Håååpet2019
Andre møte med forumet
Hei. Noen her som har fått gode resultater på puregon og menopur? Jeg tar dette nå og skal ha uttak på mandag, dette er 3 forsøket vårt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal du glede deg og bare nyte!!! du skal glede deg til å kjenne liv og til at magen vokser og til å kjenne på hvor utrolig denne kroppen vår er som faktisk kan bære frem et barn. . Det kan selvfølgelig komme noen "nedturer" på vegen. Du kan bli dårlig, du kan føle deg som et takras og du kommer til å kjenne på en haug med bekymringer. Men vet du, når du endelig har barnet ditt i armene dine kommer det til å være så verdt det. Følelsen når du får barnet ditt på brystet for aller første gang er det største jeg noen gang har opplevdJavisst skal vi det [emoji4]
Men jeg skal være ærlig og si at det har vært så stort fokus på å bare få de to strekene de siste 2 årene at jeg aner ikke hva det neste blir. Gravid - hva gjør jeg nå? [emoji23]

Lykke tilGratulerer til alle som har fått to streker[emoji7]
Masse lykke til alle som må gjennom nytt forsøk[emoji169]
Er selv på vei til kontroll nå[emoji4]
Håper du snart kommer i målNyyyyyyt!det har du fortjent! <3 gleder meg til jeg er der!
![]()

Nyyyyyyt!det har du fortjent! <3 gleder meg til jeg er der!
![]()
Håper du snart kommer i mål![]()
Nå skal du glede deg og bare nyte!!! du skal glede deg til å kjenne liv og til at magen vokser og til å kjenne på hvor utrolig denne kroppen vår er som faktisk kan bære frem et barn. . Det kan selvfølgelig komme noen "nedturer" på vegen. Du kan bli dårlig, du kan føle deg som et takras og du kommer til å kjenne på en haug med bekymringer. Men vet du, når du endelig har barnet ditt i armene dine kommer det til å være så verdt det. Følelsen når du får barnet ditt på brystet for aller første gang er det største jeg noen gang har opplevd
Det er ikke meningen å virke så pompøs og bruke så store ord her nå altså, men jeg klarer ikke forklare det på en "enklere" måte. Du skal altså bare glede deg og juble for hver dag som går!! Dette er deg, og alle andre her inne, vel undt!
Hei. Noen her som har fått gode resultater på puregon og menopur? Jeg tar dette nå og skal ha uttak på mandag, dette er 3 forsøket vårt [emoji4]
Det skjønner jeg kjempegodt og det er lov å bli superskuffet. Var det selv første gang vi hadde forsøk selv om jeg og visste at det ofte ansees som et "prøveforsøk" for at legene skal bli kjent med kroppen din og hvordan en responderer på medisinene. Grin og vær skuffet så mye du vilTakkhadde aldri trodd det skulle være så hardt å ikke klare det på første forsøk, selv om jeg visste sjangsene på aller første innsett sjeldent lykkes
grein å grein i hele går.. så tar dagene frem til hormonstart som en pause fra alt
for dette går jo virkelig til hodet dette her
![]()
En blir het koko av dette opplegget. Håper virkelig for deg og at neste forsøk blir suksess!Spurte også om å få dyrke videre til blasto, men virker ikke som at de er villige til det. De skal uansett legge inn notat så får sjefen or laben bestemme.
Heier på deg, håper du får uttak ved neste kontroll! Jeg får innsett på dag 5 dette 2. forsøket.Spurte også om å få dyrke videre til blasto, men virker ikke som at de er villige til det. De skal uansett legge inn notat så får sjefen or laben bestemme.
5 dagers embryo.Hva vil det si? Altså en blasto?er kanskje litt ny i dette
![]()
Hva vil det si? Altså en blasto?er kanskje litt ny i dette
![]()
Jeg har uttak den 29, innsett den 31. Glemte å skrive det i stad. Du få innsett dag 5? At de dyrker videre til dag 5 tenker du? Det er jo bra[emoji2] nå må det går veien. Kjenner jeg allerede er veldig skeptisk til dette forsøket, uff. Kanskje bare en forsvarsmekanisme. Er det på Riksen du holder til? Har glemt det, beklager.Heier på deg, håper du får uttak ved neste kontroll! Jeg får innsett på dag 5 dette 2. forsøket.
Ja de ville dyrke alle mine til dag 5 for å prøve noe nytt. Ble litt oppløftet av det! Jeg har også vært negativ til hele forsøket frem til nå! Nå er jeg så nært innsett at nå tvinger det seg frem noen positive tanker her! Jeg har nok også forsvart meg mot skuffelse med å ikke ha troa. Men nå begynner jeg å snu litt, selv om jeg egentlig bare vil tenke minst mulig på hele greia. Jeg hører til i nordJeg har uttak den 29, innsett den 31. Glemte å skrive det i stad. Du få innsett dag 5? At de dyrker videre til dag 5 tenker du? Det er jo bra[emoji2] nå må det går veien. Kjenner jeg allerede er veldig skeptisk til dette forsøket, uff. Kanskje bare en forsvarsmekanisme. Er det på Riksen du holder til? Har glemt det, beklager.
Dt er jo positivt at de velger å tenke annerledes, da forstår jeg at man begynner å ha et lite håp[emoji4]. Eneste forskjeller hos meg foreløpig er at de har gitt meg gonal 125 i stedet for 112,5. Når har du innsett?Ja de ville dyrke alle mine til dag 5 for å prøve noe nytt. Ble litt oppløftet av det! Jeg har også vært negativ til hele forsøket frem til nå! Nå er jeg så nært innsett at nå tvinger det seg frem noen positive tanker her! Jeg har nok også forsvart meg mot skuffelse med å ikke ha troa. Men nå begynner jeg å snu litt, selv om jeg egentlig bare vil tenke minst mulig på hele greia. Jeg hører til i nord![]()