Mai 2016

Tips til hva man kan småspise på jobb ? ? :)
Blir akutt kvalm men det er vell pga lutinus? Tørr ikje håpe på no annet....
Er det forresten ødeleggende og bli forkjøla?
Har vært det i ett par dager..
Hodepine,vondt i halsen,ondt i øvre del av ryggen og litt småverk i hele kroppen :p
Passa fantastisk dårlig å bli syk nå..... :(

Salte kjeks og salt lakris har hjulpet meg mot småkvalme.

Det er 12 dager siden jeg satt sprøyten. Er fortsatt en svak strek i dag 10 dpo, men ikke noe sterkere. Husker ikke hvordan det var sist:p er litt forvirrende, men min egen feil når jeg absolutt må begynne testingen så tidlig:p blæh...

Omtrent umulig å ikke teste før da.
Jeg testet på rugedag 10 begge gangene. Første gang var den positiv og jeg var gravid.
Andre gangen negativ og jeg ble ikke gravid.
Blir å teste dag 10 denne gangen også.
Innsett imorgen eller mandag. Avhengig av hvor mange befruktede egg :)

Dro å kjøpte Tyrkisk pepper og Ritz...pluss ingerfær-tabletter :p
.....æ har angst for kvalme!!! hehe..
å være kvalm er helt ok... men å kaste opp er noe helt annet... jeg får panikk hver gang jeg har hatt omgangssyken spesielt etter svangerskapet med guttungen... :p

å være kvalm er helt ok... men å kaste opp er noe helt annet... jeg får panikk hver gang jeg har hatt omgangssyken spesielt etter svangerskapet med guttungen... :p[/QUOTE

Njaaaa.....har angst for kvalme også hehe :p men tror ingefæren og de andre har virket. Føler med bedre men kaldsvetter litt....:p
Noen som sa hypokonder?!? Haha....:D

Syklusdag 11 idag og hadde faktisk positiv EL test til morgenen. Var på UL idag som planlagt og jeg hadde et stort egg som var sprekke ferdig og en tykk fin slimhinne på over 11mm. De ringte fra Maigaard og jeg skal sette Pregnyl nå i ettermiddag. Får telefon søndag morgen om hvordan det går opptiningen av egga og planlagt innsetting på mandag. Er nesten vondt spennende det her. :)

Hvilken dose har du stått på ?
Jeg har tatt 225 IE Menopur og 100 IE Puregon.... Spendt på UL på fredag xsmile2

Håper du er godt nok stimulert på Mandag !!! :happy:

Begynte med 112,5 IE Menopur, og økte nå til 150 IE Menopur. Høres jo ut som at jeg har latterlig mye mindre enn flere andre her inne :p men det er vel riktig da..

Masse lykke til på ul :) :) Har du vært på ul tidligere?

Det håper jeg også!!<3

Syklusdag 11 idag og hadde faktisk positiv EL test til morgenen. Var på UL idag som planlagt og jeg hadde et stort egg som var sprekke ferdig og en tykk fin slimhinne på over 11mm. De ringte fra Maigaard og jeg skal sette Pregnyl nå i ettermiddag. Får telefon søndag morgen om hvordan det går opptiningen av egga og planlagt innsetting på mandag. Er nesten vondt spennende det her. :)

Masse lykke til!! :) :)

Back
Topp