Mai 2023❤️

Babydrømmen87

Gift med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Jeg er så utålmodig så jeg starter en gruppe for mai allerede.
Håper på flere her som henger seg på. Lykke til❤️

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart
Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - IVF#4 - Tostran, Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - Oppstart Progynova mai

Engelpia - 39 - ED#1 - B1 - Spiren fertilitets klinikk

Morild79 - 43 - B1 - ED#1 - Medicus

Stimulerer
Jente88 - 34- ( hadde skrevet 24, det er så absolutt ikke riktig) B3 ( de to forrige med IVF) - privat gynekolog - Medisiner- letrozol,provera, Ovitrelle, Menopur , metformin( oppstart 6/5)

Maseguri - 40 - B2- Medicus - Menopur, Fyremadel og Duphaston. Oppstart stimulering uke 17

PippiLangstrømpe - 36 - B1 - pergoveris - fyremadel - prednisolone - ovitrelle og kanskje gonapeptyl -oppstart 9.5 #3 egguttak forventet 22.5

HappyMom86 - 37 - #3, men 1. med ny mann - St.Olavs - Forsøk nr 5, 6.uttak - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, ovitrelle og Gonapeptyl - oppstart ca uke 20

*RSB* - 35 år - B2 - St.Olavs - Forsøk nr 3 - Menopur, bemfola, fyremadel, ovitrelle og gonapepyl - oppstart ca 24.5

Ruger
MammaØnsket - 35 år - IVF 3. forsøk - UNN - Medisiner til nå: Progynova, Rekovelle, Menopur, Fyremadel - 1. syklusdag 26/4 - begynte med Progynova syklusdag 21 forige syklus og Rekovelle og Menopur på 2. syklusdag 27/4. - Stimulerer fortsatt

Totts -32- b2- st.olavs -f2- menopur, fyrmadel, Gonapeptyl. - insett 24 mai.

Ejlis23 - 33 - B1 - St.Olavs - Cyclogest

Gravid
Enga1- 40- B2- Medicus- Forsøk nr.2 - Gonal-F, Fyremadel, ovitrelle, Gonapeptyl- uttak 1.mai, innsett 5.mai.

Bkno7916710 - 29 år - B1 - Riksen - ICSI Forsøk 1 - Gonal f / fyremadel / Cyklogest - oppstart 26.4 / innsett 13.5 / hcg beta 22.05

Beadybird, 39, B2 (men første med IVF), Porsgrunn, andre forsøk, tredje fryseforsøk, femte innsett totalt

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FET4 av forsøk #5 - Estradot, Prednisolon, Albyl-e, Crinone, Cyclogest - Innsett slutten av mai
Håpefull24 38år Porsgrunn IVF#2 letrozol/menopur oppstart ca 3-4 juni

Aleneprøver - 37 - B1 - Rikshospitalet - IVF #1 - Synarela/Gonal F/Ovitrelle/Cyclogest - uttak uke 21

Rea25 -28 - b3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - rekovelle, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, duphaston - siste uka i april en gang

Bkh-32-B1-Hausken Lysaker-uttak 4/innsett 15-gonal f, fyremadel, prednisolon, prolutex-venter mens, forhåpentligvis, ila få dager, starter opp da

Ikke gravid
Lilla1 - 34år - B2 - medicus - icsi #3 - medisiner - gonal f/fyremadel/ovitrelle/gonapeptyl/duphaston - uttak 24/4 - innsett 28/4

Sofia87 - 36 - B1 - Porsgrunn - ICSI#4 - Synarela/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 18/19

Babydrømmen87 - 35 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#3/ICSI#2 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Klexane, Prednisolon, Cyclogest - Oppstart med Progynova 16.april

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - IVF#3 - Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle og muligens Gonapeptyl - oppstart 8/5

Avbrutt
Månen - 33 år - B1 - Medicus - IVF1 - medisiner gonal-F/ Fyremadel/Ovitrelle/Duphaston - uttak 1 eller 2. mai

Månen - 33 år - B1- ivf 1- Medicus- gonal-f/ fyremadel/ovitrelle/duphaston- uttak 25-27 mai?

Last edited:
Havner nok også inn her etterhvert. Blir ferdig med tostran om 14 dager, så er det oppstart av progynova en gang i mai. Er kjempeutålmodig jeg og, føler disse to månedene med androgen priming har tatt tid!

Havner nok også inn her etterhvert. Blir ferdig med tostran om 14 dager, så er det oppstart av progynova en gang i mai. Er kjempeutålmodig jeg og, føler disse to månedene med androgen priming har tatt tid!
Kan jeg spørre hva androgen priming er? Aldri hørt om:)

Kan jeg spørre hva androgen priming er? Aldri hørt om:)
Ja klart! Jeg har i tidligere forsøk ikke fått ut mer enn 6-2-6 egg. Det midterste forsøket var fordi hun (uerfaren) ikke kom til høyre eggstokk, så det hadde nok vært på en 5/6 egg der og.

Ved hjelp av androgen priming skal forhåpentligvis flere follikler rekrutteres slik at flere blir stimulert når jeg starter med sprøyter og får ut flere egg. Har nå gått på testosteron i smart 2 måneder. Vil ikke påvirke egg kvaliteten, kun eventuelt kvantiteten. Men jeg har ved siden av tatt Q10 og disse andre kosttilskuddene anbefalt av It starts with the egg.

Kan jo legge meg til uansett, men må nok fortsette videre i junigruppa og :happy:

Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - IVF#4 - Tostran, Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - Oppstart Progynova mai

Ja klart! Jeg har i tidligere forsøk ikke fått ut mer enn 6-2-6 egg. Det midterste forsøket var fordi hun (uerfaren) ikke kom til høyre eggstokk, så det hadde nok vært på en 5/6 egg der og.

Ved hjelp av androgen priming skal forhåpentligvis flere follikler rekrutteres slik at flere blir stimulert når jeg starter med sprøyter og får ut flere egg. Har nå gått på testosteron i smart 2 måneder. Vil ikke påvirke egg kvaliteten, kun eventuelt kvantiteten. Men jeg har ved siden av tatt Q10 og disse andre kosttilskuddene anbefalt av It starts with the egg.
Å sånn å forstå ja. Satser på et godt forsøk denne gangen da❤️

Jeg har også tatt tilskudd av q10 og andre viktige tilskudd siden forrige IVF i oktober. Så satser på bedre uttelling her også. Ihvertfall flere som deler seg riktig. Får fint antall ut, fint antall befruktet, men delingen er ikke helt optimal. Men alltid fått innsett da. Og ble gravid på et fryseinnsett. Så jeg er optimistisk.

Å sånn å forstå ja. Satser på et godt forsøk denne gangen da❤️

Jeg har også tatt tilskudd av q10 og andre viktige tilskudd siden forrige IVF i oktober. Så satser på bedre uttelling her også. Ihvertfall flere som deler seg riktig. Får fint antall ut, fint antall befruktet, men delingen er ikke helt optimal. Men alltid fått innsett da. Og ble gravid på et fryseinnsett. Så jeg er optimistisk.
Så bra at du har blitt gravid, og ikke minst har hatt et fryseinnsett!

Jeg får også nesten alle befruktet, men delingen er ikke optimal. Har ikke fått innsett på noen av forsøkene så langt. Håpet er jo at hvis de får flere egg ut, så kanskje ett blir bra nok til å sette inn!

Krysser fingrene for oss begge at Q10 og andre kosttilskudd gjør susen for å bedre kvaliteten ❤️

Så bra at du har blitt gravid, og ikke minst har hatt et fryseinnsett!

Jeg får også nesten alle befruktet, men delingen er ikke optimal. Har ikke fått innsett på noen av forsøkene så langt. Håpet er jo at hvis de får flere egg ut, så kanskje ett blir bra nok til å sette inn!

Krysser fingrene for oss begge at Q10 og andre kosttilskudd gjør susen for å bedre kvaliteten ❤️
Ja ble gravid på egenhånd to ganger og en gang på fryseinnsett. Mistet 3 ganger på 11 måneder sånn ca:sorry: siste var i februar i år. Så blitt utredet for habituell abort nå, men ingen funn. Litt mer støttemedisiner denne gangen i håpe om at egget blir værende.

Å som jeg håper for deg❤️

Ja ble gravid på egenhånd to ganger og en gang på fryseinnsett. Mistet 3 ganger på 11 måneder sånn ca:sorry: siste var i februar i år. Så blitt utredet for habituell abort nå, men ingen funn. Litt mer støttemedisiner denne gangen i håpe om at egget blir værende.

Å som jeg håper for deg❤️
Ånei, så utrolig trist :sorry:
Da er det mager trøst i å vite at man kan blir gravid.

Håper inderlig den sitter denne gangen for dere! ❤️

Helt tentativt kan jeg også melde meg inn her :) :

Morild79 - 43 - B1 - ED#1 - Medicus

Hei,
Melder meg inn her også :happy:

Maseguri - 40 - B2- Medicus - Menopur, Fyremadel og Duphaston. Oppstart stimulering uke 17.

Har allerede hatt et negativt fryseforsøk i jakten på søsken - måtte ha ti innsett før det klaffet på første, håper vi slipper så mange runder denne gangen :dead::Heartpink

Negativ graviditetstest og eggløsningstest- så da startet jeg opp med provera 15/4 :) skal gå på det i 12 dager. Har 2 ivf barn bak meg, så tviler på at det skal gå med kun overtrielle og letrozol- men vi prøver

Negativ graviditetstest og eggløsningstest- så da startet jeg opp med provera 15/4 :) skal gå på det i 12 dager. Har 2 ivf barn bak meg, så tviler på at det skal gå med kun overtrielle og letrozol- men vi prøver
Skriv inn info, så skal jeg få deg på lista :)

Back
Topp