MAI 2018

Bevares da! Venter på telefon fra St.Olavs om hvor mange egg som ble befrukta og som blir fryst, de skulle ringe idag men de ringer jo aaaaldri [emoji28][emoji28]

Bevares da! Venter på telefon fra St.Olavs om hvor mange egg som ble befrukta og som blir fryst, de skulle ringe idag men de ringer jo aaaaldri [emoji28][emoji28]

Fikk ingen svar jeg på om det ble fryst noen.. idag etter mensdagen fikk jeg vite det da jeg selv ringte.. stor skuffelse å høre at alt av egg døde..

Hei [emoji5]️. Etter en syk natt med kramper hele tiden, så har det roat seg i dag [emoji5]️ og ikke ferget utflod eller noe. Så i dag skal jeg bare ta det med ro å holde sengen. Var på møte hele dag i går så kanske har noe med det. Hvordan har du det? [emoji813]️

Åååh, så lenge det ikke kommer blod, er det jo ingen grunn til bekymring :) men jævlig med kramper :/ her går det egentlig greit, men deppa etter nyheter om egg som ikke klarte seg før frys. Så på’an igjen med spray og sprøyter

Takk! Jeg virkelig håper spiren sitter godt denne gangen. Litt lite murringer denne gang sammenlignet med første gangen i januar, og jeg tørr ikke å ta noen hjemme test! Kun lette smerter i brystene ved palpering...[emoji846][emoji854]
Egentlig synes jeg testing er litt skummelt og pleier ikke ta for tidlig. Var så sikker på at det ikke gikk denne gangen og testet mest for å bevise til mannen at jeg hadde rett og han tok feil om hvordan dette kom til å gå, men endte jo med å måtte komme krypende og innrømme at det tydeligvis er jeg som tar feil (foreløpig. synes ikke jeg ser mye stigning fra i går til i dag så blir litt skeptisk, men vi får se).
Har du time til blodprøve?

da jeg fikk sønnen min for noen år siden hadde jeg nesten ikke en eneste murring gjennom hele svangerskapet ;-)

Hvordan gikk det?:) Her blir det uttak på fredag:)

Blir uttak på mandag, men ikke noe innsett [emoji31] har for mange eggposer og de vil ikke risikere overstimulering [emoji31] detta søskenforsøket vil seg bare ikke

Fikk ingen svar jeg på om det ble fryst noen.. idag etter mensdagen fikk jeg vite det da jeg selv ringte.. stor skuffelse å høre at alt av egg døde..

Gjorde du ikke? Jeg fikk beskjed om at de skulle ringe enten tirsdag eller idag, så får håpe de holder det! Så leit å høre! Hvor mange fikk du ut? Stor klem [emoji173]️

Gjorde du ikke? Jeg fikk beskjed om at de skulle ringe enten tirsdag eller idag, så får håpe de holder det! Så leit å høre! Hvor mange fikk du ut? Stor klem [emoji173]️

Jeg fikk ut 8, hvor 4 ble befruktet på 1 forsøket :) sånn sett var det bra. Bare overlevelsen som ble en skuffelse :)

Dag 5 på sprøyter i dag. Merket masse eggløsningsslim i stad. Husker ikke hvordan det var med slimet sist gang. Er det normalt?

Blir uttak på mandag, men ikke noe innsett [emoji31] har for mange eggposer og de vil ikke risikere overstimulering [emoji31] detta søskenforsøket vil seg bare ikke
Så dumt da... jeg er spent på hvordan det går her. Det så visst veldig bra ut i dag ihvertfall.

Dag 5 på sprøyter i dag. Merket masse eggløsningsslim i stad. Husker ikke hvordan det var med slimet sist gang. Er det normalt?
Helt normalt. Har hatt det begge ganger på sprøytene.

Back
Topp