5 egg ut idag! Håper at de overlever IVF prosedyren alle sammen. [emoji5] [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette skal gå! Lykke til[emoji4]5 egg ut idag! Håper at de overlever IVF prosedyren alle sammen. [emoji5] [emoji4]
Jeg syns ikke den var så svak jeg... Lidyet meg til å si gratulerer. Liker at det har begynt å komme positive tester her inne[emoji169][emoji4]11 dpo og strek. Svak strek og litt rar test, så får teste igjen i morgen[emoji813]red
Jeg syns ikke den var så svak jeg... Lidyet meg til å si gratulerer. Liker at det har begynt å komme positive tester her inne[emoji169][emoji4]

Lykke til!Blir totalt 19 her også, eller 20 siden det blir orgalutran og ovitrelle på dag 20 [emoji28] Ja nå er det planlagt uttak på fredag, så jeg er meget lykkelig [emoji1]
Håper det! Nervepirrende dette her!![]()
5 egg ut idag! Håper at de overlever IVF prosedyren alle sammen. [emoji5] [emoji4]
Tusen takk [emoji1] [emoji1]Gratulerer som ruger[emoji1319][emoji4]
Gratulerer så mye!Så bra[emoji4] Da håper vi at alle overlever[emoji4]
Så bra[emoji4] Da håper vi at alle overlever[emoji4]
Så spennende! Håper på en enda finere strek i morgen! [emoji1]11 dpo og strek. Svak strek og litt rar test, så får teste igjen i morgen[emoji813]red
Takk [emoji173]Woho gratulerer som ruger! [emoji813]red
Så spennende! Håper på en enda finere strek i morgen! [emoji1]

Hadde også sånn strek i går, da var jeg vel 12 -13 dpo. Og jeg testet positivt i dag også. Så ser ut så babystrek. Spent på å høre videre11 dpo og strek. Svak strek og litt rar test, så får teste igjen i morgen![]()
Ja tok 2 i morges som det var strek på også måtte jeg ta en digital, den tok jeg i 10 tiden, klarte ikke vente til i morgenJeg håper med deg! Håper det er babystrek jeghar du testa igjen?
![]()
Hadde også sånn strek i går, da var jeg vel 12 -13 dpo. Og jeg testet positivt i dag også. Så ser ut så babystrek. Spent på å høre videre![]()
Ja tok 2 i morges som det var strek på også måtte jeg ta en digital, den tok jeg i 10 tiden, klarte ikke vente til i morgenhaha. Den viste gravid 1-2. Så da er jeg vel gravid da
![]()
hvordan føler du deg? Noen symptomer? 
Rugedag 7, satt inn blasto 7. Mai. Etter toalettbesøk før jeg la meg var det svakt rosa på papiret :/ mens skal normalt komme idag eller imorgen...godt jeg har flere på frys hvis det viser seg å være TR.
Får krysse fingrene for at det ikke er det