Fantastisk bra11 av 13 egg befruktetDa blir det ikke innsett før på mandag
![]()
Så lenge fra uttak til innsett har jeg aldri gått før, håper det slår ut positivt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk bra11 av 13 egg befruktetDa blir det ikke innsett før på mandag
![]()
Så lenge fra uttak til innsett har jeg aldri gått før, håper det slår ut positivt![]()
11 av 13 egg befruktetDa blir det ikke innsett før på mandag
![]()
Var frys dette også. Blir nok frys en stund fremover om ikke det fester seg. Har 8 egg igjen på fryssist jeg hadde fersk var i oktober. Da festet det seg men mistet i uke 6.
Så bra. Jeg skal også på UL på fredag. Kanskje vi sees![]()
Første dag på jobb idag, kjente godt i korsryggen idag. Idag er det dag 7 på sprøyter så burde begynne å kjenne det nå. Blir spennende å se på ul på fredag.![]()
Har dere andre jenter som går på sprøyter noen symptomer?![]()
Magen min er også veldig oppblåst. Har ikke veid meg, orker ikke.
Jeg har time kl 14.10![]()
Hmm, visst dpo er fra uttak så er det 13Hvor mange dpo er rugedag 11?![]()
Å så spennende!! Du må ha lykke til! Vi skal mest sannsynligvis ha innsetting på mandag, så da ligger vi helt likt ;-)Syklusdag 11 idag og hadde faktisk positiv EL test til morgenen. Var på UL idag som planlagt og jeg hadde et stort egg som var sprekke ferdig og en tykk fin slimhinne på over 11mm. De ringte fra Maigaard og jeg skal sette Pregnyl nå i ettermiddag. Får telefon søndag morgen om hvordan det går opptiningen av egga og planlagt innsetting på mandag. Er nesten vondt spennende det her.![]()
Jeg gikk bare på 100IE med gonal FBegynte med 112,5 IE Menopur, og økte nå til 150 IE Menopur. Høres jo ut som at jeg har latterlig mye mindre enn flere andre her innemen det er vel riktig da..
Masse lykke til på ul![]()
Har du vært på ul tidligere?
Det håper jeg også!!<3
Det var mange befruktede egg! Grattis ;-)11 av 13 egg befruktetDa blir det ikke innsett før på mandag
![]()
Yeshar time hos Nytun imorgen, har du også?
Jeg gikk bare på 100IE med gonal F![]()
Vi har hatt fem forsøk i Norge, og var desverre ikke så fornøyde. Jeg sendte vår historie og papirer til mange klinikker både i Norge og Danmark. Svaret vi fikk av Maigaarden i Danmark ga oss mest trygghet på å kunne bli gravid. De mente at uttaket ble gjort for tidlig i alle våre foregående forsøk, og at det hadde stor betydning for befruktningen. I tillegg så satte de meg på en annen sammensetning av medisiner. Men ja, det er sykt stress med den reisingen... Selv om vi bor rett ved ferja. Var du fornøyd med Stork klinikken?Så leit å miste, og så "sent" da![]()
Her har mannen fått påvist lav og dårlig sædkvalitet. Han skal ikke klare å gjøre meg gravid på den naturlige måten.
Kan jeg spørre om hvorfor dere har valgt Danmark?
Vi tok første og andre ISCI i Danmark, Stork klinikk i København. Første ga oss barn, andre mislykka. Denne tredje gangen har vi valgt ivf klinikken i Oslo for å slippe styret med reising. Ikke like enkelt med en 2 åring som må tas hensyn til også.
11 av 13 egg befruktetDa blir det ikke innsett før på mandag
![]()
Er utrolig takknemlig for alle disse "gratisforsøkene". Alt av egg som kommer på frys er bare bonus!Oj så har du mange sjangser
Synd du mistet :-(
Jeg har 1 på frys. Hehe. Ringte de i dag og de sa jeg kunne sette det inn denne syklusen som kommer nåvar redd jeg måtte hoppe over, men det trengte jeg ikke
Så må eggene våre bare overleve opptining![]()
Ja samme herTror Holst har fri.