Mai 2016

Det er ganske forskjellig fra person til person. Jeg har selv alltid hatt uttak etter to-tre dager når jeg har hatt UL på dag 10. Lykke til!!

Alt så visst bra ut på UL forrige onsdag på sprøytestart. . Har lang protokoll. Så da er det vell bare å vente å se hva UL på fredagen viser.
Helt utrolig at vi nærmer oss dagen...Vært en lang prosess.

Ok jeg hadde første UL forrige onsdag samtidig som sprøytestart.
Neste UL er fredag for å se når uttak blir..eventuelt om jeg må gå lenger på sprøyter + spray.
Superspent kan man si ja... :)
Jeg hadde ul på sprøytedag 8 og 12. På den tiden hadde det kun vokst med 1 mm. Nå blir det ny ul sprøytedag 16 (onsdag) og håper virkelig de har vokst.

Jeg hadde ul på sprøytedag 8 og 12. På den tiden hadde det kun vokst med 1 mm. Nå blir det ny ul sprøytedag 16 (onsdag) og håper virkelig de har vokst.

Ja satser på at de har vokst hos deg. Så du kan komme igang med uttak :)
Hos meg blir det da UL på sprøytedag 10.

Ja satser på at de har vokst hos deg. Så du kan komme igang med uttak :)
Hos meg blir det da UL på sprøytedag 10.
Krysser fingrene for oss begge ❤

Jeg er på fryseforsøk i naturlig syklus (med letrozol). Regner med eggløsning i morgen eller onsdag, så da blir det innsett av blastocyst mest sannsynlig på mandag! Gleder meg til å endelig kunne få satt inn egg, etter så altfor mange avbrutte forsøk.
Ikke lenge igjen nå :D

Beklager for detaljert spm men : Hadde mye klar utflod imorrest?? Håpe ikke det betyr at jeg har eggløsning?!? :(
Er på sprøytedag 7 ...sprayet siden 10.4.

Første sprøytedag ikveld, #1 hormonstimulering med naturlig befruktning. Sprøytekurs etter jobb så får vi se om det blir jeg eller mannen som setter de ;)

Men så til dilemma! Vi skal til Sørlandet til helgen og der er det mest sannsynlig ikke kjøleskap.. Jeg skal stikke hele helgen og sprøytene må jo stå kaldt. Hva gjør jeg?

Back
Topp