Her i huset har det endelig blitt test dag så da kjørte vi på med to stk [emoji23]
Det er idag 15 dager siden uttak og 13 siden innsett [emoji173]️
Vis vedlegget 259496
Gratulerer!! [emoji7][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her i huset har det endelig blitt test dag så da kjørte vi på med to stk [emoji23]
Vis vedlegget 259496
Har innsett mandag! Kanskje du også snur litt når det nærmer seg innsett? Håper de vil dyrke til dag 5 for deg også siden du ønsker Det!Dt er jo positivt at de velger å tenke annerledes, da forstår jeg at man begynner å ha et lite håp[emoji4]. Eneste forskjeller hos meg foreløpig er at de har gitt meg gonal 125 i stedet for 112,5. Når har du innsett?
Ja,håper nesten det. Vil vite hvor og når det stopper opp, men det er sikkert mange faktorer som spiller inn. Jeg fikk en ekstra morfintablett fordi det gjorde så vondt sist. Blir en fin cocktail på en tirsdag[emoji2].Har innsett mandag! Kanskje du også snur litt når det nærmer seg innsett? Håper de vil dyrke til dag 5 for deg også siden du ønsker Det!
Gratulerer!! [emoji7][emoji173]️
Vet ikke om jeg skriver på riktigt sted nå [emoji23] skjønner ikke helt denne appen. Har hatt smerter i maven og korsryggen siden tirsdag ettermiddag uten noen blødninger. Så skal til gynekologen i morgen, vi skal teste på lørdag. Men finner vel det ut i morgen. Så litt angst nå føler jeg [emoji33]
Vært på kontroll i dag, og alt var i skjønneste orden sa de [emoji1][emoji1374] 8 store follikler som ligger klar til uttak på mandag. Det var også 4 mindre som muligens kunne utvikle seg ila helgen. Livmorslimhinne på 7,5 mm. Skal ta siste dose med Gonal F i morgen. Cetrotide i morgen og lørdag, Ovitrelle lørdag og medisinfri søndag [emoji173]️
Uttak mandag 28.mai, og innsett onsdag 30.mai [emoji7] Herregud, er så spent! Første forsøk [emoji1374]
Vis vedlegget 259496
Såå bra med fire på frys! Jeg fikk ut 16egg og 3 på frys, jeg måtte også vente med innsett! Veldig kjedelig, men kroppen får hvertfall slappe av fra alt av hormoner en liten stund! Måtte alt gå bra i AugustHer ble 4 av 17 egg fryst igår, blastocyster. Men får ikke innsett før i august [emoji17]

Det samme skjer visst med meg...skal ha uttak på mandag, men siden jeg har så mange eggposer sa de at det ikke vil bli innsett...og jeg rekker heller ikke noe innsett før sommerstengt...spurte om det kunne bli innsett om det ikke var tegn til overstimulering, men nei, det gikk visst ikke...Uttak i går og hele 17 egg ut, så det endte med totalfrys, typisk min flaks, og oppi det hele kommer sommerstengt [emoji31]
Her ble 4 av 17 egg fryst igår, blastocyster. Men får ikke innsett før i august [emoji17]
Vet ikke helt vad som venter i morgen å hvis jeg kan teste meg der. Men hvis ikke kjøper jeg test på vei hjem [emoji5]️[emoji106]. Håper verkligen det går bra for dere neste runde [emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️Tror gynekologen kan bare finne ut om livmoren er hoven av mens eller tidlig gravid, men kan jo ta en test der også?kjenner til den angsten da jeg nettopp gikk gjennom det samme, men endte dårlig.. trenger ikke bety det for alle!
![]()
Såå bra med fire på frys! Jeg fikk ut 16egg og 3 på frys, jeg måtte også vente med innsett! Veldig kjedelig, men kroppen får hvertfall slappe av fra alt av hormoner en liten stund! Måtte alt gå bra i August![]()
Det samme skjer visst med meg...skal ha uttak på mandag, men siden jeg har så mange eggposer sa de at det ikke vil bli innsett...og jeg rekker heller ikke noe innsett før sommerstengt...spurte om det kunne bli innsett om det ikke var tegn til overstimulering, men nei, det gikk visst ikke...
4 er jo bramen å vente ser jeg jo ikke er fult så hyggelig.. håper ting går bra i august iallefall
at det blir en mai baby!
![]()
Ja denne ventingen er fæl altså oppi alt annet.. Var det fryseforsøk på dere nå? Husker ikke helt [emoji848] Vi får virkelig håpe det [emoji173]️

Vis vedlegget 259496
Vært på kontroll i dag, og alt var i skjønneste orden sa de [emoji1][emoji1374] 8 store follikler som ligger klar til uttak på mandag. Det var også 4 mindre som muligens kunne utvikle seg ila helgen. Livmorslimhinne på 7,5 mm. Skal ta siste dose med Gonal F i morgen. Cetrotide i morgen og lørdag, Ovitrelle lørdag og medisinfri søndag [emoji173]️
Uttak mandag 28.mai, og innsett onsdag 30.mai [emoji7] Herregud, er så spent! Første forsøk [emoji1374]