Ser ut som innsett blir på onsdag neste uke. Så får vi se hvordan dette her blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!!!Ser ut som innsett blir på onsdag neste uke. Så får vi se hvordan dette her blir.

Masse lykke til, heier på dereSer ut som innsett blir på onsdag neste uke. Så får vi se hvordan dette her blir.

Så spennende! Krysser fingrene. Håper dette er gangen alt klafferSer ut som innsett blir på onsdag neste uke. Så får vi se hvordan dette her blir.

Klinikkel vil ha en spesifikk dag, fastlegen min ville ha 2 for å se økningenDere som har testet positivt, tar dere én blodprøve, eller er det vanlig med 2 for å se økning?

Har du prøvd med en annen om du er skeptisk til resultatet på strips?Testegal! Tok en ny nå som er identisk som den istad
Nei jeg stoler på resultatet, jeg bare vet at det er ovitrelle som haler ut kjempelenge, og håper den blir sterkere enn de tidligere snart, sånn at det betyr at det er en kombo av ovitrelle og egen hcgHar du prøvd med en annen om du er skeptisk til resultatet på strips?
men har ikke fått positiv test på nesten 2 år, så er ikke så optimistiskDen der er klokkeklar den11 dpo![]()
så fin og rosa! gratulerer!!Her vil klinikken ha to prøver for å se at hcg har doblet seg!Dere som har testet positivt, tar dere én blodprøve, eller er det vanlig med 2 for å se økning?
Hurra! Ser jo veldig bra ut detteNå ser jeg at streken er sterkeremen kjenner jeg har vansker for å tro på det innerst inne

Denne ser jo sterkere ut enn den du postet igår!!Nå ser jeg at streken er sterkeremen kjenner jeg har vansker for å tro på det innerst inne

Så fantastisk!! Gratulerer@Eplemos337 @Anneprøver jeg tok også clearblue som sa jeg var gravid, det slo inn for fullt litt symptomer i går der jeg føler meg veldig stinn i magen, samt hvilepulsen min har gått drastisk opp de 2 siste dagene. Tror jeg kan settes på gravid![]()

Jeg skal sette ovitrelle i kveld og da blir innsett neste onsdag. Jeg prøver å planlegge minst mulig stress nå og tar livet helt med ro.