Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeHåper vi får uttak allerede i mai! Skal på forsamtale i Porsgrunn på torsdag![]()
SpennendeHåper dere får starte på i mai
![]()
Krysser alt for at alt klaffer daHvis alt klaffer med oppstart av medisiner og sist mens, så kan det klaffe bra![]()
All kryssing hjelperKrysser alt for at alt klaffer da![]()
Da hopper jeg inn her, etter 4. avbrutt fryseforsøk, denne gangen fordi innsett hadde blitt på en lørdag å da har jo klinikken stengt. Kjenner jeg blir bare helt ufattelig gal av dette, man blir så slitenkrysser fingrene for at jeg kanskje endelig kan få innsett
![]()
Hurra! Starter med nesespray til tirsdag og uttak og innsett i midten av mai! Porsgrunn holder oppe 16. Og 17. Mai dersom det var behov for det også
Hei.
Ny på forumet . Etter å ha lest på sikkert alle forum som fins i ca 3 år , så var det på tide å delta .
Skal ha første forsøk 6 mai.
Starter på Synarela imorgen.
Jeg er 36 og sambo 37.
Vært sammen i 9 år. Vært prøvere i 3 år.
Han har en gutt (13 år) fra før.
Jeg har ingen.....enda :/
Har sikkert 1000 spm om IVF og alle medisinene.
Er veldig redd for bivirkningene og selvfølgelig redd for at det ikke ska gå rette veien.
Ble tipset om å joine et forum da det kan hjelpe på alle bekymringene. Ja er nok en liten (stor) katastrofe-tenker....
Så hei alle sammen
Noen som hører til UNN forresten?
Hei!
Jeg er også ny her, har lest masse på div forum, men tenkte også at det kunne være fint å delta!
Vi skal ha vårt første forsøk nå i mai, startet med Synarela i dag og ser virkelig frem til eventuelle bivirkninger!![]()
Vi er 35 og 41 år og må igjennom dette pga dårlig kvalitet hos mannen..
Håper virkelig å kunne dele erfaringer med noen som allerede har vært igjennom dette. Har masse spørsmål, men er redd for å være masete overfor de stakkars sykepleierne!
Vi tilhører klinikken i Porsgrunn..
Vi skal også ha første forsøk i midten av mai, i Porsgrunn! Håper vi får det til, begge to!Skal de virkelig ha åpent 16. og 17. mai?
Velkommen hitHei.
Ny på forumet . Etter å ha lest på sikkert alle forum som fins i ca 3 år , så var det på tide å delta .
Skal ha første forsøk 6 mai.
Starter på Synarela imorgen.
Jeg er 36 og sambo 37.
Vært sammen i 9 år. Vært prøvere i 3 år.
Han har en gutt (13 år) fra før.
Jeg har ingen.....enda :/
Har sikkert 1000 spm om IVF og alle medisinene.
Er veldig redd for bivirkningene og selvfølgelig redd for at det ikke ska gå rette veien.
Ble tipset om å joine et forum da det kan hjelpe på alle bekymringene. Ja er nok en liten (stor) katastrofe-tenker....
Så hei alle sammen
Noen som hører til UNN forresten?
Velkommen så masse til deg også
Her å det bare å skyte ut de spørsmålene du lurer på. Mange flotte jenter med utrolig mye kunnskap og erfaringer her på forumet! Husker selv jeg hadde veldig mye tanker og spørsmål når jeg startet opp. Er nå i gang med mitt 3. forsøk.
Lykke til!![]()
Merker at jeg sliter mest mentalt. Er helt skutt og jeg har ikke starta med medisinene en gang. ...Sliter med å sove om natta og idag har jeg sove på sofan nesten hele dagen.....blæææhHar startet på spray i dag! Den smakte høgg [emoji107] Men får bare venne meg til den ettersom jeg skal ta den to ganger om dagen den neste mnd.. Håper dette ender i noe bra hehe