Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men alt gikk bra på Fertilitetssenteret, ingen funn hos hverken meg eller min mann, og vi blir satt opp på IVF kort protokoll. Skal få ny innkalling av sykepleiere når de er klar for oppstart, aaaaaaner ikke når det blir så det blir normal prøving i mellomtiden (På UL sa de at EL var rett rundt hjørnet iallefall
)
Jeg kan gjerne settes på gravid, og tusen takk!Gratulerer! Vil du settes på gravid?![]()
Gratulerer så mye!!! Så utrolig kjekt å se at detta har klaffet for alleHerregud!!!!

Tusen takk, gratulerer så mye til deg og!! Jeg har aldri opplevd at det har klaffet for meg før nå, har du? Og hvilken dpo er du nå?Gratulerer så mye!!! Så utrolig kjekt å se at detta har klaffet for alle![]()
Jeg er 12 dpo idag! Jeg har vært gravid tidligere da jeg var 19, men tok da valget om å avslutte svangerskapet. Dette er første gang siden vi begynte å prøve for over 1 år siden og det er så utrolig spennende!!Tusen takk, gratulerer så mye til deg og!! Jeg har aldri opplevd at det har klaffet for meg før nå, har du? Og hvilken dpo er du nå?
Gratulerer så myeJeg er 12 dpo idag! Jeg har vært gravid tidligere da jeg var 19, men tok da valget om å avslutte svangerskapet. Dette er første gang siden vi begynte å prøve for over 1 år siden og det er så utrolig spennende!!

Så spennendeHerregud!!!!
11 dpo![]()
Gratulerer til dere alleNå ser jeg at streken er sterkeremen kjenner jeg har vansker for å tro på det innerst inne
CD10 her og er altfor spent på morgendagens UL etter et dårlig resultat på UL CD8 vi er alle i samme båt med tankekjør. Vi må bare fokusere best mulig i usikkerhetenGratulerer til dere med positive tester
Cd 9 her, og ultralyd om 2 dager. Har vært så redd for at innsett skal kræsje med både kristi himmelfartsdag og pinse, men er jeg heldig så skjer det kanskje noe imellom. Har vanligvis eggløsning på dag 13-16, så det heller vel mot at det blir innsett i starten av juni, eller dessverre avbrutt. Lite man kan gjøre tipper jeg, for dersom jeg ikke er "moden" nok til å kunne sette ovitrelle etter timen på fredag, så risikerer jeg at eggløsning skjer på mandag/tirsdag og vi vet jo alle hvordan det ender..da blir det brått en lang sommerprøver å holde motet oppe, men dette tankekjøret tar virkelig på!
Hvordan ble det med deg? Slapp du unna letrozol denne gangen?Gøy å se alle positive her. Nå skal jeg komme etter dere inn i samme termingruppe.Jeg skal sette ovitrelle i kveld og da blir innsett neste onsdag. Jeg prøver å planlegge minst mulig stress nå og tar livet helt med ro.
Ja heldigvis. Jeg slipper ikke unna ovitrelle da. Men det er helt greit. Ja det er drit å teste etter å ha tatt ovitrelle, men det er bedre det enn at det blir avbrutt igjen eller at de setter inn på feil dag.Hvordan ble det med deg? Slapp du unna letrozol denne gangen?
Det er sant, sommeren er jo tross alt lettere å holde seg opptatt med, så det er jo faktisk bedre enn midt på kaldeste vinteren. TakkTro meg.. Du maser ikke. Tidsvinduet er jo så skjørt, så de forstår nok (eller burde..) at du ønsker å få dette til før sommeren. Men om det ikke går, er det nok kanskje bedre med venting på sommeren enn vinteren da det skjer mer i livet generelt på sommeren. Forsøk på en liten mager trøst![]()

Tusen takk, det skal bli godt å få den timen overstått, så er man et skritt nærmere svarDet er uansett greit å få spurt ja, så får du ihvertfall gjort alt du kan fra din side for å prøve å få til innsett før sommerenKrysser for at alt ser fint og klart ut på fredag så du slipper å bekymre deg mer for om du rekker innsett
![]()

Jeg har glemt det de siste ukene selv!! Spurte chat gpt nå, som sa det ikke gjør noe å begynne nå. Jeg tar (når jeg ikke glemmer det) jod-dråper i tillegg til omega 3 multi-tabletter som inneholder litt jodLitt på siden her, beklager det, men tar alle jod som tilskudd her? Føler jeg begynte litt sent på det, ikke så lenge siden jeg fikk med meg at dette er noe man bør få nok av. Av alt jeg har lest om vitaminer og tilskudd er det litt rart at det har gått meg litt hus forbi Jeg tar såklart folat. Litt stresset for om jeg er «for sent» med jod? Hvordan gjør dere det?
Jeg også glemte dette helt ut! Jeg har kjøpt inn Nycoplus Gravid pakken i lillaJeg har glemt det de siste ukene selv!! Spurte chat gpt nå, som sa det ikke gjør noe å begynne nå. Jeg tar (når jeg ikke glemmer det) jod-dråper i tillegg til omega 3 multi-tabletter som inneholder litt jod
Det er helt klart lite som klarer å ta like stor plass i hodet akkurat nå ja, det er helt sikkertNei, jeg kan se for meg at lite å fylle med dagene gjør det ekstra ille akkurat nå. Det er så lite annet som er "stort" nok til å distrahere fra noe sånt som dette. Jeg er "heldigvis" midt i den mest avgjørende eksamensperioden i mitt liv, så det hjelper med å få dagene til å gå. Jeg kan nok se langt etter EL i minst en uke til til og sannsynligvis mer pga. forskyvning etter Gonapeptyl-trigger, men det føles som du sier litt godt å teste likevel så jeg kan ta den eventuelle skuffelsen med å måtte vente over sommeren litt mer gradvis. Men foreløpig har jeg håp
Støtter ellers veldig de over her som sier at du bør be om UL på mandag om det ikke er klart for Ovitrelle på fredag. Jeg kjenner meg så igjen i å føle at man maser, men jeg tror faktisk at man uansett føler seg bedre om man har spurt og fått nei. Det er så kjipt å angre i etterkant på at man ikke engang spurte. Håper du møter en empatisk og fin lege som skjønner hvor tøft dette er![]()

Tusen takkCD10 her og er altfor spent på morgendagens UL etter et dårlig resultat på UL CD8 vi er alle i samme båt med tankekjør. Vi må bare fokusere best mulig i usikkerhetenlykke til på UL!
det er godt vi kan lufte like tanker og erfaringer her. Ønsker deg masse lykke til på ultralyd imorgen