Mai 2016

Ååååh? Har aldri tatt sånn og fått strek før,hehe.
når jeg ble gravid med min sønn så var den første testen jeg tok bare en syyyltynn, nesten usynlig strek som indikerte at det kunne være noe... tok digital test dagen derpå og den poppet opp gravid då... så dette er faktisk en god klar strek ;-)

Ja,det er spennende. Litt utydelig bilde,men her er den :)
88def2c20df5eb78240fef0734bab9e2

Gratulerer så mye!! Den er ikke svak! Klar og tydelig :-)

Var oppe å testet kl 5 i dag tidlig, var så spent,gikk å la meg igjen etterpå ;) og jammen var det ikke en svak strek der!!!!:)))))) Så håper det stemmer?? Skal kjøpe en digital og teste igjen på Testdato*usikker * :)

Gratulerer!! Så herlig! :)) kan jeg spørre hvilke symptomer du har kjent? :)

Pga sterke magesmerter blir fryseforsøket utsatt denne syklusen :( håper vi rekker ett før ferie neste syklus som starter I begynnelsen av juni

Hvor lenge bør man vente med samleie etter innsett?? Har virkelig ikke fått noe informasjon fra legen om dette, vi lurer fælt!! :p Har en mann som går bananas snart :D Rugedag 5 nå <3

Men da har jeg ett spørsmål til dere, hvis det viser seg at jeg er gravid,kan jeg da ikke spise spekemat til rømmegrøten i morgen??

Men da har jeg ett spørsmål til dere, hvis det viser seg at jeg er gravid,kan jeg da ikke spise spekemat til rømmegrøten i morgen??

Vil tro det ikke har noe å si om du spiser det imorgen :) Di sa til meg at jeg skal leve så normalt som mulig til testdatoen :) Med unntak av alkohol og røyk.. Var eneste beskjeden jeg fikk :)

Vil tro det ikke har noe å si om du spiser det imorgen :) Di sa til meg at jeg skal leve så normalt som mulig til testdatoen :) Med unntak av alkohol og røyk.. Var eneste beskjeden jeg fikk :)
Flott:) da slipper alle lure på hvorfor jeg ikke spiser det jeg pleier:) hehe. Vil helst ikke avsløre noe enda,før jeg vet det går bra:)

Sniker, men ville ikke spist spekemat med positiv test. Du er gravid og bør leve som du er det. Skjønner det er kjipt, men som regel følger ikke folk så mye med på hva andre spiser som en føler sjøl.

Ok,da skal jeg holde meg unna:) Gjør det beste for den evt spira :)
Jeg holder meg unna alt fra innsett. Lever som om jeg er gravid hver gang, så er jeg heeeelt sikker på at ikke jeg ødelegger for noenting!
Tenk selv hvor fælt det hadde vært om du plutselig hadde mistet, så hadde du hatt så dårlig samvittighet for tenk om det var fordi du spiste det, eller det:) <3

Er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det på fredag.

Fredag er sprøytedag 8 og jeg skal inn til ul-sjekk. På kvelden er jeg invitert på fest med folk på jobben. Er det skikkelig fy-fy å ta en øl når man gror egg?

Back
Topp