MAI 2018

Så gøy!!! Gratulerer så mye:Heartred hvordan føler du deg? Noen symptomer? :D
Håper ikke streken min forsvinner! Blir spennende med neste test, angrer meg litt for at jeg testet også, hadde vært bedre om jeg hadde klart å vente til testdag:yuck:
Har mye murringer så er så redd det er mensen :p ellers litt små kvalm som kommer og går. Og veldig trøtt. Vet ikke om det enda er for tidlig, men det kjennes ihvertfall :p kjenner til det med å teste tidlig, ukene føles så mye lengre nå :p har du testet igjen? Håper det fortsatt er strek <3

Har mye murringer så er så redd det er mensen :p ellers litt små kvalm som kommer og går. Og veldig trøtt. Vet ikke om det enda er for tidlig, men det kjennes ihvertfall :p kjenner til det med å teste tidlig, ukene føles så mye lengre nå :p har du testet igjen? Håper det fortsatt er strek <3

Så godt at det merkes litt, murrer også når man er gravid, så mens får ikke lov å komme:D nei har ikke testet igjen, tørr ikke rett og slett, skal hvertfall vente til i morgen:nailbiting::Heartred

Nå har jeg gått på Synarela en stund. Sist gang var jeg veldig rolig på sprayen, men nå... Nå føles det som om jeg er en hormonell vulkan som bare venter på å bryte ut. Gleder meg til siste spraying som forhåpentligvis er om 1.5 uke. Har blitt så glemsk også... Uff. Håper alt er verdt det tilslutt[emoji173]️

Takk!
Men ikke gi opp.[emoji4] Håper du får den hjelpen du trenger for å lykkes [emoji5]
Neida, vi skal ikke gi opp helt enda og løpet er jo ikke kjørt for denne runden heller. Men etter å ha vært veldig glad og lettet i går har det blitt litt mye tanker så jeg velger å holde forventningene lavest mulig frem til noe annet er bevist.

Det er mange som sliter med få egg og jeg føler av og til at jeg har et luksusproblem i forhold men det hjelper jo ikke med mange egg ut når kvaliteten til syvende og sist ikke er bra og faresignalene for å utvikle OHSS henger over en i tillegg. Vi får bare se hvordan det går og går det ikke nå skal vi nok psyke oss opp til i alle fall et forsøk til :-)

Jeg henger med dere litt til. Etter avbrutt fryseforsøk forrige uke, var det rett på sak, og jeg er på første sprøytedag med menopur i dag. Kort protokoll, og satser på uttak og innsett helt i slutten av mai, muligens bikker jeg litt over i juni ;)

Jeg henger med dere litt til. Etter avbrutt fryseforsøk forrige uke, var det rett på sak, og jeg er på første sprøytedag med menopur i dag. Kort protokoll, og satser på uttak og innsett helt i slutten av mai, muligens bikker jeg litt over i juni ;)
Masse lykke til! Måtte alt gå bra denne gangen:happy:

Jeg husker ikke helt dette etter sist gang, skal på sjekk igjen etter 9 dager. Vurderer de uttak da? Og så evt tar jeg eggløsningssprøyten?:)

Jeg husker ikke helt dette etter sist gang, skal på sjekk igjen etter 9 dager. Vurderer de uttak da? Og så evt tar jeg eggløsningssprøyten?:)
Vi er helt likt i løypa vi da ;) Jeg skal på kontroll på tirsdag neste uke, da sjekker de antall og størrelse på follikler, om det er mange nok/store nok blir det vel ovitrielle, eller så blir det noen dager til med sprøyter og ny kontroll ;)

Back
Topp