Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei [emoji5]️. Etter en syk natt med kramper hele tiden, så har det roat seg i dag [emoji5]️ og ikke ferget utflod eller noe. Så i dag skal jeg bare ta det med ro å holde sengen. Var på møte hele dag i går så kanske har noe med det. Hvordan har du det? [emoji813]️Heiheihvordan går det med deg?
![]()
Bevares da! Venter på telefon fra St.Olavs om hvor mange egg som ble befrukta og som blir fryst, de skulle ringe idag men de ringer jo aaaaldri [emoji28][emoji28]
Hei [emoji5]️. Etter en syk natt med kramper hele tiden, så har det roat seg i dag [emoji5]️ og ikke ferget utflod eller noe. Så i dag skal jeg bare ta det med ro å holde sengen. Var på møte hele dag i går så kanske har noe med det. Hvordan har du det? [emoji813]️
Egentlig synes jeg testing er litt skummelt og pleier ikke ta for tidlig. Var så sikker på at det ikke gikk denne gangen og testet mest for å bevise til mannen at jeg hadde rett og han tok feil om hvordan dette kom til å gå, men endte jo med å måtte komme krypende og innrømme at det tydeligvis er jeg som tar feil (foreløpig. synes ikke jeg ser mye stigning fra i går til i dag så blir litt skeptisk, men vi får se).Takk! Jeg virkelig håper spiren sitter godt denne gangen. Litt lite murringer denne gang sammenlignet med første gangen i januar, og jeg tørr ikke å ta noen hjemme test! Kun lette smerter i brystene ved palpering...[emoji846][emoji854]
Åååh, så lenge det ikke kommer blod, er det jo ingen grunn til bekymringmen jævlig med kramper :/ her går det egentlig greit, men deppa etter nyheter om egg som ikke klarte seg før frys. Så på’an igjen med spray og sprøyter
Hvordan gikk det?Her blir det uttak på fredag
![]()
Det er det jeg prøver å tenke [emoji5]️
Skjønner det [emoji813]️ når begynner du med det igjen?
Det går fort da [emoji5]️[emoji813]️ er det andre forsøk?Jeg begynner med det om 19 dager![]()
Fikk ingen svar jeg på om det ble fryst noen.. idag etter mensdagen fikk jeg vite det da jeg selv ringte.. stor skuffelse å høre at alt av egg døde..
Gjorde du ikke? Jeg fikk beskjed om at de skulle ringe enten tirsdag eller idag, så får håpe de holder det! Så leit å høre! Hvor mange fikk du ut? Stor klem [emoji173]️
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!
Det går fort da [emoji5]️[emoji813]️ er det andre forsøk?
Gratulerer med flott uttak[emoji2]Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!
Så dumt da... jeg er spent på hvordan det går her. Det så visst veldig bra ut i dag ihvertfall.Blir uttak på mandag, men ikke noe innsett [emoji31] har for mange eggposer og de vil ikke risikere overstimulering [emoji31] detta søskenforsøket vil seg bare ikke
Helt normalt. Har hatt det begge ganger på sprøytene.Dag 5 på sprøyter i dag. Merket masse eggløsningsslim i stad. Husker ikke hvordan det var med slimet sist gang. Er det normalt?
Krysser fingrene [emoji813]️ [emoji813]️ [emoji813]️Ja, da er det forsøk nr 2håper på iallefall 2 innsett denne gangen
![]()
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg ut. Veldig fornøyd med det! Innsett fredag eller lørdag!