Mai 2016

Off så dumt.... :(
Er d vanlig at det kan skje?
Stor klem til deg ❤

Takk for klemmen❤️
Det er vanlig at ikke alle eggene deler seg normalt. Men får man f.eks ut 10 egg, kan fire av de utvikle seg fint og man får satt inn 1 og 3 på frys. Jeg fikk bare 2 egg ut, det ene ble ikke befruktet. Så da står igjen det ene egget som må klare jobben, noe dette ikke gjorde.

10 egg er hentet ut :)

Jippi, det ene egget var kjempe bra, hadde delt seg slik det skulle , og er nå satt inn:)))*lykke*
Da er det val bare å vente :p
Får kanskje 3-4 egg på frys også, måtte se over helgen hvordan de utviklet seg:)
Håper det gikk bra med alle dere andre som hadde time i dag:)

Takk for klemmen❤️
Det er vanlig at ikke alle eggene deler seg normalt. Men får man f.eks ut 10 egg, kan fire av de utvikle seg fint og man får satt inn 1 og 3 på frys. Jeg fikk bare 2 egg ut, det ene ble ikke befruktet. Så da står igjen det ene egget som må klare jobben, noe dette ikke gjorde.

Skikkelig dumt da... :(
På UL min idag så de 10 eggposer. Må gå lenger på sprøyte+spray for de måtte bli større. Så blir uttak onsdag eller torsdag.

Du får flere forsøk ja?

Fikk ut 13 egg, 9 er befruktet :) Bare håper de klarer seg!! Ihvertfall ett super egg!!!:)
Jeg har kort protokoll, har gått på bemfola 150 i åtte dager og orgalutran 0,25 fire av de åtte dagene.
Hva har du?
Bare å spørre, jeg hadde og 1000 spørsmål, og har det enda;)

Jeg har gått på spray siden 10 april og Gonal f + Menopur siden 27 april.
UL idag viste at eggposene ikke hadde voskt nok så skulle fortsette med medisin.
Ny UL på mandag.
Mulig uttak på onsdag eller torsdag.
Veldig spent på når innsetting blir. .de nevnte t.o.m mandag /tirsdag uken etter?!?
Altså 16/17 mai?! Har de åpent da mon tro?
Litt kjipt å sitte alene på pasienthotellet på 17 mai men det er da verdt det :)

Jeg har gått på spray siden 10 april og Gonal f + Menopur siden 27 april.
UL idag viste at eggposene ikke hadde voskt nok så skulle fortsette med medisin.
Ny UL på mandag.
Mulig uttak på onsdag eller torsdag.
Veldig spent på når innsetting blir. .de nevnte t.o.m mandag /tirsdag uken etter?!?
Altså 16/17 mai?! Har de åpent da mon tro?
Litt kjipt å sitte alene på pasienthotellet på 17 mai men det er da verdt det :)
Er det hos det offentlige du er ? Jeg er privat, orket ikke vente så lenge, over ett år ventetid:p
Så dumt de ikke hadde vokst nok enda da, satser på de er store nok på mandag da *krysser fingre*
Ingen anelse om de har åpent da, var stengt på Hausken i går på himmelspretten.
Det er veldig verdt det!:) men innsetting tok jo ca sånn 5 min, fort gjort:) så du slipper kanskje bli der så lenge:)

Skikkelig dumt da... :(
På UL min idag så de 10 eggposer. Må gå lenger på sprøyte+spray for de måtte bli større. Så blir uttak onsdag eller torsdag.

Du får flere forsøk ja?

10 eggposer er bra:) blir spennende til uka for deg da:D
Ja, siden det ikke teller som et forsøk når det ble avbrutt har jeg fortsatt to forsøk igjen:)

Hurra :-) det var bra! Vi fikk 6 egg ut samt de fant også noe hos mannen, så hvis det blir vellykket er det insett på Søndag :-)
Så bra :D Nå får vi krysse fingrene for at flest mulig blir befruktet :D

Endometriet har blitt 7 mm:D det er kanskje ikke all verden, men jeg jubler! Det er innafor, er det ikke? Har nå "bare" tre store eggposer og det blir faktisk inseminering denne gangen også! Men jeg tror den skjer etter EL...:confused: Tar Ovitrelle i morgen kveld. Inseminering på mandag :) Da er det bare å skru på håpet igjen:D

Er det hos det offentlige du er ? Jeg er privat, orket ikke vente så lenge, over ett år ventetid:p
Så dumt de ikke hadde vokst nok enda da, satser på de er store nok på mandag da *krysser fingre*
Ingen anelse om de har åpent da, var stengt på Hausken i går på himmelspretten.
Det er veldig verdt det!:) men innsetting tok jo ca sånn 5 min, fort gjort:) så du slipper kanskje bli der så lenge:)

Ja er offentlig :)
De sa alt så fint idag . Håpe uttaket blir på onsdag. Tru hvor mange dager det blir til innsetting? :p
Så bra at selve innsettingen tar så kort tid. :) Blir man veldig uggen etterpå?

Back
Topp