MAI 2018

Hei [emoji5] ny her. Første forsøk og vi fikk 1 befruktet egg som sattes inn på lørdag den 12/5. Mye rart som skje med kroppen nå. Er trøtt, sliten, litt smerter og i dag kvalm.
Så veldig nervøs [emoji5] krysser fingrene [emoji813]️

Lykke til[emoji4]

Hei ☺️ ny her. Første forsøk og vi fikk 1 befruktet egg som sattes inn på lørdag den 12/5. Mye rart som skje med kroppen nå. Er trøtt, sliten, litt smerter og i dag kvalm.
Så veldig nervøs ☺️ krysser fingrene ♥️
Lykke til! :smiley-angelic003

Etter å ha testet positivt siden søndag flere dager og gleden var stor snudde dette brått i går men brun spotting. Våknet idag på 17 mai til masse blod og vondter. Så fort snudde det. Den var tøff. Ikke en kjekk 17 mai i år. Ser veldig negativt på alt nå :( lykke til videre dere andre. Håper på mange positive graviditetstester for dere <3

Dette var triste nyheter! En klem fra meg

Vet ikke helt. Jeg tok 6 klikk av ovitrelle på tirsdag, så er litt usikker... Leste et sted at sjansen er bare 10-15 % ved AIH så ikke akkurat de beste sjansene[emoji20]
Hvordan er formen din da?

Å ja, hadde glemt at du har hcg-støtte. Når skal du ta blodprøver? Prøv å tenke positivt, selv om det er mindre sjanse enn ved ivf, kan det absolutt gå bra likevel! Håper veldig for deg og krysser fingrene!

Formen min er ganske fin, faktisk. 15+1 idag og har begynt å kjenne liv. Begynner å kjenne meg litt tyngre i kroppen og har en del vondt i ryggen, men ellers er alt helt supert! :-)

Å ja, hadde glemt at du har hcg-støtte. Når skal du ta blodprøver? Prøv å tenke positivt, selv om det er mindre sjanse enn ved ivf, kan det absolutt gå bra likevel! Håper veldig for deg og krysser fingrene!

Formen min er ganske fin, faktisk. 15+1 idag og har begynt å kjenne liv. Begynner å kjenne meg litt tyngre i kroppen og har en del vondt i ryggen, men ellers er alt helt supert! :-)

Ikke så lett å tenkte positivt etter alle mislykkede forsøkene[emoji20] Meeen det er ikke over før TR kommer..

Så hyggelig å høre at formen er fin. Gøy å kjenne liv[emoji4] Du får bare ta det med ro og ta hensyn til deg selv[emoji4] Vet dere kjønn ennå? (Hvis dere vil vite da[emoji5])

Uttak i går og hele 17 egg ut, så det endte med totalfrys, typisk min flaks, og oppi det hele kommer sommerstengt [emoji31]

Uttak i går og hele 17 egg ut, så det endte med totalfrys, typisk min flaks, og oppi det hele kommer sommerstengt [emoji31]

Uffda! Det var leit. Var du forberedt på dette? eller var det totalt uforventet?
Tilhører du Riksen? Hvor lenge er det sommerstengt?

Kjenner ikke så mye murringer denne gangen. Føler egentlig alt av symptomer jeg eventuelt har er bivirkning av Ovitrelle eller Crinon! Mistet håpet litt da de og sa idag at de embryoene de skulle fryse i blasto dag stoppet å utvikle seg! [emoji18][emoji19]

Kjenner ikke så mye murringer denne gangen. Føler egentlig alt av symptomer jeg eventuelt har er bivirkning av Ovitrelle eller Crinon! Mistet håpet litt da de og sa idag at de embryoene de skulle fryse i blasto dag stoppet å utvikle seg! [emoji18][emoji19]

Så kjedelig! Får bare håpe du lykkes med det du satte inn

Uffda! Det var leit. Var du forberedt på dette? eller var det totalt uforventet?
Tilhører du Riksen? Hvor lenge er det sommerstengt?

Nei ikke forberedt i det hele, for på kontrollene har jeg hatt få folikler, og har gått på menupur og orgalutran i 20 dager.. Veldig kjipt..
Hører til St.Olavs, og de har stengt i hele juli så vi rekker det akkurat ikke [emoji17]

Nei ikke forberedt i det hele, for på kontrollene har jeg hatt få folikler, og har gått på menupur og orgalutran i 20 dager.. Veldig kjipt..
Hører til St.Olavs, og de har stengt i hele juli så vi rekker det akkurat ikke [emoji17]

Så kjedelig. [emoji53]Det blir et par måneder ekstra å vente...Hold motet oppe!

Åh så kjedelig beskjed å få:/ men håper på gode resultater og full klaff på oppstart igjen:Heartred

Back
Topp