Mai 2016

Takk :) Men får vente å se hva utfallet blir imorgen :) Hvor mange som overlevde natta.
Innsetting blir mest sannsynlig imorgen.
Du snakker om utavdæsjæl-opplevelse hehe... :p
Kan jeg tro :P ikke noe man gjør/venter på hver dag :D

Jepp, kjedelig men er nok en del av risken i dette gamet det her :( Kan sikkert gå rett på en ny runde i juni, men tror nok kroppen trenger litt sommerferie så det blir nok i august :-) Det blir nytt fersk forsøk og kroppen reagerer ikke spesielt godt på hormoner så trenger litt fri :-)

Det skjønner jeg. Kan være godt å ta en liten pause ja. Tar på med alle disse hormonene, det er helt sikkert.

Det skjønner jeg. Kan være godt å ta en liten pause ja. Tar på med alle disse hormonene, det er helt sikkert.
Jepp:D Kjennes disse hormonene ja :p Har ferie i slutten av august så tipper vi prøver å få til forsøk rundt da, da slipper jeg å bli sykmeldt midt i ferietiden på jobb å :-)

Ny ul i morra, får håpe to sprøytedager til hjelper på :) uttak 17. Mai håper jeg det ikke blir!

i morgen får jeg vite om den nye dosen har fungert... og for håpentligvis om hvor lenge jeg må fortsette med medisinene... :(
Da er vi to :) blir i hvertfall en runde til med sprøyte i morra og, for Porsgrunn har ikke uttak i helg.. Men 16. Og 17. Mai er aktuelle :( når har du ul?

Ny ul på mandag :) fire snart klekkeklare på ene siden men ingen på den andre :/ han regna med det ble uttak på onsdag :D

4 dpo i dag:) Lurer på en ting... har dere kuttet ut kaffe helt (og evt nikotin)? Jeg drikker fortsatt noen kopper om dagen. De fortalte meg på fertilitetsklinikken at man ved ivf burde styre helt unna. Jeg er så redd for at jeg ødelegger noe med det, eller andre ting jeg gjør i hverdagen, feks stress på jobben, trening, bekymringer osv...

4 dpo i dag:) Lurer på en ting... har dere kuttet ut kaffe helt (og evt nikotin)? Jeg drikker fortsatt noen kopper om dagen. De fortalte meg på fertilitetsklinikken at man ved ivf burde styre helt unna. Jeg er så redd for at jeg ødelegger noe med det, eller andre ting jeg gjør i hverdagen, feks stress på jobben, trening, bekymringer osv...
Fikk beskjed om at det var greit med en kopp om dagen :)
Og man skulle være like aktiv som man pleide:)

Back
Topp