Ja tar vell litt tid å koble seg inn på hele systemet hehe....Hvilke bivirkninger merket du siste uken?
Mye vondt i hodet, litt kortere lunte og litt hetetokter. Og sentimental
Så kunne ha vært verre men hodepinen er desidert mest slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tar vell litt tid å koble seg inn på hele systemet hehe....Hvilke bivirkninger merket du siste uken?
Jeg merker ikke mye jeg hellerSå bra at det gikk fint![]()
Skal på sprøytekurs/samtale neste onsdag. Er mildt sagt veeeeeldig spent.
Har ikke merket noe til Synarela enda.. Nesten så jeg lurer på om jeg gjør det rett?!?! Haha....mensen kom 1 dag for sen...men den kom kraftig![]()
Matlysta er ikke på plass nei :-D men heller liten matlyst en vektoppgangen på de vanligste bivirkningene![]()
Må være detJa det er sant![]()
Tru om en av bivirkningene er apatisk sofasliting også?? Hihi...
Null energi om dagen....Bruker alt opp på jobb og kollapser når jeg kommer hjem. . .kjipt.
Så bra! Da er det ikke lenge igjenEr veldig glad for at jeg er nede i halvering av synarelaenEndelig sluttet å spotte! Men med dag tre på puregon så begynner jeg å merke hormonene [emoji58]
Må være detsoving på sofaen på kvelden er blitt standar
men klarer heller ikke sove lenge på morgenen heller
Men det ender forhåpentligvis i den beste premien <3
Så bra! Da er det ikke lenge igjenhvordan merker du det på hormonene? ;-)
Nei det går fremover nå!
Merker det på at jeg er mer kvalm og har endel kortere lunte dessverre. Prøver å ta meg i det da men med kombinasjonen kvalme fra puregonen og hodevondt fra synarelaen så er det ikke så lett!
Melder meg inn herdag 2 med gonal-F idag. Ul 28.04 og uttak/innsett i uke 18 hvis alt går som planlagt. Dette er vårt første forsøk, og vi er veldig spente! <3
CD 2 i dag. Begynner med 2 tabletter Letrozol i morgen. Så blir det Menopur fra CD 8. Føler meg som den eneste som driver med AIH herHar noen av dere gjort det før ivf?
Hei og velkommen hit
Skal også ha uttak uke 18 ( 6.mai)
Starter på Gonal-f og Menopur neste uke..og første UL.
Vårt første forsøk her også...Riiiiimelig spent kan man si![]()