Mai 2016

Hehe det skjønner jeg. Jeg skal ha ny ul imorgen. Forhåpentligvis er eggposene store nok, blir eggløsningsprøyte imorgen. Fikk du forresten pregnyl eller ovitrelle? :)

Når har du UL idag da? Jeg er her enda. Blødde en del etterpå så må vente litt før jeg får dra. Uttaket var i alle fall ikke smertefullt. Mye bedre enn forrige forsøk i det offentlige. Kjente så vidt to små stikk bare :-)

Når har du UL idag da? Jeg er her enda. Blødde en del etterpå så må vente litt før jeg får dra. Uttaket var i alle fall ikke smertefullt. Mye bedre enn forrige forsøk i det offentlige. Kjente så vidt to små stikk bare :-)

Så bra at det gikk så bra på uttaket. Jeg merker at jeg gruer meg litt, selvom det gikk greit på de to forrige. Jeg er der straks.
Hvor mange egg ble det? :)

Da ble det innsetting på meg allerede i dag. Skulle egentlig i morgen, men spurte om det hadde så mye å si om vi tok det i dag. Det var så deilig, for da kan jeg og mannen reise hjem sammen i kveld. Hvis ikke måtte jeg kjøre han til Hirtshals og for så å ned igjen selv.

Det var ni som var befruktet i går, og i dag hadde alle delt seg videre. Men det var litt ulik deling på de.. 3-4 var perfekte i dag. Kan være flere blir med på prosessen videre. De dyrker de til blastocyst før de eventuelt fryses.

Da ble det innsetting på meg allerede i dag. Skulle egentlig i morgen, men spurte om det hadde så mye å si om vi tok det i dag. Det var så deilig, for da kan jeg og mannen reise hjem sammen i kveld. Hvis ikke måtte jeg kjøre han til Hirtshals og for så å ned igjen selv.

Det var ni som var befruktet i går, og i dag hadde alle delt seg videre. Men det var litt ulik deling på de.. 3-4 var perfekte i dag. Kan være flere blir med på prosessen videre. De dyrker de til blastocyst før de eventuelt fryses.

Så bra. :) Da er du og snart ruger. ;) Ferja kl 18 dere også? ;)

Så bra at det gikk så bra på uttaket. Jeg merker at jeg gruer meg litt, selvom det gikk greit på de to forrige. Jeg er der straks.
Hvor mange egg ble det? :)

Det ble 2 egg <3 Den tredje eggposen var tom. Nå håper jeg bare at de blir befruktet og at de klarer seg! Var det du som satt i gangen når jeg gikk forbi? Jeg hadde grønn jakke :-)

Gratulerer så mye! :-)

Det ble 2 egg <3 Den tredje eggposen var tom. Nå håper jeg bare at de blir befruktet og at de klarer seg! Var det du som satt i gangen når jeg gikk forbi? Jeg hadde grønn jakke :-)

Så bra. Håper at disse to blir befruktet og blir gulleggene.
Eggstokken har kommet ned og lettere tilgjengelig men eggposene hadde ikke vokst nok. Det blir uttak mest sannsynlig på fredag nå.

Last edited:
Gratulerer til dere som er blitt rugere i dag! :)

Jeg skal teste ca 4. juni. Og sikkert mange dager før det og. Hehe. Jeg er testetøs!!

Skal ringe til klinikken 8.30 for å få rede på når innsettingen blir ;-) og selvfølgelig hvor mange som har delt seg videre
hahahaha testetøs faktisk... :p er jeg også egentlig... :p

det er sånt vi kan like! <3 gratulerer så mye som ruger. <3

Så bra. Håper at disse to blir befruktet og blir gulleggene.
Eggstokken har kommet ned og lettere tilgjengelig men eggposene hadde ikke vokst nok. Det blir uttak mest sannsynlig på fredag nå.

Så bra at eggstokken har kommet ned :-) Håper eggene vokser seg store og fine til fredag :-) :-) :-)

Ja, da var jeg og ruger på to små gullegg!

Da er jeg ruger av et perfekt egg:) Dyrket til blasto. Aldri gjort det før.

13 egg ble tatt ut, 11 ble befruktet. Et par har gått til grunne. Noen stoppet å utvikle seg, mens det egget de satte inn var perfekt.
De følger med på resten litt senere idag før de bestemmer seg for om de skal fryse noen eller ikke.
Ble litt skuffa over resultatet, hadde håpet at jeg kunne få mange på frys i tilfelle det ikke skulle gå denne gangen heller. Men er veldig fornøyd med det ene egget som er satt inn. Håper det blir en baby❤️

Back
Topp