Jeg blir oppringt etter 12Huff føler det på samme måteJeg skal ringe inn 13:30. Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir oppringt etter 12Huff føler det på samme måteJeg skal ringe inn 13:30. Hva med deg?
Jeg blir oppringt etter 12så bare sitter og venter egentlig!
prøver å tenke realistisk, med tanke på at vi bare fikk ut to egg, men så håper man jo at det er gullegg der
![]()
Tips til hva man kan småspise på jobb ? ?![]()
Blir akutt kvalm men det er vell pga lutinus? Tørr ikje håpe på no annet....
Er det forresten ødeleggende og bli forkjøla?
Har vært det i ett par dager..
Hodepine,vondt i halsen,ondt i øvre del av ryggen og litt småverk i hele kroppen![]()
Passa fantastisk dårlig å bli syk nå.....![]()
Det er 12 dager siden jeg satt sprøyten. Er fortsatt en svak strek i dag 10 dpo, men ikke noe sterkere. Husker ikke hvordan det var sister litt forvirrende, men min egen feil når jeg absolutt må begynne testingen så tidlig
blæh...
Omtrent umulig å ikke teste før da.
Jeg testet på rugedag 10 begge gangene. Første gang var den positiv og jeg var gravid.
Andre gangen negativ og jeg ble ikke gravid.
Blir å teste dag 10 denne gangen også.
Innsett imorgen eller mandag. Avhengig av hvor mange befruktede egg![]()
Hvilken dpo var du på rugedag 10?
12 eller 13. Fikk testdag rugedag 15 begge gangene så tester 5 dager før![]()
Salte kjeks og salt lakris har hjulpet meg mot småkvalme.
Var frys dette også. Blir nok frys en stund fremover om ikke det fester seg. Har 8 egg igjen på frysSå deilig du kan gå rett på. Hadde du fersk forsøk nå som var?
Ja jeg håper stadig![]()
å være kvalm er helt ok... men å kaste opp er noe helt annet... jeg får panikk hver gang jeg har hatt omgangssyken spesielt etter svangerskapet med guttungen...Dro å kjøpte Tyrkisk pepper og Ritz...pluss ingerfær-tabletter
.....æ har angst for kvalme!!! hehe..
krysser alt for dere nå <3 <3 tvitvi i morgen <3 <3Hurra! Begge eggene var modne og begge befruktetnå blir det å håpe at de fortsetter å dele seg riktig til innsett i morra
![]()
Takkkrysser alt for dere nå <3 <3 tvitvi i morgen <3 <3
å være kvalm er helt ok... men å kaste opp er noe helt annet... jeg får panikk hver gang jeg har hatt omgangssyken spesielt etter svangerskapet med guttungen...[/QUOTE
Njaaaa.....har angst for kvalme også hehemen tror ingefæren og de andre har virket. Føler med bedre men kaldsvetter litt....
![]()
Noen som sa hypokonder?!? Haha....![]()
jeg så det...Hmm...der skjedde d no rart når jeg skulle svare deg Turteldue?!![]()
Hvilken dose har du stått på ?
Jeg har tatt 225 IE Menopur og 100 IE Puregon.... Spendt på UL på fredag![]()
Håper du er godt nok stimulert på Mandag !!!![]()
Syklusdag 11 idag og hadde faktisk positiv EL test til morgenen. Var på UL idag som planlagt og jeg hadde et stort egg som var sprekke ferdig og en tykk fin slimhinne på over 11mm. De ringte fra Maigaard og jeg skal sette Pregnyl nå i ettermiddag. Får telefon søndag morgen om hvordan det går opptiningen av egga og planlagt innsetting på mandag. Er nesten vondt spennende det her.![]()