Mai 2016

Kan noen få meg ned på jorda? :p Det er 12 dager siden Ovitrelle og fortsatt ser jeg strek der. Er det vanlig? De 2 nederste er fra i dag, morgen og ettermiddag. Ser dere det på bildet? Føler jeg blir lurt igjen:(

b9e262d664376b6ed9ff11ceca48952a

Klarer ikke dra deg ned på jorda igjen dessverre :p
Jeg syns jeg ser streker på de to nederste testene, spesielt på midterste bildet (vanskelig å se på de to andre bildene). Shit, tenk om du er gravid!?! :D Ta ny test i morgen tidlig. Da får vi kanskje svaret? :)

Vært hos fastlegen pga den høye feberen og har nesten mistet stemmen :(
Ble påvist crp måling på 117 noe som tilsier at det er en bakterie i kroppen. .hvite blodlegemer var det også.
Ble deretter henvist til sykehuset med mistanke om overstimulering . Kan tenke deg jeg var redd der jeg satt å ventet på å komme inn ....tårene trillet og skalv av feber :(
Men alt så helt ok ut og de kunne t.o.m se at det var noe som hadde festet seg :D
Men hvor bakteriene er klarte de ikke finne ut..
De skulle ringe meg seinere idag da...
Tørr liksom ikke håpe men krysser alt av fingrer og tær...!!
Vært ute på farten siden kl 0930. Så nu skal jeg krype under dyna...fader for en dag. :p

Då sitter vi og venter... Gubben har levert spermprøve og den går igjennom den vaskeprosessen AS we speak... Ca 30 min til den er "over" og det skal bli min tur i "ilden"... Lov å være nervøs nå?

Ble påvist crp måling på 117 noe som tilsier at det er en bakterie i kroppen. .hvite blodlegemer var det også.
Ble deretter henvist til sykehuset med mistanke om overstimulering . Kan tenke deg jeg var redd der jeg satt å ventet på å komme inn ....tårene trillet og skalv av feber :(
Men alt så helt ok ut og de kunne t.o.m se at det var noe som hadde festet seg :D
Vært ute på farten siden kl 0930. Så nu skal jeg krype under dyna...fader for en dag. :p
Noooooooh... :-( UVI? Har du vondt i et spesielt ledd? Eller tungpusten? :-(

4340846156f080a8df32df009cde23d1

Klarte ikke la vær :p
Kan det være håp eller er det for svakt?
Er jo bare 1 uke siden innsetting og 12 dager siden eggløsningsprøyta.
Så det kan jo vær den som fortsatt sitter i kroppen... :å

Jeg har hatt flere forsøk med EL sprøyte der jeg har testet mye. Jeg kan si deg en ting at du er GRAVID! :D :hello2

Gratulerer så masse. :Heartred

Weeee:) lett å se den streken da:) Gratulerer:)

Gratulerer! Vi fikk beskjed om at egget blir festet 5-6 dager etter befrukting, så om de så noe har festet seg, er du nok gravid! :) god bedring!

Hurra!! Det går jo ikke ann å ikke se den streken der da! :p Gravid du ;) Grattis! :D

Fy flate! Stakkars deg! :( Bra du kom deg til doktoren og fikk sjekka det ut. Satse på at alt går bra :) Håper feberen går ned snart og bakteriene forsvinner.

Da har jeg vært på ultralyd (sprøytedag 8 i dag).

Han fant ca 5 egg på hver side (rundt 1,2cm på de største tror jeg). Må inn igjen på mandag for ny ul og da blir det avgjort når jeg skal ta el-sprøyta. Legen var ganske sikker på at det blir el-sprøyte mandag og uttak onsdag.

Jeg spurte om blastocyst-innsett men han sa at det gjør de ikke på Riksen. De mener eggene har det best i livmora og ikke i ett beger... Jeg hadde jo håpet på blasto jeg da... Men men.

Da har jeg vært på ultralyd (sprøytedag 8 i dag).

Han fant ca 5 egg på hver side (rundt 1,2cm på de største tror jeg). Må inn igjen på mandag for ny ul og da blir det avgjort når jeg skal ta el-sprøyta. Legen var ganske sikker på at det blir el-sprøyte mandag og uttak onsdag.

Jeg spurte om blastocyst-innsett men han sa at det gjør de ikke på Riksen. De mener eggene har det best i livmora og ikke i ett beger... Jeg hadde jo håpet på blasto jeg da... Men men.
På Porsgrunn sa de i dag at de dyrket til blasto på det egget de ikke satt inn, fordi det var uttak på en onsdag.. Rart de har forskjellig praksis i det offentlige :)

På Porsgrunn sa de i dag at de dyrket til blasto på det egget de ikke satt inn, fordi det var uttak på en onsdag.. Rart de har forskjellig praksis i det offentlige :)
Ja, det syns jeg også.
Det var liksom bare "nei, det gjør vi ikke her"... Neivel....

Og nå som jeg ikke får blasto føler jeg mer og mer at det er det jeg burde ha :p

Men hvis man har uttak en torsdag eller fredag så må de vel dyrke til blasto over helga? Eller setter de inn i helg også på riksen?

Back
Topp