Starter på sprøyter i dag.. Spent på hvordan dette vil gå, må gå et par dager lengre med sprøyter før ultralyd pga pinse og 17.mai..![]()
Jeg starter også på sprøyter idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starter på sprøyter i dag.. Spent på hvordan dette vil gå, må gå et par dager lengre med sprøyter før ultralyd pga pinse og 17.mai..![]()
Lille egget overlevde ikke, forsøk avbrutt![]()
Jeg kan fjernes. Ingen egg og en stor cyste, så alt ble avbrutt.
Jeg kan fjernes. Ingen egg og en stor cyste, så alt ble avbrutt.
1 dpo i morgen! Vi har bestemt oss for at det blir pause fra dette i sommer. Det var en lettelse å få det avklart! Vi er slitne begge to og trenger tid til å bare være kjærester![]()
Vi vurderer det samme. Men blir naturlig pause i juli da det er av og på stengt. Så siste runde i slutten av mai/starten av juni så pause![]()
Tror man trenger det nå man holder på lengeFøler vi liksom mister litt av den flørtingen og kjærestetiden vi hadde. Dagene går til planlegging, venting, grubling, humørsvingninger,avtaler osv. Blir så godt med litt fri
vi holder på med andre store prosjekter i tillegg, så det blir litt vel mye.
Ja, da er det greit med litt fri
Hvor lenge har dere prøvd?
noen som er trøtte i forbindelse med stimuleringen?
jeg har også sovd store deler av dagen i dag (mandag) men det kan ha noe med varmen, og det at jeg har forstuet foten så har ikke sovd noe særlig i løpet av natten også. (haha ikke la støvsugerslangen) bli liggende på gulvet etter bruk (Eller mellom bruk rydd den vekk fra min gåsone...Ja vært stup trøtt...!Skulle ut og kjøre tur igår med sambo for å slå hjæl litt tid. Det var bare å snu for jeg ble akutt trøtt. Var fysisk umulig å holde øynene åpne.
Har sove mesteparten av dagen idag også.
Satt eggløsningenssprøyten ikveld.
Onsdag is the big day!![]()
noen som er trøtte i forbindelse med stimuleringen?
Da var det morgen, bare 2,5 time til egguttak! Hoffhoff, gruer meg så! Men det må vell gå bra!! Krysser fingrene for at vi får mange gull-egg da<3