runde neste syklus! :Heartred

Ja, den skal dobles annenhver dag
Lav hcg synes ikke så lett.. det er enda tidlig.! Du har sterkere tester enn jeg hadde på samme tiden :)
Ja, samme her. Mine var også mye svakere 9 og 10 DPO med en ubetydelig økning mellom de dagene. Var først fra 11/12 det ble en tydeligere økning fra dag til dag. :Heartpink

Jeg har tydeligvis vært veldig spent på timen idag til fertilitetsutredning, våket kl 02.30 inatt og fikk ikke sove mer :excited001 Men alt gikk bra på Fertilitetssenteret, ingen funn hos hverken meg eller min mann, og vi blir satt opp på IVF kort protokoll. Skal få ny innkalling av sykepleiere når de er klar for oppstart, aaaaaaner ikke når det blir så det blir normal prøving i mellomtiden (På UL sa de at EL var rett rundt hjørnet iallefall :hello2 )
Litt vanskelig å ikke ha en tidshorisont å forholde seg til, men kanskje det ikke er så dumt heller, jeg er jo veldig utålmodig :smiley-angelic002
Jeg fikk innkalling til opplæring i juli med planlagt oppstart i august med kort protokoll :happy: I første omgang var jeg glad for innkallingen men bittelitt skuffet over at vi ikke starter opp før etter sommeren. Jeg føler jeg ikke har tid å miste siden jeg er 38 år og redd for at det skal bli for sent (sånn som mange andre her inne også føler på :Heartpink) Men når jeg fikk summet meg litt så er det greit sånn også, da får jeg en siste (forhåpentligvis) sommer i «frihet» (dvs barnløs :hilarious:) og i god form, upåvirket av hormoner og graviditet, samt og jeg og min mann får totalt 4 naturlige prøveperioder siden SA i april. Og vi er jo veldig glad i de naturlige PP også :smiley-ashamed005:hug003 Men blir gjerne med i juni gruppen hvis det er kotyme for å være med her hvis man venter på oppstart? Er spennende å følge med på reisen til dere andre, og så lærer jeg jo litt også underveis her fra dere :smiley-bounce012

Ja, samme her. Mine var også mye svakere 9 og 10 DPO med en ubetydelig økning mellom de dagene. Var først fra 11/12 det ble en tydeligere økning fra dag til dag. :Heartpink
Ja! Det kom seg på 12dpo for min del. Så mellom 8dpo og 12 dpo så er det så lav hcg uansett :P

Vet noen hvor lang kø det er på nytt fryseforsøk med OUS?

Back
Topp