Mai 2016

Henger meg på denne tråden jeg! Hadde sprøytestart idag og første UL om en uke så ser ut som det kan bli innsett i mai på meg også dersom alt går som det skal :-D

Fikk beskjed om tykk slimhinne tidligere, er det noen her som har fått noen hindringer på veien pga det?

Ble hentet ut 10 egg idag. Va litt av en jobb fordi eggstokkene sitter visst veldig høyt på meg :( Så det kjentes kan man si....usj
Så da er det å vente på tlfn imorgen på resultatet.

De nevte også muligheten å sette inn 2 egg??
Noen som vet mye om for eller imot?
Skal snakke mere med de om det før innsetting men lurte på om noen hadde no erfaring med det :)
Huff,ja da kan eg tenke det var litt mer en ubehagelig, den ene min var høyt oppe og det kjentes ja.
Men så bra med 10 ut da:)
Ja,vi fikk og spørsmål om vi ville sette inn 2 egg,om de ikke hadde ett super egg,men to sånn passe bra. Vi sa ja til dette, bedre med to enn ingen, selv om det kan bli tvillinger av det:)
Masse lykke til :)

Da er det jammen ikke lenge til du kan teste! :) har du noen symptomer?
Det er så vanskelig å vite syns jeg, pga den lutinus medisinen, man får jo gjerne gravid bivirkninger av den
Har ømme bryst og småkvalm,men regner med det er pga medisin. Blir spennende når eg skal teste :)

Tusen takk <3
Har to befruktede egg som ligger og venter på meg :)
Noen som vet når man kan starte testingen? :p (vet man burde vente på blodprøven men dette er første gang med ivf og vi er utolmodige etter 9 års prøving!!! :S
Jeg skal teste selv hjemme den 19 mai, dvs 14 dager etter innsett:)

Tror jeg har hatt el I dag, men har vært treg på å ra en test selvfølgelig fordi hjernen ikke koblet smertene opp mot mulig EL da jeg I første omgang egentlig ikke skulle ha noen kontroll før til fredag. Og kveldens test var selvfølgelig ødelagt så må jo prøve å ta en ny I morgen tidlig.

Hvis EL hsr vært nå I dag? Hva skjer med et eventuelt innsett av fryse egg da? Er det forent tro? Med tanke på alle disse hellig dagene i neste uke. Det skal jo utvikles til blasto..

Tror jeg har hatt el I dag, men har vært treg på å ra en test selvfølgelig fordi hjernen ikke koblet smertene opp mot mulig EL da jeg I første omgang egentlig ikke skulle ha noen kontroll før til fredag. Og kveldens test var selvfølgelig ødelagt så må jo prøve å ta en ny I morgen tidlig.

Hvis EL hsr vært nå I dag? Hva skjer med et eventuelt innsett av fryse egg da? Er det forent tro? Med tanke på alle disse hellig dagene i neste uke. Det skal jo utvikles til blasto..

Er ikke du bare på syklusdag 8-9 eller noe sånt? Eller husker jeg feil..? :p

Det er så vanskelig å vite syns jeg, pga den lutinus medisinen, man får jo gjerne gravid bivirkninger av den
Har ømme bryst og småkvalm,men regner med det er pga medisin. Blir spennende når eg skal teste :)

Ja, det er sant:) jeg har hatt alt mulig slags symptomer med de medisinene jeg har tatt, så det er jo ikke greit å vite;) spennende blir det uansett:))

Jeg er 5dpo i dag eller 4dpo. Vet ikke om man teller med den dagen man setter inn :-)

Vil det si at du har satt inn nå nylig? Hvor mange rugedager er du? Er ikke det forskjell på dpo og rugedager? :) Forresten, hvor mange dager trenger man for å få en blastocyst? Lurer på mye rart jeg;)

Vil det si at du har satt inn nå nylig? Hvor mange rugedager er du? Er ikke det forskjell på dpo og rugedager? :) Forresten, hvor mange dager trenger man for å få en blastocyst? Lurer på mye rart jeg;)

DPO dager er dagene etter uttak. Rugedager er dagene etter innsett. På dag 5 (etter uttak), så er egget på blastocyst stadiet. :)

DPO dager er dagene etter uttak. Rugedager er dagene etter innsett. På dag 5 (etter uttak), så er egget på blastocyst stadiet. :)

Ja, det stemmer;p har mange ganger lurt på hvilken dpo dere ivf jenter er når dere sier rugedag. Det er vel ikke alltid det settes tilbake blastocyst, så da kan vel antall dager fra uttak til innsett være forskjellig? :)

Back
Topp