Mai 2016

Jeg ser ingen strek her dessverre, men så er det jo aaaaltfor tidlig å teste 9-10 dpo :)
godt det ikke bare er meg som ikke ser den...
jeg er fornøyd med testen på dette tidspunktet ;-) rett og slett fordi då vet jeg at ovitrellen er ute av kroppen...

ImageUploadedByBV Forum1464672040.659540.jpg
fortsetter å stige <3 hadde ikke trodd det skulle skje med kun to egg ut, hvor det andre ikke utviklet seg slik det skulle og måtte kastes..:D

Gratulerer med knallfine positive tester. :) :)
Her er testen helt blenda idag. Tok 11 dager før halv dose pregnyl var helt ute. Har et aller siste forsøk til igjen offentlig, så håper få tatt det i August. Lykke til alle sammen. :)

Vis vedlegget 179916fortsetter å stige <3 hadde ikke trodd det skulle skje med kun to egg ut, hvor det andre ikke utviklet seg slik det skulle og måtte kastes..:D

Det skal virkelig bare ett til asså❤️ deilig å se stigning! Jeg tok en idag jeg også. Men jeg vil se det svart på hvitt med tekst :D *Gravid* gleder meg til å ta clearblue på søndag. Offisiell testdag:)

8 av 9 egg befruktet og alle sammen ser kjempebra ut. Er overrasket, aldri hatt så bra resultat. Innsett imorgen. Håper de fortsetter å utvikle seg godt og at jeg får fryseren full :) :)
For et resultat. Spennende! Lykke til i morgen!! ;-)

8 av 9 egg befruktet og alle sammen ser kjempebra ut. Er overrasket, aldri hatt så bra resultat. Innsett imorgen. Håper de fortsetter å utvikle seg godt og at jeg får fryseren full :) :)
Gratulerer! For ett resultat!! :D
Lykke til med innsett i morgen :)

Ja, lykke til med innsett i morgen :)

OMG!! Kl 08.40 var jeg så letta for at de ikke hadde ringt fra Porsgrunn og var klar for å reise over.... kl 08.45 ringer spl,( jeg tenkte da, æsj da blir det ikke noe ) men, hi sier at alt ser bra ut, men ho lurte opp om jeg kunne komme inn litt tidligere super hapy Kl 0850 så ringer legen..... Det var visst ikke 100 % bra nok blasocyst til å sette inn.... Så de måtte dyrke det til i morgen for å se om det ble en perfekt blasocyst da. Men om det ble det så kunne de ikke sette det inn nå fordi da var jeg for langt ute av syklusen, men de kunne da fryse det og sette det inn neste syklus Skal ikke være enkelt

OMG!! Kl 08.40 var jeg så letta for at de ikke hadde ringt fra Porsgrunn og var klar for å reise over.... kl 08.45 ringer spl,( jeg tenkte da, æsj da blir det ikke noe ) men, hi sier at alt ser bra ut, men ho lurte opp om jeg kunne komme inn litt tidligere super hapy Kl 0850 så ringer legen..... Det var visst ikke 100 % bra nok blasocyst til å sette inn.... Så de måtte dyrke det til i morgen for å se om det ble en perfekt blasocyst da. Men om det ble det så kunne de ikke sette det inn nå fordi da var jeg for langt ute av syklusen, men de kunne da fryse det og sette det inn neste syklus Skal ikke være enkelt

Shit!!! :o
Så mye drama eggene dine må gjennom da!! Syns de utsetter og utsetter innsett hele tida på deg jeg. Er det ikke slik at eget utvikler seg videre inni deg da? Skulle jo kanskje tro at det var bedre i deg enn i fryseren, men ikke vet jeg? Synd at det har tatt så lang tid at du må vente en hel syklus :(

Back
Topp