Vi får krysse fingrene for at mai er gulleggmåneden!Er ikke gøy å måtte stikke seg selv i magen, og spesielt ikke over lengre tid![]()
Håper dere begge snart er ferdig med stikking og klar for uttak. <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får krysse fingrene for at mai er gulleggmåneden!Er ikke gøy å måtte stikke seg selv i magen, og spesielt ikke over lengre tid![]()
Håper dere begge snart er ferdig med stikking og klar for uttak. <3
gleder meg veldig til det... og kjenner jeg er "studentlei" - les jeg trenger å bare jobbe som fagarbeider fremover og då må jeg ha en større stillingsprosent...Det er nok lov å ønske seg en tid også når man først er klarspennende med jobbintervju!
Holst![]()
Ja, grunnen til at de dyrker til blasto er at det er større sjanser for graviditet.Jeg får høre hva de synes om blastoJeg vet ikke helt hva jeg ønsker selv, men de vet sikkert hva som er best for meg. Hvorfor ønsket dere blasto? Er det bedre sjans for at den fester seg da?
Jeg tror det beste for kroppen er 1 og 1, men så hadde det vært deilig å få to på en gang så man slipper denne prøverørs-karusellen flere ganger. Også er det så koselig med tvillinger når de blir litt større![]()
Ja, grunnen til at de dyrker til blasto er at det er større sjanser for graviditet.
Jeg hadde satt inn egg 4 ganger tidligere, skjedde nada.. Satt inn blastocyst, ble gravid! Så jeg har virkelig troa på blasto!
Helt enig med deg! Må være kjempe koselig med tvillinger når de blir litt større![]()
Ooo!! Spennende!da ligger du 2 dager før meg med sprøyter. Så rart du skal vente helt til 20. Mai med ul, men vi tar jo forskjellig medisin så er vel litt annen beregning.
Gøy å ligge likt i løypa
Tilhører riksen. Du da?
Jeg og ligger ganske likt med dere. Er på dag 7 med Menopur. Har ul nr 2 den 18/5![]()
Hei jenter
Jeg har også begynt på sprøyter nå puregon, skal gå på det til 20/5. Uttak blir forhåpentligvis 23 eller 24ser at mange av dere ligger nesten helt likt. Blir spennende å følge dere
![]()
En blastocyst har delt seg så mange ganger at du ikke kan se det. Da setter du gjerne inn på dag 5.Hvor mye må det ha delt seg for å være blasto?
Jeg fikk satt inn 2 egg på fredag.
Et hadde delt seg 4 ganger , det andre 5.
Har det no å si at de har delt seg forskjellig?
Når kan man teste tidligere enn selve testdato?
2 juni virker som en evighet til![]()
Da har jeg også testet.Så har jeg testet... Den var helt blank, så jeg håper det bare er fordi det er tidlig... Hva med dere Sil81 og frøkenfrustrert? Har dere testet?![]()
Så morsomt. Han er dyktig og tar seg god tid. Er ikke vant til at legen gjør det i det offentlige.![]()
SpennendeHvor tilhører du da? Jeg går i Porsgrunn
![]()
Da har jeg også testet.
BLENDA hvit....
Ja, krysser fingrene for det!!Æsj!! Men håper bare det er for tidlig for oss begge![]()
Ja, grunnen til at de dyrker til blasto er at det er større sjanser for graviditet.
Jeg hadde satt inn egg 4 ganger tidligere, skjedde nada.. Satt inn blastocyst, ble gravid! Så jeg har virkelig troa på blasto!
Helt enig med deg! Må være kjempe koselig med tvillinger når de blir litt større![]()
Jeg var bare inne til ul en gang forrige forsøk. Man må vel inn flere ganger om eggene ikke vokser slik man ønsker. Jeg var heldig sist og lå riktig ann i løypa så blir nok bare en ul denne gangen og regner jeg medBlir spennende å følge hverandre![]()
Jeg tilhører Porsgrunn og de har ett litt annerledes program, der tar vi UL bare 1 gang i utgangspunktet.
Med min datter ( 8 år ) så var jeg på Riksen og da var jeg inne fler ganger![]()
Var oppe å testet kl 5 i dag tidlig, var så spent,gikk å la meg igjen etterpåSå har jeg testet... Den var helt blank, så jeg håper det bare er fordi det er tidlig... Hva med dere Sil81 og frøkenfrustrert? Har dere testet?![]()
Jeg gjorde ikke detDere som tar Orgalutran, fjerner dere luftboblen fra sprøyten før dere setter den? Ble fortalt at man ikke trengte det men det er jo så ekkelt å sprøyte inn luft![]()
Og har dere noen bivirkninger av den? Har tatt den i to dager nå. I går merket jeg ikke så mye men idag ble jeg ganske svimmel og rar en stund etterpå.