I dag ble det mye info.
Fører ringte embryologen. Vi har 2 egg si. Har delt seg i 4 og et som har delt seg i 2. ingen fragmentering i noen av dem. Embryologen mener de to som har delt seg i 4 minner veldig om embryoet jeg hadde i forrige forsøk (samme embryolog) og er det kan har delt seg i 2 kan hente seg inn og bli med videre. Så foreløpig er hun positiv.
En liten stund etter ringte sykepleier. Hun sa at legen hadde sittet og sett på forrige forsøk, og sett på blodprøvesvarene mine fra fredagen (de før svarene i hele tall, og må innhente desimalen fra fürst, jeg skjønte det ikke helt). Uansett så hadde jeg 4,6 i progesteron dagen før jeg satte trigger, og dermed er risikoen for overmoden slimhinne så stor at de vil gjøre totalfrys.
Først akutt skuffet, men så kjenner jeg det er greit. Vil jo ikke kaste bort et embryo på en slimhinne som ikke er mottakelig. Vet jeg her sagt det før, men er altså så fornøyd med legen min! Men totalfrys. Det her jeg ingen oversikt over. Har ikke tenkt tanken at jeg skulle måtte forholde meg til fryseforsøk.
Så da blir det totalfrys på meg også da
@Hassel
Eller avbrutt. Vet jo ikke om det blir noe å fryse.