Mai 2016

Ja tar vell litt tid å koble seg inn på hele systemet hehe....Hvilke bivirkninger merket du siste uken?

Mye vondt i hodet, litt kortere lunte og litt hetetokter. Og sentimental :p
Så kunne ha vært verre men hodepinen er desidert mest slitsomt :)

Så bra at det gikk fint :)
Skal på sprøytekurs/samtale neste onsdag. Er mildt sagt veeeeeldig spent.
Har ikke merket noe til Synarela enda.. Nesten så jeg lurer på om jeg gjør det rett?!?! Haha....mensen kom 1 dag for sen...men den kom kraftig :(
Jeg merker ikke mye jeg heller :-) men litt hodepine på kvelden, lite matlyst, blir fort sentimental og skikkelig susete i hodet :-D

Well hello there Miss-Synarela-hodepine med stor H!! :(
Matløst?? Treng man det da?!?! Det mener iallfall ikke Synarela man trenger.....usj
Gikk også plutselig opp for meg at det begynner å nærme seg med stormskritt...!!
Hjæææælp.....nervan begynne å melde seg :p

Matlysta er ikke på plass nei :-D men heller liten matlyst en vektoppgangen på de vanligste bivirkningene :-)

Matlysta er ikke på plass nei :-D men heller liten matlyst en vektoppgangen på de vanligste bivirkningene :-)

Ja det er sant ;)
Tru om en av bivirkningene er apatisk sofasliting også?? Hihi...
Null energi om dagen....Bruker alt opp på jobb og kollapser når jeg kommer hjem. . .kjipt.

Er veldig glad for at jeg er nede i halvering av synarelaen :p Endelig sluttet å spotte! Men med dag tre på puregon så begynner jeg å merke hormonene [emoji58]

Ja det er sant ;)
Tru om en av bivirkningene er apatisk sofasliting også?? Hihi...
Null energi om dagen....Bruker alt opp på jobb og kollapser når jeg kommer hjem. . .kjipt.
Må være det :-) soving på sofaen på kvelden er blitt standar :-) men klarer heller ikke sove lenge på morgenen heller :-)
Men det ender forhåpentligvis i den beste premien <3

Er veldig glad for at jeg er nede i halvering av synarelaen :p Endelig sluttet å spotte! Men med dag tre på puregon så begynner jeg å merke hormonene [emoji58]
Så bra! Da er det ikke lenge igjen :-) hvordan merker du det på hormonene? ;-)

Må være det :-) soving på sofaen på kvelden er blitt standar :-) men klarer heller ikke sove lenge på morgenen heller :-)
Men det ender forhåpentligvis i den beste premien <3

Ja det blir forhåpentligvis den beste premien noensinne :)
Så noen uke med bivirkninger overleve man glatt.
Jeg våkner kl 0600 kvæææær morgen hehe....Kan ikje huske sist jeg våkna av vekkeklokka ;)

Så bra! Da er det ikke lenge igjen :-) hvordan merker du det på hormonene? ;-)

Nei det går fremover nå!

Merker det på at jeg er mer kvalm og har endel kortere lunte dessverre. Prøver å ta meg i det da men med kombinasjonen kvalme fra puregonen og hodevondt fra synarelaen så er det ikke så lett!

Her blir fryseforsøket utsatt til uke 20 pga treig syklus. Syklus dag 19 idag og positiv EL test. Får mensen om et par uker vil jeg tro. Skal ha UL på syklusdag 11, så det kan fort kræsje med pinse/17.mai og da får jeg ikke tatt UL i Tønsberg. Da må vi event reise helt til Maigaard i Danmark for å ta den UL'n.

Nei det går fremover nå!

Merker det på at jeg er mer kvalm og har endel kortere lunte dessverre. Prøver å ta meg i det da men med kombinasjonen kvalme fra puregonen og hodevondt fra synarelaen så er det ikke så lett!

Skjønner jeg bare skal "glede " meg til synarela + sprøyte- komboen... :p

CD 2 i dag. Begynner med 2 tabletter Letrozol i morgen. Så blir det Menopur fra CD 8. Føler meg som den eneste som driver med AIH her :confused: Har noen av dere gjort det før ivf?

Melder meg inn her :) dag 2 med gonal-F idag. Ul 28.04 og uttak/innsett i uke 18 hvis alt går som planlagt. Dette er vårt første forsøk, og vi er veldig spente! <3

Hei og velkommen hit :)
Skal også ha uttak uke 18 ( 6.mai)
Starter på Gonal-f og Menopur neste uke..og første UL.
Vårt første forsøk her også...Riiiiimelig spent kan man si :p

Jeg var til samtale på klinikken for noen dager siden og det gikk fint :-) Skal ha kort regime og starter med sprøyter ca. 4/5 og uttak blir da rundt 20/5. Spennende! :-) :-) :-)

#2 ICSI
Da nærmer jeg meg medisinstart med synarella på mandag 25. April og sprøyter fra 13. Mai.

Innsett/uttak uke 21.

Det er nøyaktig 1 år siden første ferskforsøk og jeg er spent på om vi får det til denne gangen. Håper og ber :)

Lykke til jenter! Vi har en spennende tid forran oss

Back
Topp