Mai 2016

Var oppe å testet kl 5 i dag tidlig, var så spent,gikk å la meg igjen etterpå ;) og jammen var det ikke en svak strek der!!!!:)))))) Så håper det stemmer?? Skal kjøpe en digital og teste igjen på Testdato*usikker * :)

Hurra! Det blir spennende å se! :-) hvor mange rugedager er du på? Og er det ferskforsøk?

Var oppe å testet kl 5 i dag tidlig, var så spent,gikk å la meg igjen etterpå ;) og jammen var det ikke en svak strek der!!!!:)))))) Så håper det stemmer?? Skal kjøpe en digital og teste igjen på Testdato*usikker * :)

Hurra for strek! Dette går veien! :-) :-) :-)

Da begynner jeg å kjenne det i eggstokkene, og er sykt trøtt. Passer ikke så voldsomt bra når jeg egentlig må lese til eksamenskal ultralyd på onsdag, så håper de kan si allerede da når vi skal til uttak. Er bare på sprøytedag 8 da, men er som regel alltid til uttak på dag 12 eller 13. Da blir det på mandag 23. Mai vil jeg tro. Ser vi er flere som er ganske likt i løpet :-) Skal til Danmark jeg da, flere som skal det? Er litt stress når man må ta ferja, er så redd folk skal se meg. Skulle ha vært på jobb. Jeg har fått permisjon, men de vet ikke hva jeg skal. Har bare vikariat, og håper på å få jobb der. Tviler på at de liker tanken på at jeg enten skal ut i permisjon forhåpentligvis om 9 måneder, eller at jeg skal fortsette med dette opplegget.

Så utrolig spennende!!! :D gratulerer så masse med svak strek:D legg ut bilde da!? Hihi! :D

Så utrolig spennende!!! :D gratulerer så masse med svak strek:D legg ut bilde da!? Hihi! :D
Ja,det er spennende. Litt utydelig bilde,men her er den :)
88def2c20df5eb78240fef0734bab9e2

Ja,det er spennende. Litt utydelig bilde,men her er den :)
88def2c20df5eb78240fef0734bab9e2
Klar og tydelig! :)
Om det er over 10 dager siden du satte Eggløsningsprøyten vil jeg tro at du faktisk er gravid! :D Grattis!

Back
Topp