Mai 2016

Var frys dette også. Blir nok frys en stund fremover om ikke det fester seg. Har 8 egg igjen på frys:) sist jeg hadde fersk var i oktober. Da festet det seg men mistet i uke 6.

Oj så har du mange sjangser :-)
Synd du mistet :-(

Jeg har 1 på frys. Hehe. Ringte de i dag og de sa jeg kunne sette det inn denne syklusen som kommer nå :-) var redd jeg måtte hoppe over, men det trengte jeg ikke :-)
Så må eggene våre bare overleve opptining :-)

Så bra. Jeg skal også på UL på fredag. Kanskje vi sees :)
Første dag på jobb idag, kjente godt i korsryggen idag. Idag er det dag 7 på sprøyter så burde begynne å kjenne det nå. Blir spennende å se på ul på fredag. :)
Har dere andre jenter som går på sprøyter noen symptomer? :)

Ja det hadde vært kjempe gøy :-)
Jeg har time 14.30. Du da?
Jeg har masse bivirkninger av sprøytene. Har gått opp i vekt og magen har est ut til dobbel størrelse :-P

Syklusdag 11 idag og hadde faktisk positiv EL test til morgenen. Var på UL idag som planlagt og jeg hadde et stort egg som var sprekke ferdig og en tykk fin slimhinne på over 11mm. De ringte fra Maigaard og jeg skal sette Pregnyl nå i ettermiddag. Får telefon søndag morgen om hvordan det går opptiningen av egga og planlagt innsetting på mandag. Er nesten vondt spennende det her. :)
Å så spennende!! Du må ha lykke til! Vi skal mest sannsynligvis ha innsetting på mandag, så da ligger vi helt likt ;-)

Begynte med 112,5 IE Menopur, og økte nå til 150 IE Menopur. Høres jo ut som at jeg har latterlig mye mindre enn flere andre her inne :p men det er vel riktig da..

Masse lykke til på ul :) :) Har du vært på ul tidligere?

Det håper jeg også!!<3
Jeg gikk bare på 100IE med gonal F ;)

11 av 13 egg befruktet :) Da blir det ikke innsett før på mandag :)
Så lenge fra uttak til innsett har jeg aldri gått før, håper det slår ut positivt ❤️
Det var mange befruktede egg! Grattis ;-)

Så leit å miste, og så "sent" da :(
Her har mannen fått påvist lav og dårlig sædkvalitet. Han skal ikke klare å gjøre meg gravid på den naturlige måten.

Kan jeg spørre om hvorfor dere har valgt Danmark?
Vi tok første og andre ISCI i Danmark, Stork klinikk i København. Første ga oss barn, andre mislykka. Denne tredje gangen har vi valgt ivf klinikken i Oslo for å slippe styret med reising. Ikke like enkelt med en 2 åring som må tas hensyn til også.
Vi har hatt fem forsøk i Norge, og var desverre ikke så fornøyde. Jeg sendte vår historie og papirer til mange klinikker både i Norge og Danmark. Svaret vi fikk av Maigaarden i Danmark ga oss mest trygghet på å kunne bli gravid. De mente at uttaket ble gjort for tidlig i alle våre foregående forsøk, og at det hadde stor betydning for befruktningen. I tillegg så satte de meg på en annen sammensetning av medisiner. Men ja, det er sykt stress med den reisingen... Selv om vi bor rett ved ferja. Var du fornøyd med Stork klinikken?

Oj så har du mange sjangser :-)
Synd du mistet :-(

Jeg har 1 på frys. Hehe. Ringte de i dag og de sa jeg kunne sette det inn denne syklusen som kommer nå :-) var redd jeg måtte hoppe over, men det trengte jeg ikke :-)
Så må eggene våre bare overleve opptining :-)
Er utrolig takknemlig for alle disse "gratisforsøkene". Alt av egg som kommer på frys er bare bonus! :)
Men du skal jo ikke tenke på det nå du! Du skal jo få positiv tilbakemelding på lørdag du :D men er jo litt trøstende da for deg å tenke på at du kan gå rett på igjen om det skulle fått galt:)

Begynner å bli litt småbekymra her :( Har nesten 39 i feber og e helt i kjellern.....kan d være skadelig på eggene??

Back
Topp