Her blir forsøk avbrutt, egget overlevde ikke tiningUtrolig kjipt, men var forberedt på at det kunne skje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir forsøk avbrutt, egget overlevde ikke tiningUtrolig kjipt, men var forberedt på at det kunne skje..
Takkklem til deg
Kan jeg troTakkMen får vente å se hva utfallet blir imorgen
Hvor mange som overlevde natta.
Innsetting blir mest sannsynlig imorgen.
Du snakker om utavdæsjæl-opplevelse hehe...![]()
Jepp, kjedelig men er nok en del av risken i dette gamet det herKan sikkert gå rett på en ny runde i juni, men tror nok kroppen trenger litt sommerferie så det blir nok i august
Det blir nytt fersk forsøk og kroppen reagerer ikke spesielt godt på hormoner så trenger litt fri
![]()
JeppDet skjønner jeg. Kan være godt å ta en liten pause ja. Tar på med alle disse hormonene, det er helt sikkert.
Ser jo det er endel tidlige testere der ute. Men hva med mandag? Er det for tidlig syns du?Ja det vil jeg gjerne når tenkte du det er Ok å teste?
Ser jo det er endel tidlige testere der ute. Men hva med mandag? Er det for tidlig syns du?![]()
Supert! Gleder meg til vi skal testeJeg synes Mandag er perfektdet sier vi!
Supert! Gleder meg til vi skal teste![]()
Ja, er jo alltid veldig skummelt dette..Meg og. Jeg håper sånn, men samtidig er det for godt til å være sant at det skulle gå på første forsøk.
Tvitvi på Mandag <3
Ja, er jo alltid veldig skummelt dette..
Er du forresten i ferskforsøk? Isåfall har du vel tatt ovitrelle?
Tvitvi til deg også <3
Ovitrelle er eggløsningsprøyteJeg tar crinone ( progesteron gel i skjeden) vet ikke om det er det samme som ovitrelle? Jeg har ferskforsøk ja. Hva med deg?
Da er vi toi morgen får jeg vite om den nye dosen har fungert... og for håpentligvis om hvor lenge jeg må fortsette med medisinene...![]()
11.45Da er vi toblir i hvertfall en runde til med sprøyte i morra og, for Porsgrunn har ikke uttak i helg.. Men 16. Og 17. Mai er aktuelle
når har du ul?
Fikk beskjed om at det var greit med en kopp om dagen4 dpo i dagLurer på en ting... har dere kuttet ut kaffe helt (og evt nikotin)? Jeg drikker fortsatt noen kopper om dagen. De fortalte meg på fertilitetsklinikken at man ved ivf burde styre helt unna. Jeg er så redd for at jeg ødelegger noe med det, eller andre ting jeg gjør i hverdagen, feks stress på jobben, trening, bekymringer osv...
Ovitrelle er eggløsningsprøyte![]()