MAI 2018

Her kommer det bare mer og mer blod.. men da er dette aller første innsett. Som jeg har skjønt, er det sjeldent at det lykkes med en gang? Jeg kjøper tester idag 8pk tidlig testing, for å konstantere. Så Må jeg ringe ivf tromsø i morgen siden dem har stengt idag.. melde om mens. Så tar jeg/vi det derfra. Vi er enige om å sette inn 2 stk denne gangen. Det kan jo bli megaspennende for en liten kropp :p gubbeluren er mer redd enn jeg for at man skal sprenges om begge skulle finne på å trives veldig godt ;)

Gratulerer så mye! Glad på dine vegne...jeg har testdag 28.05! Får se hvor lenge jeg holder ut uten testing! [emoji5][emoji28]
Tusen takk :Heartred Uff ja, det er noen laaaaange dager etter innsett ... jeg vet jeg produserer hcg sent og at jeg ikke produserer så fryktelig mye så vet at det ikke har noe for seg å teste for tidlig men gjorde det for det om, og ble så klart skuffet :rolleyes:

Hååååper du får en positiv test snart!!! og at vi alle skal komme i mål!!!! xsmile9

Så gøy da [emoji5] Gratulerer så mye [emoji5] Jeg har testdag 28.05! Sitter på kontorjobben og kjenner lite til murringer nå, men hadde litt i natt og lite søvn...Gleder meg til å dra hjem og slappe av ...

Tusen takk! Murringer og stikk har helst komt på kvelden hos meg så jeg føler meg heller ikke veldig «gravid» når jeg er på jobb [emoji39]
Kom deg hjem til sofaen og slapp av. Det er velfortjent [emoji4]

Ny kontroll allerede i morra på meg...om de er fornøyd med vekstøkningen fra i dag blir det uttak på fredag, om ikke blir det på mandag [emoji6]

Åhh gratulerer masse [emoji173]️ jeg holder på å bli gal av venting til lørdag da vi skal teste men trur jeg må teste på søndag da jeg skal jobbe på lørdag
Tusen takk [emoji173] ja det er laaange dager når en går og venter. Er det lørdag som er testdag? Hadde testet fredag om ikke lørdag går jeg altså!! [emoji6]

Åh, Lykke til. Spennende dager og snart i mål!
Bare gleder meg til å få uttaket ovetstått jeg...det er en ting jeg kjenner det er best å ikke vite hva går ut på :nailbiting: skal ha mer smertestillende denne gangen, det er sikkert:wideyed:

Tusen takk [emoji173] ja det er laaange dager når en går og venter. Er det lørdag som er testdag? Hadde testet fredag om ikke lørdag går jeg altså!! [emoji6]
Ja det er lørdag. Hmm det kan vi jo gjøre [emoji5]️ ikke tenkt på det [emoji23] er helt i surr om dagen å så låst på vad klinikken sagt

Å der var tanta kommet :( store kramper her å der nå.. får håpe man får innsett i denne mnd igjen, eller så må man vel lage en ny tråd? :)

Porsgrunn, jeg følte meg veldig oppblåst og hadde ubehag pga store eggstokker. Men det gikk over etter noen dager. Ja de satte inn etter en dag eller to, husker ikke i farta, har skrevet det ned i en kalender.

Hmm, så urettferdig [emoji87] Følt meg oppblåst jeg og, men det er jo ganske så normalt, så er ekstra kjipt når det er feriestengt osv i tillegg..

Bare gleder meg til å få uttaket ovetstått jeg...det er en ting jeg kjenner det er best å ikke vite hva går ut på :nailbiting: skal ha mer smertestillende denne gangen, det er sikkert:wideyed:
Det skjønner jeg veldig godt. Bare å ta alt du får av smertestillende og så får vi håpe på det beste!

Ja det er lørdag. Hmm det kan vi jo gjøre [emoji5]️ ikke tenkt på det [emoji23] er helt i surr om dagen å så låst på vad klinikken sagt
Ser den. Men om testdag er lørdag er det ingenting i vegen for å prøve seg på en test fredag [emoji3] jeg produserer ikke spesielt mye hcg men har alltid fått positiv et par dager før testdag, men en må jo gjøre det en føler seg mest komfortabel med så klart [emoji3]

Back
Topp