Mai 2016

Lykke til imorgen :) hva får du av smertestillende under uttaket? :)

Tusen takk! :-)
Er ikke helt sikker faktisk. Vet bare at jeg får både beroligende og smertestillende av noe slag.
Er så utrolig spent nå, tror ikke at jeg kommer til å få sovet noe inatt :-)

Var det imorgen du skulle ha ny UL?

Ny UL i morgen. Spent på om eggene nærmer seg store nok og om forholdene er gode nok for el-sprøyte.
Håper det, for jeg er så dritt lei Bemfola nå...
Og veldig klar for uttak/innsett.

Har det helt likt som deg. Magen min har fått store blåmerker, sikkert fordi jeg går på prednisolon også.
Har ul, er spent på om høyre eggstokk har beveget seg ned og blitt mer synlig. Har angst for at de ikke skal få tatt ut på høyre side. :(

Har det helt likt som deg. Magen min har fått store blåmerker, sikkert fordi jeg går på prednisolon også.
Har ul, er spent på om høyre eggstokk har beveget seg ned og blitt mer synlig. Har angst for at de ikke skal få tatt ut på høyre side. :(
de så ikke min venstre eggstokk på ul nr 2 denne gangen... ul nr 3 så var den langt nede og med en stor eggpose (5 dager senere med doseøkning) (ingenting i høyre eggstokk denne gangen).
prednisolonen kan absolutt gi "uforklarlige" blåmerker rundt stikkstedene...

de så ikke min venstre eggstokk på ul nr 2 denne gangen... ul nr 3 så var den langt nede og med en stor eggpose (5 dager senere med doseøkning) (ingenting i høyre eggstokk denne gangen).
prednisolonen kan absolutt gi "uforklarlige" blåmerker rundt stikkstedene...

Så bra at din kom ned. Håper min også gjør det. Det betyr så mye psykisk. Selvom det bare ble igjen to gode egg sist gang de fikk ut av begge eggstokkene. Jeg vil føle meg snyltet hvis de ikke klarer å få ut egg fordi eggstokken gjemmer seg. :(

Så bra at din kom ned. Håper min også gjør det. Det betyr så mye psykisk. Selvom det bare ble igjen to gode egg sist gang de fikk ut av begge eggstokkene. Jeg vil føle meg snyltet hvis de ikke klarer å få ut egg fordi eggstokken gjemmer seg. :(
absolutt... jeg kjente at det var svært lite greit at den "gjemte seg".. var en grusom ul....

Tusen takk! :-)
Er ikke helt sikker faktisk. Vet bare at jeg får både beroligende og smertestillende av noe slag.
Er så utrolig spent nå, tror ikke at jeg kommer til å få sovet noe inatt :-)

Var det imorgen du skulle ha ny UL?

Hehe det skjønner jeg. Jeg skal ha ny ul imorgen. Forhåpentligvis er eggposene store nok, blir eggløsningsprøyte imorgen. Fikk du forresten pregnyl eller ovitrelle? :)

Hehe det skjønner jeg. Jeg skal ha ny ul imorgen. Forhåpentligvis er eggposene store nok, blir eggløsningsprøyte imorgen. Fikk du forresten pregnyl eller ovitrelle? :)

Lykke til imorgen til deg også da :-) Håper alt ser bra ut.
Jeg fikk Ovitrelle.

hvor mange er det som skal teste rundt 3-5 juni?
Jeg skal teste ca 4. juni. Og sikkert mange dager før det og. Hehe. Jeg er testetøs!!

Skal ringe til klinikken 8.30 for å få rede på når innsettingen blir ;-) og selvfølgelig hvor mange som har delt seg videre

Ny UL i morgen. Spent på om eggene nærmer seg store nok og om forholdene er gode nok for el-sprøyte.
Håper det, for jeg er så dritt lei Bemfola nå...
Og veldig klar for uttak/innsett.
Lykke til :)

3 eggposer her 2 på 14 mm og 1 på 13 mm. Venter spendt på tlf fra Porsgrunn nå :)

Back
Topp