MAI 2018

I dag skal se på kontroll kl 10. :happy3 Håper det er bra med eggene og at jeg få en dato når det skal ta ut! :smiley-bounce012

I dag skal se på kontroll kl 10. :happy3 Håper det er bra med eggene og at jeg få en dato når det skal ta ut! :smiley-bounce012
Samme her - jeg har også kontroll om kort tid:) håper veldig på å få uttaksdag fastsatt, jeg synes sprøyten (menopur) er ille denne gangen. Lykke til med din kontroll!

Samme her:) håper veldig på å få uttaksdag fastsatt, jeg synes sprøyten (menopur) er ille denne gangen.
Jeg har veldig muskelsmerter over skrullete, korsryggen,beina og armene, så jeg vet ikke om det er pga synarela spray eller menopur o_O

Jeg har veldig muskelsmerter over skrullete, korsryggen,beina og armene, så jeg vet ikke om det er pga synarela spray eller menopur o_O
Jeg har også mer muskelverk enn jeg
vanlig vis har(er revmatiker). Tror det er menopur som gir den bivirkningen for meg. Nakken min er helt forferdelig øm de siste dager.

Herregud akkurat som meg jeg måte til å med sykemeldt meg fordi det er så plagsomt at jeg klarer ikke å finne en posisjon til å sove. Når skal du på kontroll Kl? Er det i Porsgrunn?

Fant ut at den skal tas før kl 12, og til samme tidspunkt hver dag. Så da er vekkerklokken på kl 07, selv med 5 dager fri [emoji85] Skulke ønske jeg tik den kl 11 første dag, slik at jeg hadde kunnet fortsette i det samme sporet [emoji28]

Her er det første forsøk. Har ikke barn fra før. Hva med dere?
Ja, kl 7 er litt tidlig når man har fri ja:)
Og 23 er litt sent syns jeg;)

Søsken forsøk på oss, så føler meg litt mer avslappet dette forsøket.
Men fortsatt like spennende:)

Jeg har også mer muskelverk enn jeg
vanlig vis har(er revmatiker). Tror det er menopur som gir den bivirkningen for meg. Nakken min er helt forferdelig øm de siste dager.
Herregud akkurat som meg jeg måte til å med sykemeldt meg fordi det er så plagsomt at jeg klarer ikke å finne en posisjon til å sove. Når skal du på kontroll Kl? Er det i Porsgrunn?

Jeg er også sykmeldt under hele forsøket. Sliter med både soving og null energi. Jeg har kontroll kl 10.30 i Tromsø :)

Jeg har vært på kontroll i dag - sprøytedag 9. Alt så bra ut, hadde ca 7 follikler og det blir uttak på onsdag på meg. Så blir neste milepæl om det er egg der inne.

Jeg har vært på kontroll i dag - sprøytedag 9. Alt så bra ut, hadde ca 7 follikler og det blir uttak på onsdag på meg. Så blir neste milepæl om det er egg der inne.
Så bra !!:happy093ønsker deg masse lykke til!!
Jeg også er på dag 9 med sprøyter og skal fortsetter til den 20/5. Det så bra ut på meg også hadde ca 7 folliker på høyre og 3 på venstre men det var bare 3 i totalt som så i bra størrelse de andre var liten str. :arghh: så jeg håper i hvertfall at det er egg inne de 3 :smiley-angelic001 har eggeutakk på tirsdag 22/5.

Nå har jeg hatt mitt første innsett! 6 av 10 egg var befruktet, (mot ingen gode forrige runde) 4 hadde delt seg og går videre til evnt frys på mandag. det som ble satt inn sa de at ikke kunne vært bedre!:) så da får vi håpe at d holder seg på plass, og at det blir graviditet av dette! Skal teste 1.juni!:)

Nå har jeg hatt mitt første innsett! 6 av 10 egg var befruktet, (mot ingen gode forrige runde) 4 hadde delt seg og går videre til evnt frys på mandag. det som ble satt inn sa de at ikke kunne vært bedre!:) så da får vi håpe at d holder seg på plass, og at det blir graviditet av dette! Skal teste 1.juni!:)

Så bra[emoji3] Gratulerer som ruger[emoji5]

Så hyggelig å høre! Håper den fester seg fint! :dance018

Herlig! Gratulerer som ruger [emoji2][emoji173]️ Krysser fingrene for at det går den rette veien [emoji173]️

Noen her som skal ha forsøk i mai ? hadde vært gøy å følgere dere :) Skriv gjerne litt om du skal ha kort/langt regime, hvilken klinikk du holder til osv osv :)

Jeg selv skal i gang med mitt første forsøk i begynnelsen av Mai og er veeeldig spent :) Kom gjerne med noen tips og råd til meg som nybegynner :D Jeg selv skal holde til ved st.olavs i tr.heim .

Hei ☺️
Satte inn egg 12 mai så er på dag 6 nå. Vi var og i Trondheim men på Spiren. Er sykt spent og kroppen er rar ☺️

Hei [emoji5]️ ny her. Første forsøk og vi fikk 1 befruktet egg som sattes inn på lørdag den 12/5. Mye rart som skje med kroppen nå. Er trøtt, sliten, litt smerter og i dag kvalm.
Denne behandlingen har vart tøff, kroppen reagerte på hormonene på engang. Trøtt, sliten, tungpustet og har ikke kunnet trene i det hele tatt. Ikke ens gå turer. Føles tungt att det kun blev tatt ut 2 egg og kun 1 som blev befruktet godt nok. Reagere veldig på Lutinus. Nå er det 1 uke igjen til testing og jeg blir gal av denne vente tiden. Krysser så fingrene og håper [emoji813]️

Last edited:
Back
Topp