MAI 2018

Samme dag som meg da[emoji4] Du kan gjerne dele litt egg med meg[emoji5] Får håpe du slipper totalfrys! Masse lykke til[emoji4]
Ja vi kan godt dele litt :-) problemet er at jeg kan ikke love deg topp kvalitet ;) Det er mye derfor jeg er skuffet over vegen det ser ut til å gå. Har hatt kort protokoll en gang før og da var kvaliteten så dårlig at det såvidt var noe igjen til innsett på dag to og hvertfall ingenting til frys...
Takk det samme. Vi får håpe på det beste begge to!

Ja vi kan godt dele litt :-) problemet er at jeg kan ikke love deg topp kvalitet ;) Det er mye derfor jeg er skuffet over vegen det ser ut til å gå. Har hatt kort protokoll en gang før og da var kvaliteten så dårlig at det såvidt var noe igjen til innsett på dag to og hvertfall ingenting til frys...
Takk det samme. Vi får håpe på det beste begge to!

Ja, det får vi[emoji4]

Ikke sant, jeg var nesten sikker på at det hadde gått bra, også ringer de når vi er kommet et stykke på vei..Skikkelig drittdag i dag...meeeen om jeg skal se lyst på det, noe som er vanskelig i dag, så er det det at vi fortsatt har to ferskforsøk igjen...bare jeg som så gjerne ville ha to tette, men sånn blir det nå ikke...

Huff, skjønner deg godt.. Men som du sier så er det bra du har flere forsøk! :) håper virkelig du lykkes neste gang! Krysser fingrene for deg! :) når får du starte opp igjen nå da? :)

Skulle hatt insett 28 mai, men da har jeg eksamen og legen syns at ettersom det er mye stress rundt eksanen så venter vi en måned, til neste syklus. Kjipt og litt typisk men er nok til det beste å slippe ekstra stress rundt insett!

Huff, skjønner deg godt.. Men som du sier så er det bra du har flere forsøk! :) håper virkelig du lykkes neste gang! Krysser fingrene for deg! :) når får du starte opp igjen nå da? :)
Forhåpentligvis blir det i august...hadde liksom håpet å slippe et nytt uttak jeg...for jammen er det bedre å ikke vite hva en går til når det kommer til den biten:eek: skal nok ha litt mer smertestillende nå ja...

Forhåpentligvis blir det i august...hadde liksom håpet å slippe et nytt uttak jeg...for jammen er det bedre å ikke vite hva en går til når det kommer til den biten:eek: skal nok ha litt mer smertestillende nå ja...

Ja enig i det.. Håper du slipper en fæl opplevelse neste gang..er ikke noe godt å grue seg slik.. Innsettet i dag var forferdelig!! Hvis jeg må ha et nytt innsett skal jeg be om å få en annen lege, for hun som gjorde det i dag var langt ifra forsiktig! :nailbiting:

Ja enig i det.. Håper du slipper en fæl opplevelse neste gang..er ikke noe godt å grue seg slik.. Innsettet i dag var forferdelig!! Hvis jeg må ha et nytt innsett skal jeg be om å få en annen lege, for hun som gjorde det i dag var langt ifra forsiktig! :nailbiting:

Fysj, ikke alle som er like drevne virker det som nei, ho jeg hadde forrige gang var også litt hardhendt...men var ikke så vondt for det heldigvis

Fysj, ikke alle som er like drevne virker det som nei, ho jeg hadde forrige gang var også litt hardhendt...men var ikke så vondt for det heldigvis

Nei det skal være sikkert! Har en dårlig følelse på at hun ikke fikk satt det på riktig sted også.. Følte at hun ikke kunne jobben sin.. Fant ikke livmoren før etter mye klunder.. Kanskje hun ikke fikk egget inn der heller.. Blir usikker jeg:nailbiting::dead:

Nei det skal være sikkert! Har en dårlig følelse på at hun ikke fikk satt det på riktig sted også.. Følte at hun ikke kunne jobben sin.. Fant ikke livmoren før etter mye klunder.. Kanskje hun ikke fikk egget inn der heller.. Blir usikker jeg:nailbiting::dead:

Eek[emoji33] kjenner følelsen ja...bare å vente i spenning nå da [emoji6]

Ok, da har du ganske mye lavere dose enn meg. Jeg har brukt 225 med menopur i tillegg til elonva de 7 første dagene og så opp på menopur 375. Får håpe det hjelper å øke dosen[emoji4] Så de mange follikler da?
Jeg har stort sett gått på hormoner i 12-15 dager tidligere forsøk, så var virkelig overrasket at jeg fikk beskjed om uttak på onsdag. Dvs bare 9 dager på hormoner. Det er første forsøket jeg forsøker med akupunktur så vet ikke om det kan ha noe å si...
Uansett masse lykke til! Håpe de har vokst nok til fredag

Ja det har vel litt med at de må prøve seg frem å gjøre vil jeg tro? Alt skal jo i teorien være greit, bortsett fra en tett eggleder, så sikkert derfor de starta med såpass lav dose [emoji4] Elonova har jeg aldri hørt om før, er det også sprøyter eller?
Han talte ikke foliklene, men kunne se en liten klynge på hver side, og siden han ikke kommenterte de går jeg utifra at det ser greit ut [emoji4] Masse lykke til du også! Får krysse fingrene for full klaff for oss begge [emoji173]️

Back
Topp