Mai 2022

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Siden vi tross alt har kommet til 5. april:hilarious: så synes jeg det var på tide med en mai-gruppe å henge i :love7 Prøver å få ventetiden til å gå :bounce

Skriv inn din status sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:
SommerSolsikke - 32 - B2 - Haukeland - 1. ICSI - kort protokoll - uttak uke 20

Batterybarn - 26 - B1 - Porsgrunn - 2icsi/ Første fryseforsøk - Styrt syklus - Innsett i ca uke 21/22

Reiret - 31 - B2 - st. Olav - Forsøk nr 1 - Kort protokoll, gonal F, cetrotide - oppstart ca uke 20/21 om syklusen spiller på lag

Bkno0 35 B1 forsøk 1 Porsgrunn Menopur- Fyremadel - Ovitrelle - Litinus Kort protokoll
Oppstart uke 19!
STIMULERER:
Mera893 - 28 - B1 - Porsgrunn - ICSI - kort protokoll - uttak nr.2 ca. uke 22

RUGER

TOTALFRYS:

GRAVID

Rainbowdash ~ 41~ utlandet ~1.embryodonasjon,fryseforsøk ~ Progynova, Albyl-E, Utrogestan ~ startet 03.april

Sommerfuglen89 - 32 - B2 (1) - Porsgrunn- 1. fryseforsøk - Synarela/progynova/cyclogest - Innsett i uke 18

Nordlandsjentan - 30 - B2- Spiren fertilitetsklinikk - Forsøk nr 2- Primolut N, Gonal F, Cyclogest og Ovitrelle - 25/4

PiluttaPilutta - 35 år - b3 - Spiren - FER (innsett 2) - Cyclogest og Estradot - innsett var 12/5

Itfrue - 33 - b2 - Rikshospitalet - ICSI forsøk nr 1, 3. innsett - progynova, crinone/lutinus - Innsett ca uke 20

Dexter - 35 år - 1. IVF - prøver på nr 3 - kort protokoll m/Menopur - Mens 24.04

C - 34 - B2 - Haugesund - 1. FER - Femar, Cyclogest, Ovitrelle(?) - Håper på innsett i midten av mai

Kalaya00 - 32 - b2 - Porsgrunn - 1.fryseforsøk i naturlig syklus - Letrozol, Lutinus - insett ca. uke 20/21

Casewnuddå - b3 - 37 - innsett i styrt syklus, midten av mai - Innsett nr 7

Nenne - 35 - Hausken - kort protokoll (progynova, Gonal-f, Cetrotide, Klexane mm)

AVBRUTT
VenterPåStorken - 35 - B1 - Riksen - 3. ICSI - lang protokoll - uttak uke 18

Persefone - 36 - B2 - Riksen - 2. søskenforsøk (etter 2 avbrutte) - lang protokoll - uttak uke 20

Sofia87 - 35 - B1 - Hausken - 1. IUI privat (etter 5 innsett og 3 IUI) - Ovitrelle + Cyclogest - ca uke 18

IKKE GRAVID
Høsteple - 32- b1 - Spiren- innsett 11 fra 4. uttak - cyclogest albyl e klexane estradot - innsett ca 20 mai.

Beadybird - 38 år - forsøk 2, Porsgrunn - lang protokoll, innsett i starten (?) av mai.

Last edited:
Ååå ja så god du er :D jeg håper å være med! Men syklus er helt på ville vidder etter sa. Cd 64 nå :rolleyes: satser alt på innsett I mai. Jeg skal til syyyyyyden i slutten av juni og ønsker innsett slik at det vil være ca uke 8 ved vent graviditet. Dvs at dersom mensen kommer rundt 6 mai er jeg med! Vil ikke risikere enda en ferie der det ser ur som å ende i MA, men man er ikke sikker, så ferien blir helt spolert

Håper veldig på mensen før 6 mai! Tror jeg er 7 dpo i dag, men er langt fra sikkert.

Høsteple - 32- b1 - Spiren- innsett 11 fra 4. uttak - prednisolon cyclogest albyl e klexane estradot - innsett ca 20 mai.

Så flott initiativ, Sofia! Jeg prøver lykken i gruppe hos deg igjen:) Her blir det spraystart like over påske. 3 1/2 år siden forrige runde med lang protokoll, så ganske spent på hvordan det vil gå denne gangen, både mtp bivirkninger og respons fra eggstokkene.

Persefone - 36 - B2 - Riksen - 2. søskenforsøk (etter 2 avbrutte) - lang protokoll - uttak uke 20

Så flott initiativ, Sofia! Jeg prøver lykken i gruppe hos deg igjen:) Her blir det spraystart like over påske. 3 1/2 år siden forrige runde med lang protokoll, så ganske spent på hvordan det vil gå denne gangen, både mtp bivirkninger og respons fra eggstokkene.

Hyggelig å være på samme gruppe igjen, du er jo så god :love7 Krysser fingre og tær for at lang protokoll er det som skal til for at du får ut gullegget:love2 Heier på litt oppturer for deg fremover :Heartred

Ååå ja så god du er :D jeg håper å være med! Men syklus er helt på ville vidder etter sa. Cd 64 nå :rolleyes: satser alt på innsett I mai. Jeg skal til syyyyyyden i slutten av juni og ønsker innsett slik at det vil være ca uke 8 ved vent graviditet. Dvs at dersom mensen kommer rundt 6 mai er jeg med! Vil ikke risikere enda en ferie der det ser ur som å ende i MA, men man er ikke sikker, så ferien blir helt spolert

Håper veldig på mensen før 6 mai! Tror jeg er 7 dpo i dag, men er langt fra sikkert.

Høsteple - 32- b1 - Spiren- innsett 11 fra 4. uttak - prednisolon cyclogest albyl e klexane estradot - innsett ca 20 mai.

Så hyggelig å være i gruppe med det igjen, fine Høsteple:Heartred FOR en lang syklus du har hatt, for en tålmodighetsprøve :eek: Krysser fingrene for at mensen kommer når du vil den skal :smiley-angelic001

Engelpia, B1, Spiren, innsett av fryst blasto i mai men vet ikke når, 6 forsøk. Naturlig syklus så bare cyclogest

Jeg hørte at man ikke skal reise de første 3 mnd og siste 3 mnd av svangerskapet. Lillesøstera mi fikk og forbud om å reise ned fly

Jeg hørte at man ikke skal reise de første 3 mnd og siste 3 mnd av svangerskapet. Lillesøstera mi fikk og forbud om å reise ned fly
Det må i så fall være et helt nytt råd. Har reist på ferie (med fly) før som gravid og det var helt greit. Forskjellige flyselskap har forskjellige restriksjoner, men de fleste lar deg fly innad i Europa godt ut i tredje trimester, innad i Norge enda nærmere termin.

Det må i så fall være et helt nytt råd. Har reist på ferie (med fly) før som gravid og det var helt greit. Forskjellige flyselskap har forskjellige restriksjoner, men de fleste lar deg fly innad i Europa godt ut i tredje trimester, innad i Norge enda nærmere termin.
Søstra mi fikk beskjed om det for snart 3 år siden av fastlegen

Er det ikke uke 36 mange selskaper har som en grense? Mener jeg undersøkte dette med sønnen min, for vi skulle fly i en bursdag når jeg var 35/36. Det gikk fint. Dette var utenlands. Dog kun i Norden.

Er det ikke uke 36 mange selskaper har som en grense? Mener jeg undersøkte dette med sønnen min, for vi skulle fly i en bursdag når jeg var 35/36. Det gikk fint. Dette var utenlands. Dog kun i Norden.
Lillesøstera mi sku reise til utlandet men fikk beskjed om å ikke reise de 3 første og de 3 siste mnd av legen pga trykket i flyet og økt sjanse for blodpropp, men det er kanskje forskjell fra person til person ❤️

Er så spent på når mensen kommer i mai, da jeg hadde totalfrys 17 nov så fikk jeg avbruddsblødning 22 nov og mensen kom akkurat 5 uker etter. Ved det forsøket så hadde jeg gonapeptyl da det var bestemt totalfrys på forhånd. Denne gangen tok jeg 2 ovitrelle før uttak men ble bestemt totalfrys under selve uttaket. Hvis det blir som sist så skal jeg ha mens igjen ca 9 mai

Lillesøstera mi sku reise til utlandet men fikk beskjed om å ikke reise de 3 første og de 3 siste mnd av legen pga trykket i flyet og økt sjanse for blodpropp, men det er kanskje forskjell fra person til person ❤️
Det kan jo hende ❤️ Noen har jo større sjanse for blodpropp og en graviditet vil jo trigge dette ytterligere ❤️

Blir med på gruppen også! Det blir vårttredje forsøk og håper at det er lykkens gang! :angelic:

Blir med på gruppen også! Det blir vårttredje forsøk og håper at det er lykkens gang! :angelic:

Satser på at alle gode ting er tre :love7 Har du hatt lang protokoll de andre gangene også? Når er oppstart synarela? :love2

Satser på at alle gode ting er tre :love7 Har du hatt lang protokoll de andre gangene også? Når er oppstart synarela? :love2

Startet med Synarela i dag :happy:
Jeg har også hatt lang protokoll de to siste gangene. To kjemiske. Ingen egg på frys. Er en low responder. Gikk på maksdose Gonal-F i 12 dager siste gang, men fikk bare 4 ut, 2 befruktet og 1 ble satt inn. Denne gangen blir det maksdose Menopur. Blir spennende å se hvordan kroppen min reagerer :woot:

Krysser fingrene og tærne for oss alle :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Back
Topp