MAI 2018

Jeg syns ikke den var så svak jeg... Lidyet meg til å si gratulerer. Liker at det har begynt å komme positive tester her inne[emoji169][emoji4]

Hadde slik strek 14 dpo sist gang, så er sterkere enn sist hvertfall, det er positivt! Nå må den bare bli sterkere og ikke forsvinne:Heartred

Blir totalt 19 her også, eller 20 siden det blir orgalutran og ovitrelle på dag 20 [emoji28] Ja nå er det planlagt uttak på fredag, så jeg er meget lykkelig [emoji1]
Lykke til!

Hadde også sånn strek i går, da var jeg vel 12 -13 dpo. Og jeg testet positivt i dag også. Så ser ut så babystrek. Spent på å høre videre :)
Ja tok 2 i morges som det var strek på også måtte jeg ta en digital, den tok jeg i 10 tiden, klarte ikke vente til i morgen :p haha. Den viste gravid 1-2. Så da er jeg vel gravid da :)

Så gøy!!! Gratulerer så mye:Heartred hvordan føler du deg? Noen symptomer? :D
Håper ikke streken min forsvinner! Blir spennende med neste test, angrer meg litt for at jeg testet også, hadde vært bedre om jeg hadde klart å vente til testdag:yuck:

Rugedag 7, satt inn blasto 7. Mai. Etter toalettbesøk før jeg la meg var det svakt rosa på papiret :/ mens skal normalt komme idag eller imorgen...godt jeg har flere på frys hvis det viser seg å være TR.

Back
Topp