Mai 2025

Jeg holder på å teste for eggløsning i disse dager morgen og kveld, og kjenner jeg blir frustrert og stresset fordi det virker som de aldri skal bli positive. CD16 nå og ser ikke ut som clearblue digital strekene blir noe sterkere. Noen som erfaring med disse blir det plutselig bare smiley eller kan en se på kontrollstreken når eggløsning nærmer seg? På mandag var folikkel 16mm så eggløsning bør jo nesten vært kommet nå :crybaby2

Jeg holder på å teste for eggløsning i disse dager morgen og kveld, og kjenner jeg blir frustrert og stresset fordi det virker som de aldri skal bli positive. CD16 nå og ser ikke ut som clearblue digital strekene blir noe sterkere. Noen som erfaring med disse blir det plutselig bare smiley eller kan en se på kontrollstreken når eggløsning nærmer seg? På mandag var folikkel 16mm så eggløsning bør jo nesten vært kommet nå :crybaby2
Jeg får aldri positiv på disse! Jeg fikk fast smilefjes en dag, for så heldigvis ultralyd dagen etter som viste at eggløsning hadde skjedd.

Jeg får aldri positiv på disse! Jeg fikk fast smilefjes en dag, for så heldigvis ultralyd dagen etter som viste at eggløsning hadde skjedd.
Ååh men da fikk du jo positiv: smiley? :happy:. Jeg har brukt de noen ganger før og har fått smiley, lurer på om eggløsning bare er veldig sen. Er så forvirret :sorry:.

Da har jeg hatt den daglige oppdateringen med embryologen.
I dag, på dag 3, har vi fremdeles 3 embryoer. 2 som har 8 celler og en hvor cellene har begynt å samle seg til morula. Fremdeles null fragmentering. Embryologen sa at de på nåværende tidspunkt ser perfekte ut, nen at man ikke kan spå hvordan de klarer seg videre. Jeg vet at stegene til å bli morula og blastocyst er tøffe, men jeg kjenner jeg begynner å få et lite håp :Heartpink

Last edited:
Jeg hadde ikke trua på at jeg skulle få eggløsning av meg selv sist runde, men der gikk det fra ingenting til full spiker over natta! Her er mine eggløsningstester den runda, testa både med strips og Clearblue smiley. Clearblue ble positiv samtidig som strips ☺️
1000002635.png

Fikk to blasto på frys, hadde 10 egg ut, 9 befrukta og ett satt inn. Så det betyr at 6 har fallt fra. Er dette normalt statistikk?
Så kjekt med to på frys. Første runde hadde jeg 11 ut, 7 befrukta, 1 blasto. Andre runde ble det 8 ut, 4 befrukta, 1 satt inn og 1 på frys. Så har skjønt at ingenting er "normalt" og hver syklus er ulik :-) 3 av 9 er jo supert, det er jo over 30 % :-)

@Hassel jeg kan settes som gravid, men jeg klarer ikke å juble helt. Begge blodprøve tilsier det. Gravitetstestene sier også det. Jeg tror på det etter uke12❤️ Litt for mye skuffelser etter skuffelser at jeg bare håper den sitter hele veien. Er mer livredd enn glad akkurat nå.
Å, gratulerer!! Skjønner at det er skummelt også, men krysser fingrene. Er så glad for deg:Heartpink:Heartpink:Heartpink :smiley-bounce016

Jeg hadde ikke trua på at jeg skulle få eggløsning av meg selv sist runde, men der gikk det fra ingenting til full spiker over natta! Her er mine eggløsningstester den runda, testa både med strips og Clearblue smiley. Clearblue ble positiv samtidig som strips ☺️
Vis vedlegget 460442
Åh takk for bilder det gir meg håp :smiley-angelic001. Syns jeg begynner å se antydning til eggløsningsslim i dag. I dag knakk jeg litt sammen foran kollegaer, all den ventingen tærer på kroppen. Klarer ikke tanken på å vente en måned til også plutselig nærmer sommerstengt seg.

Ååh men da fikk du jo positiv: smiley? :happy:. Jeg har brukt de noen ganger før og har fått smiley, lurer på om eggløsning bare er veldig sen. Er så forvirret :sorry:.
På arket som jeg fikk av dem skulle det være en blinkende smiley, men det er denne jeg aldri har fått jeg var usikker jeg også, men det virket som de hadde god kontroll på ultralyden - siden jeg hadde fått smiley dagen før, og ingenting dagen etter pluss ultralyd så satte dem smiley dagen som eggløsning - hadde det gått to dager mellom ultralyd så kunne de ta en dobbeltsjekk med blodprøve

Fikk to blasto på frys, hadde 10 egg ut, 9 befrukta og ett satt inn. Så det betyr at 6 har fallt fra. Er dette normalt statistikk?
To blasto på frys syns jeg er bra❤️Normalt utifra min erfaring. Første forsøk 10, 9befruktet og 1 overlevde. Andre forsøk 11, 8 befruktet 1 overlevde og 1 på frys.

Og unnskyld til alle for at jeg gnir min lykke inn hit siden det satt på eget forsøk. Planen var jo at vi i helgen skulle starte på nytt forsøk på klinikken

Back
Topp