Mai 2016

Er på sprøytedag 15 nå og begynner å bli rimelig lei. Nå må disse eggene vokse! :p

Spennende. Mai er jo her allerede :)

Ja, da var ultralyd syklusdag 11 overstått. Til tross for lave doser Menopur, vokser det mange egg og slimhinna er og blir for tynn. Tror det var 3 eggposer på ene siden som var mellom 13 og 16 og en på andre siden som var omtrent det samme. I tillegg var det jo mange i underkant av 10 mm. Endometriet var 4,8. Nå blir vel hele denne runden avlyst tenker jeg:confused:

Ja, da var ultralyd syklusdag 11 overstått. Til tross for lave doser Menopur, vokser det mange egg og slimhinna er og blir for tynn. Tror det var 3 eggposer på ene siden som var mellom 13 og 16 og en på andre siden som var omtrent det samme. I tillegg var det jo mange i underkant av 10 mm. Endometriet var 4,8. Nå blir vel hele denne runden avlyst tenker jeg:confused:

Så kjedelig [emoji29]

Her ble det 12 egg ut! Håper noen av de blir befruktet til i morgen!

Hvor mange dager er normalt å vente fra UL til uttak?
Vi skal ha UL på fredag og ville få beskjed utifra hvordan ting ser ut når uttaket ville bli.

Vi skal ha UL på fredag og ville få beskjed utifra hvordan ting ser ut når uttaket ville bli.
Det er ganske forskjellig fra person til person. Jeg har selv alltid hatt uttak etter to-tre dager når jeg har hatt UL på dag 10. Lykke til!!

Spørs på hvordan det ser ut. Her er det lite vekst så skal på ul nr.3 på onsdag

Back
Topp