Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her - jeg har også kontroll om kort tidI dag skal se på kontroll kl 10.Håper det er bra med eggene og at jeg få en dato når det skal ta ut!
![]()
Jeg har veldig muskelsmerter over skrullete, korsryggen,beina og armene, så jeg vet ikke om det er pga synarela spray eller menopurSamme herhåper veldig på å få uttaksdag fastsatt, jeg synes sprøyten (menopur) er ille denne gangen.
Jeg har også mer muskelverk enn jegJeg har veldig muskelsmerter over skrullete, korsryggen,beina og armene, så jeg vet ikke om det er pga synarela spray eller menopur![]()
Ja, kl 7 er litt tidlig når man har fri jaFant ut at den skal tas før kl 12, og til samme tidspunkt hver dag. Så da er vekkerklokken på kl 07, selv med 5 dager fri [emoji85] Skulke ønske jeg tik den kl 11 første dag, slik at jeg hadde kunnet fortsette i det samme sporet [emoji28]
Her er det første forsøk. Har ikke barn fra før. Hva med dere?
Jeg har veldig muskelsmerter over skrullete, korsryggen,beina og armene, så jeg vet ikke om det er pga synarela spray eller menopur![]()
Herregud akkurat som meg jeg måte til å med sykemeldt meg fordi det er så plagsomt at jeg klarer ikke å finne en posisjon til å sove. Når skal du på kontroll Kl? Er det i Porsgrunn?Jeg har også mer muskelverk enn jeg
vanlig vis har(er revmatiker). Tror det er menopur som gir den bivirkningen for meg. Nakken min er helt forferdelig øm de siste dager.
Jeg er også sykmeldt under hele forsøket. Sliter med både soving og null energi. Jeg har kontroll kl 10.30 i TromsøHerregud akkurat som meg jeg måte til å med sykemeldt meg fordi det er så plagsomt at jeg klarer ikke å finne en posisjon til å sove. Når skal du på kontroll Kl? Er det i Porsgrunn?
Masse lykke til!Jeg er også sykmeldt under hele forsøket. Sliter med både soving og null energi. Jeg har kontroll kl 10.30 i Tromsø![]()

Hvordan gikk det med deg i dag?Masse lykke til!![]()
Så bra !!Jeg har vært på kontroll i dag - sprøytedag 9. Alt så bra ut, hadde ca 7 follikler og det blir uttak på onsdag på meg. Så blir neste milepæl om det er egg der inne.
ønsker deg masse lykke til!!
så jeg håper i hvertfall at det er egg inne de 3
har eggeutakk på tirsdag 22/5.Nå har jeg hatt mitt første innsett! 6 av 10 egg var befruktet, (mot ingen gode forrige runde) 4 hadde delt seg og går videre til evnt frys på mandag. det som ble satt inn sa de at ikke kunne vært bedre!så da får vi håpe at d holder seg på plass, og at det blir graviditet av dette! Skal teste 1.juni!
![]()
Så hyggelig å høre! Håper den fester seg fint!Nå har jeg hatt mitt første innsett! 6 av 10 egg var befruktet, (mot ingen gode forrige runde) 4 hadde delt seg og går videre til evnt frys på mandag. det som ble satt inn sa de at ikke kunne vært bedre!så da får vi håpe at d holder seg på plass, og at det blir graviditet av dette! Skal teste 1.juni!
![]()

Tusen takk [emoji4]Gratulerer så mye!! [emoji177][emoji4][emoji257]
Nå har jeg hatt mitt første innsett! 6 av 10 egg var befruktet, (mot ingen gode forrige runde) 4 hadde delt seg og går videre til evnt frys på mandag. det som ble satt inn sa de at ikke kunne vært bedre!så da får vi håpe at d holder seg på plass, og at det blir graviditet av dette! Skal teste 1.juni!
![]()
Noen her som skal ha forsøk i mai ? hadde vært gøy å følgere dereSkriv gjerne litt om du skal ha kort/langt regime, hvilken klinikk du holder til osv osv
Jeg selv skal i gang med mitt første forsøk i begynnelsen av Mai og er veeeldig spentKom gjerne med noen tips og råd til meg som nybegynner
Jeg selv skal holde til ved st.olavs i tr.heim .