Da er jeg utrolig nok ruger igjen! Testdato 22/5![]()
Masse lykke til! Krysser fingrene [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg utrolig nok ruger igjen! Testdato 22/5![]()
Takk, det endte opp med totalfrys her. Så blir ikke innsett før i juni (om i rekker)Hei! Velkommen her [emoji5]Har det gått bra med innsett! Så spennende. [emoji4]
eller mest til tida etterpå, da er jo da smerta og ubehaget kjeme
må ha med jentå vår på 1,5 år. Tenke at mannen tar ho med ut mens eg e inne.. nokon så har hatt med barn på klinikken før?Ja det har vel litt med at de må prøve seg frem å gjøre vil jeg tro? Alt skal jo i teorien være greit, bortsett fra en tett eggleder, så sikkert derfor de starta med såpass lav dose [emoji4] Elonova har jeg aldri hørt om før, er det også sprøyter eller?
Han talte ikke foliklene, men kunne se en liten klynge på hver side, og siden han ikke kommenterte de går jeg utifra at det ser greit ut [emoji4] Masse lykke til du også! Får krysse fingrene for full klaff for oss begge [emoji173]️
Jeg skal inn her også. Søskenforsøk. Jeg har begynt med progynova på syklus dag 20 og skal ha kort protokoll. Det blir sprøytestart sannsynligvis søndag eller mandag!![]()
Då e da min tur i morgen. Har gått på lang protokoll. No kjenne eg seter klart for egguthenting i morgen. Magen er rimelig oppblåst. Dette er min andre gong, så veit kva eg går til, men kvir meg til det...eller mest til tida etterpå, da er jo da smerta og ubehaget kjeme
må ha med jentå vår på 1,5 år. Tenke at mannen tar ho med ut mens eg e inne.. nokon så har hatt med barn på klinikken før?
Puh... egguttak i dag. Litt spent selv om jeg har vært igjennom dette noen ganger nå. Håper bare de finner 2 egg i hvert fall
Puh... egguttak i dag. Litt spent selv om jeg har vært igjennom dette noen ganger nå. Håper bare de finner 2 egg i hvert fall
Masse lykke til!![]()
Masse lykke til[emoji5][emoji1317]
måtte stikka eit par gonga på den eine sida da det var litt vanskelig å få tak i. Kjenner ikkje noko ubehag enda. Men det kjeme nok i kveld/morgen
Jeg har visst hatt eggløsning så det var ikke noe å ta ut. Men de ville forsøke å inseminere i stedet så får bare håpe det fungerer

Takk for da! Då blei da 3 egg berre, men håpa at alle blir bra befrukta! Det gjorde nesten ikkje vondt, det versta va faktisk å få satt veniflonmåtte stikka eit par gonga på den eine sida da det var litt vanskelig å få tak i. Kjenner ikkje noko ubehag enda. Men det kjeme nok i kveld/morgen
![]()
Uttak overstått. Fikk ut 30 egg . Har allikevel fått lov til å sette litt ovitrelle slik at det er mulig med innsett dersom ting ser greit ut. Med så mange egg ut er jeg redd kvaliteten er dårlig men vi får bare vente og se hva som skjer.