MAI 2018

Uttak overstått. Fikk ut 30 egg . Har allikevel fått lov til å sette litt ovitrelle slik at det er mulig med innsett dersom ting ser greit ut. Med så mange egg ut er jeg redd kvaliteten er dårlig men vi får bare vente og se hva som skjer.

Får håpe du får mange av bra kvalitet og Godt å ha uttaket overstått[emoji4] Lykke til[emoji4]

Håper dere lykkes med det:Heartred

Takk[emoji173]️ Får håpe det går. Veldig glad for at de så en annen løsning på det når vi først var kommet så langt. Betalte bare 6500 og så da har vi lissom råd til et forsøk til hvis det ikke lykkes[emoji4] Selv om jeg helst vil slippe flere forsøk nå...
Hva slags støttemedisiner har du fått nå?

Får håpe du får mange av bra kvalitet og Godt å ha uttaket overstått[emoji4] Lykke til[emoji4]
Tusen takk [emoji173] ser det ikke gikk helt etter planen med deg idag. Veldig synd men får håpe det allikevel går vegen denne runden. Håpet er jo ikke ute ennå!

Tusen takk [emoji173] ser det ikke gikk helt etter planen med deg idag. Veldig synd men får håpe det allikevel går vegen denne runden. Håpet er jo ikke ute ennå!

Jeg ble egentlig veldig glad når de ville forsøke å inseminere i stedet. Da er det uansett en mulighet[emoji4]

Skjønner det. Godt de er løsningsorienterte [emoji3] har de noen forklaring på hvorfor slikt kan skje eller er det bare fryktelig uflaks?

Ja, veldig bra[emoji4] Han sa bare at det skulle egentlig ikke skje siden jeg tok orgalutran og ovitrelle samme dag, men at noen ganger så gikk naturen sin gang...

Ja, det kan godt tenkes. Jeg er 37 og har lav AMH så alltid blitt satt på ganske høy dose.
Elonva er en sprøyte som du setter en gang, men som varer i ca 6-7 dager. Har vært litt varierende hva jeg har fått ut av egg på denne. Men tror det kommer mer an på syklusen min enn på medisinene.

Hvis du så en liten klynge så er det nok en del. Hos meg må de ofte lete[emoji20]

Vi satser på at vi lykkes nå begge to[emoji4][emoji173]️

Åh så greit da! Tenk hadde alle sprøytene kunne fungert sånn [emoji28]
Huff, ja er det ikke det ene så er det det andre.. Vi får bare krysse fingrene [emoji4]

Altså, helt sjokkert over at det går an å produsere så syke mengder med elslim [emoji23] Men det er vel et godt tegn? Ny kontroll i morgen og sprøytedag 14 idag [emoji4]

Åh så greit da! Tenk hadde alle sprøytene kunne fungert sånn [emoji28]
Huff, ja er det ikke det ene så er det det andre.. Vi får bare krysse fingrene [emoji4]

Hehe... det hadde vært noe[emoji23]
Ja, får bare håpe på det beste[emoji4]

Altså, helt sjokkert over at det går an å produsere så syke mengder med elslim [emoji23] Men det er vel et godt tegn? Ny kontroll i morgen og sprøytedag 14 idag [emoji4]

Det er jo et veldig godt tegn[emoji4] Blir spennende på kontroll i morgen. Masse lykke til[emoji4]

Det er et godt tegn! Masse lykke til på kontroll i morgen:) :Heartred

Virkelig! Sliter med å finne steder som ikke er ihelstukket for tiden [emoji28][emoji28]

[emoji23] husker meg på forrige forsøk da gikk jeg i 15 dager... ikke lett å finne et sted som ikke er ømt[emoji85] Ikke lenge igjen til kontroll nå[emoji4]

[emoji23] husker meg på forrige forsøk da gikk jeg i 15 dager... ikke lett å finne et sted som ikke er ømt[emoji85] Ikke lenge igjen til kontroll nå[emoji4]

Ikke sant! Jeg er på sprøytedag 14 idag, og det blir iallefall til over helgen, så jeg må virkelig lete hver gang [emoji23] Nei heldigvis kontroll i morgen, så håper det blir planlagt uttak da!

Ikke sant! Jeg er på sprøytedag 14 idag, og det blir iallefall til over helgen, så jeg må virkelig lete hver gang [emoji23] Nei heldigvis kontroll i morgen, så håper det blir planlagt uttak da!

Det får vi håpe. Lykke til i dag[emoji4]

Back
Topp