MAI 2018

Uttak i går og hele 17 egg ut, så det endte med totalfrys, typisk min flaks, og oppi det hele kommer sommerstengt [emoji31]

Hva menes med totalfrys? Jeg har hatt et vellykket uttak, der de fikk ut 22 egg, men snakket aldri om noe sånt. Satt inn og resultatet ligger og sover noen meter unna [emoji173]️

Hva menes med totalfrys? Jeg har hatt et vellykket uttak, der de fikk ut 22 egg, men snakket aldri om noe sånt. Satt inn og resultatet ligger og sover noen meter unna [emoji173]️

Fikk beskjed om at så lenge det er over 15 egg ut, blir alt dyrket til blastocyster og deretter fryst. Det er visst standard prosedyre på iallefall St.Olavs. Pga fare for overstimulering. Har ingen symptomer på det da men.. Så rart, du fikk sette inn igjen like etterpå da? Hvor hører du til?

Etter å ha testet positivt siden søndag flere dager og gleden var stor snudde dette brått i går men brun spotting. Våknet idag på 17 mai til masse blod og vondter. Så fort snudde det. Den var tøff. Ikke en kjekk 17 mai i år. Ser veldig negativt på alt nå :( lykke til videre dere andre. Håper på mange positive graviditetstester for dere <3

Uff, stor klem til deg! [emoji173]️[emoji173]️ Så vondt å lese. Håper det blir full klaff ved neste forsøk!

Nå har jeg hatt mitt første innsett! 6 av 10 egg var befruktet, (mot ingen gode forrige runde) 4 hadde delt seg og går videre til evnt frys på mandag. det som ble satt inn sa de at ikke kunne vært bedre!:) så da får vi håpe at d holder seg på plass, og at det blir graviditet av dette! Skal teste 1.juni!:)

Gratulerer som ruger! Krysser fingre for deg! [emoji4]

Fikk beskjed om at så lenge det er over 15 egg ut, blir alt dyrket til blastocyster og deretter fryst. Det er visst standard prosedyre på iallefall St.Olavs. Pga fare for overstimulering. Har ingen symptomer på det da men.. Så rart, du fikk sette inn igjen like etterpå da? Hvor hører du til?

Porsgrunn, jeg følte meg veldig oppblåst og hadde ubehag pga store eggstokker. Men det gikk over etter noen dager. Ja de satte inn etter en dag eller to, husker ikke i farta, har skrevet det ned i en kalender.

Jeg har fått fyremadel, som skal være det samme, bare annet navn.
Husker jeg satte orgalutran i magen, men her står det låret.
Ble så usikker.

Jeg spurte, siden legen sa i magen, og bruksanvisninga låret, og fikk beskjed om å bare sette i magen. Mye enklere det:)

Jeg spurte, siden legen sa i magen, og bruksanvisninga låret, og fikk beskjed om å bare sette i magen. Mye enklere det:)
Hadde vært litt enklere ja, står det låret på orgalutran også? Står helst i låret her på pakningsvedlegget.

Var orgalutran jeg tenkte på, tok det i forrige runde. Beklager om jeg misforsto, går litt fort her i svingene:)
Neida, skal inneholde det samme det jeg fikk, (fyremadel), så regnet med det skulle taes på samme måte som sist. I magen.
Men om det står låret i pakningsvedlegget til orgalutran også, så kan vel denne settes i magen også

Neida, skal inneholde det samme det jeg fikk, (fyremadel), så regnet med det skulle taes på samme måte som sist. I magen.
Men om det står låret i pakningsvedlegget til orgalutran også, så kan vel denne settes i magen også

Det skal jo bare i underhudsfettet uansett, så vil tro det går på det samme:)

Mener bruksanvisning på både fyremadel og orgalutran står at du skal ta det i låret. Men vi fikk beskjed av sykepleier at det var mange som synes det var ubehagelig/vondere så vi kunne fint sette det i magen. Valgte likevel å ta det i låret :-)

18dpo og testdag imorgen:Heartred

Vedlegg

• IMG_20180521_073047.jpg
    IMG_20180521_073047.jpg
    292,5 KB · Visninger: 118
Back
Topp