Prikkeliten
Forelsket i forumet
Godt å høre det er flere av oss ;-)Enig, klarer ikke si det høyt til mannen min engangventer på tlf fra de i løpet av dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre det er flere av oss ;-)Enig, klarer ikke si det høyt til mannen min engangventer på tlf fra de i løpet av dagen
![]()
Masse lykke til i dag!God morgen alle sammen!
I dag har jeg endelig eggeutakk! Håper det bli noe bra egg!![]()
Jeg klarte ikke vente til testdag 24/5... er 12 dager etter uttak idag [emoji2]
Vis vedlegget 259090
13 dpo. Og jeg som har vært så skråsikker på at dette ikke gikk. Har aldri vært så hormonell og nedfor under et forsøk før. Hadde allerede begynt å planlegge nytt forsøk.
Vis vedlegget 259184
Tusen takkGratulerer så mye! Glad på dine vegne...jeg har testdag 28.05! Får se hvor lenge jeg holder ut uten testing! [emoji5][emoji28]
Uff ja, det er noen laaaaange dager etter innsett ... jeg vet jeg produserer hcg sent og at jeg ikke produserer så fryktelig mye så vet at det ikke har noe for seg å teste for tidlig men gjorde det for det om, og ble så klart skuffet 
Så gøy da [emoji5] Gratulerer så mye [emoji5] Jeg har testdag 28.05! Sitter på kontorjobben og kjenner lite til murringer nå, men hadde litt i natt og lite søvn...Gleder meg til å dra hjem og slappe av ...
Hvordan gikk det i dag?Takk!![]()
Åhh gratulerer masse [emoji173]️ jeg holder på å bli gal av venting til lørdag da vi skal teste men trur jeg må teste på søndag da jeg skal jobbe på lørdag13 dpo. Og jeg som har vært så skråsikker på at dette ikke gikk. Har aldri vært så hormonell og nedfor under et forsøk før. Hadde allerede begynt å planlegge nytt forsøk.
Vis vedlegget 259184
Tusen takk [emoji173] ja det er laaange dager når en går og venter. Er det lørdag som er testdag? Hadde testet fredag om ikke lørdag går jeg altså!! [emoji6]Åhh gratulerer masse [emoji173]️ jeg holder på å bli gal av venting til lørdag da vi skal teste men trur jeg må teste på søndag da jeg skal jobbe på lørdag
Åh, Lykke til. Spennende dager og snart i mål!Ny kontroll allerede i morra på meg...om de er fornøyd med vekstøkningen fra i dag blir det uttak på fredag, om ikke blir det på mandag [emoji6]
Bare gleder meg til å få uttaket ovetstått jeg...det er en ting jeg kjenner det er best å ikke vite hva går ut påÅh, Lykke til. Spennende dager og snart i mål!
skal ha mer smertestillende denne gangen, det er sikkert
Ja det er lørdag. Hmm det kan vi jo gjøre [emoji5]️ ikke tenkt på det [emoji23] er helt i surr om dagen å så låst på vad klinikken sagtTusen takk [emoji173] ja det er laaange dager når en går og venter. Er det lørdag som er testdag? Hadde testet fredag om ikke lørdag går jeg altså!! [emoji6]
Porsgrunn, jeg følte meg veldig oppblåst og hadde ubehag pga store eggstokker. Men det gikk over etter noen dager. Ja de satte inn etter en dag eller to, husker ikke i farta, har skrevet det ned i en kalender.
Det skjønner jeg veldig godt. Bare å ta alt du får av smertestillende og så får vi håpe på det beste!Bare gleder meg til å få uttaket ovetstått jeg...det er en ting jeg kjenner det er best å ikke vite hva går ut påskal ha mer smertestillende denne gangen, det er sikkert
![]()
Kontroll i morgen![]()
Ser den. Men om testdag er lørdag er det ingenting i vegen for å prøve seg på en test fredag [emoji3] jeg produserer ikke spesielt mye hcg men har alltid fått positiv et par dager før testdag, men en må jo gjøre det en føler seg mest komfortabel med så klart [emoji3]Ja det er lørdag. Hmm det kan vi jo gjøre [emoji5]️ ikke tenkt på det [emoji23] er helt i surr om dagen å så låst på vad klinikken sagt