Prikkeliten
Forelsket i forumet
TakkLykketil i rugetiden. Spennende tid fremover nå!! [emoji5]
og gratulerer til deg med 5 egg ut! Blir spennende dager fremover

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykketil i rugetiden. Spennende tid fremover nå!! [emoji5]

Takkja nå får vi bare håpe at hvert fall et av embryoene motbeviser legenes antagelser og klorer seg fast!
og gratulerer til deg med 5 egg ut! Blir spennende dager fremover![]()
Så deilig at du fikk bekreftet uttak i dag[emoji4] Da er det bare å holde ut bitte litt til da[emoji4]
5 egg ut idag! Håper at de overlever IVF prosedyren alle sammen. [emoji5] [emoji4]
Det er jo supert!!! Bedre kan det ikke bliTakk! [emoji5]fikk vite at 4 har delt seg fint og får tilbakesatt 2 imorgen og to blir fryst i blastocyst stadiet. [emoji4]
Det er jo supert!!! Bedre kan det ikke bli
Et godt bevis på at færre egg av god kvalitet er mye bedre enn overproduksjon og dårlig kvalitet slik som jeg driver med!
Har mye murringer så er så redd det er mensenSå gøy!!! Gratulerer så myehvordan føler du deg? Noen symptomer?
Håper ikke streken min forsvinner! Blir spennende med neste test, angrer meg litt for at jeg testet også, hadde vært bedre om jeg hadde klart å vente til testdag![]()
Har mye murringer så er så redd det er mensenellers litt små kvalm som kommer og går. Og veldig trøtt. Vet ikke om det enda er for tidlig, men det kjennes ihvertfall
kjenner til det med å teste tidlig, ukene føles så mye lengre nå
har du testet igjen? Håper det fortsatt er strek <3

Klem til degMurring, kvalm, småblødninger.... pollenallergi, snørrete, trøtt og sliten.

Neida, vi skal ikke gi opp helt enda og løpet er jo ikke kjørt for denne runden heller. Men etter å ha vært veldig glad og lettet i går har det blitt litt mye tanker så jeg velger å holde forventningene lavest mulig frem til noe annet er bevist.Takk!
Men ikke gi opp.[emoji4] Håper du får den hjelpen du trenger for å lykkes [emoji5]
Takk! [emoji5]fikk vite at 4 har delt seg fint og får tilbakesatt 2 imorgen og to blir fryst i blastocyst stadiet. [emoji4]
Murring, kvalm, småblødninger.... pollenallergi, snørrete, trøtt og sliten.
Masse lykke til! Måtte alt gå bra denne gangenJeg henger med dere litt til. Etter avbrutt fryseforsøk forrige uke, var det rett på sak, og jeg er på første sprøytedag med menopur i dag. Kort protokoll, og satser på uttak og innsett helt i slutten av mai, muligens bikker jeg litt over i juni![]()

Vi er helt likt i løypa vi daJeg husker ikke helt dette etter sist gang, skal på sjekk igjen etter 9 dager. Vurderer de uttak da? Og så evt tar jeg eggløsningssprøyten?![]()