Mai 2024

Vært på kontroll og de har visst endret rutinene sine igjen. Hadde slimhinne på 6,7 og et stort klekkeklart egg. Skal sette Ovitrelle i kveld og starte med Cyclogest på torsdag. Så er innsettet på tirsdag neste uke. Så får man se. :bag:
 
Last edited:
Her venter jeg fortsatt på eggløsning. Vet enda ikke om jeg har missa den eller om den bare er veldig sen på grunn av letrozol. Tredje kontroll hos gyn i morgen, nå får det briste eller bære om det blir innsett på meg :dontknow
 
Heia! Vi skal ha innsett på 17.mai (første forsøk, totalfrys). Litt rart spørsmål kanskje, men bør jeg skifte ut av bunaden og gå med andre klær - eller vil det gå fint å gjennomføre i bunaden?
 
Heia! Vi skal ha innsett på 17.mai (første forsøk, totalfrys). Litt rart spørsmål kanskje, men bør jeg skifte ut av bunaden og gå med andre klær - eller vil det gå fint å gjennomføre i bunaden?

Jeg hadde definitivt skiftet. Selv om innsett for de fleste går kjapt kan man også være uheldig slik at det tar tid. Da ville jeg i alle fall hatt på meg komfortable, ikke-varme klær. :p

Kan også bli en del klin med gelen dersom de bruker ultralyd.

Men du må nesten føle på det selv da. :)
 
Takk for raske svar! Er jo litt fristet til å bare «løfte på stakken» .. greit å vite at det er mulig i hvert fall - men skal tenke noen runder, du har gode poeng Kelsey.
 
UL-kontroll nr 2 i dag, på cd15 :pompus:
Folikkel på 22mm, slimhinne på 7mm. Strimmel er langt fra positiv, men det har snudd fort før. Er den ikke positiv på torsdag morgen skal jeg sette Ovitrelle kl. 22 på torsdag kveld. Så da er det bare å vente og se gitt. ..igjen!
 
Takk for raske svar! Er jo litt fristet til å bare «løfte på stakken» .. greit å vite at det er mulig i hvert fall - men skal tenke noen runder, du har gode poeng Kelsey.
Det er visst litt variasjoner fra klinikk til klinikk, men der jeg har vært har de villet ha gel på magen og ultralyd utenfra for å se at de treffer, så det er jo litt klin, og kanskje vanskelig å «løfte stakken», men vil tro det løser seg fint i bunad og, om du helst vil det :)
 
Hiver meg inn på her fra april-gruppa da første ferskforsøket endte i kjemisk. Om tr kommer som den skal blir det forhåpentligvis innsett i slutten av mai:Heartpink

Til dere som har erfaring med kjemisk/SA, når fikk dere mensen?

Lillegull<33 -26 -B1 -Hausken - IVF#1- FER#1 innsett i naturlig syklus
 
Hiver meg inn på her fra april-gruppa da første ferskforsøket endte i kjemisk. Om tr kommer som den skal blir det forhåpentligvis innsett i slutten av mai:Heartpink

Til dere som har erfaring med kjemisk/SA, når fikk dere mensen?

Lillegull<33 -26 -B1 -Hausken - IVF#1- FER#1 innsett i naturlig syklus

Jeg hadde to kjemiske da vi prøvde på første barn, da begynte jeg å blø 5+2 begge gangene. :bag: Hvor i løypa er du nå? Håper innsettet i mai ender i baby for oss begge!:Heartred
 
Jeg hadde to kjemiske da vi prøvde på første barn, da begynte jeg å blø 5+2 begge gangene. :bag: Hvor i løypa er du nå? Håper innsettet i mai ender i baby for oss begge!:Heartred
Så leit å høre at du også gikk gjennom dette:Heartpink
Jeg hadde blødning 3+6 som varte i 6 dager, lykken var kort. Men glad for at kroppen ordnet opp av seg selv. Er nå på CD 20/21 og har ikje tatt noen eltester denne syklusen, bare for å sleppe alt det greiene. Nå prøver jeg bare å fokusere på meg selv og gjør meg klar til neste innsett. Krysser alle fingrene for det blir baby på oss!:smiley-angelic001
 
Back
Topp