Mai 2016

Har startet på spray i dag! Den smakte høgg [emoji107] Men får bare venne meg til den ettersom jeg skal ta den to ganger om dagen den neste mnd.. Håper dette ender i noe bra hehe

Da fikk jeg mensen idag etter negativt forsøk. Tok kontakt med Maigaard og sa fra om negativt forsøk og spurte ang fryseforsøk. Fikk svar etter kort tid at som forventet fikk vi ta fryseforsøk allerede neste syklus. :) Har alt sendt de samtykke skjema og alt er klart. Kontakter Maigaard på syklusdag 1. UL i Tønsberg syklusdag 11.Når jeg er klar, settes 5000IE Pregnyl. De tiner opp eggene på dag 3 hvor vi da får beskjed om de overlever, for så event innsetting dag 4. Fikk beskjed om at det er 70% sjanse for at egg på frys overlever opptiningen. Så da er det ikke annet enn å håpe alt en kan igjen da. :)

Da hopper jeg inn her, etter 4. avbrutt fryseforsøk, denne gangen fordi innsett hadde blitt på en lørdag å da har jo klinikken stengt. Kjenner jeg blir bare helt ufattelig gal av dette, man blir så sliten :( krysser fingrene for at jeg kanskje endelig kan få innsett:)

Da hopper jeg inn her, etter 4. avbrutt fryseforsøk, denne gangen fordi innsett hadde blitt på en lørdag å da har jo klinikken stengt. Kjenner jeg blir bare helt ufattelig gal av dette, man blir så sliten :( krysser fingrene for at jeg kanskje endelig kan få innsett:)

Huff, forstår godt at det er frustrerende :( Krysser fingrene for at det passer bedre i mai slik at du får innsett :)

Hei.
Ny på forumet . Etter å ha lest på sikkert alle forum som fins i ca 3 år , så var det på tide å delta . :)
Skal ha første forsøk 6 mai.
Starter på Synarela imorgen.
Jeg er 36 og sambo 37.
Vært sammen i 9 år. Vært prøvere i 3 år.
Han har en gutt (13 år) fra før.
Jeg har ingen.....enda :/
Har sikkert 1000 spm om IVF og alle medisinene.
Er veldig redd for bivirkningene og selvfølgelig redd for at det ikke ska gå rette veien.
Ble tipset om å joine et forum da det kan hjelpe på alle bekymringene. Ja er nok en liten (stor) katastrofe-tenker....
Så hei alle sammen :D
Noen som hører til UNN forresten?

Hei!
Jeg er også ny her, har lest masse på div forum, men tenkte også at det kunne være fint å delta! :)

Vi skal ha vårt første forsøk nå i mai, startet med Synarela i dag og ser virkelig frem til eventuelle bivirkninger! :nailbiting:
Vi er 35 og 41 år og må igjennom dette pga dårlig kvalitet hos mannen..

Håper virkelig å kunne dele erfaringer med noen som allerede har vært igjennom dette. Har masse spørsmål, men er redd for å være masete overfor de stakkars sykepleierne!

Vi tilhører klinikken i Porsgrunn..

Hei.
Ny på forumet . Etter å ha lest på sikkert alle forum som fins i ca 3 år , så var det på tide å delta . :)
Jeg er 36 og sambo 37.
Er veldig redd for bivirkningene og selvfølgelig redd for at det ikke ska gå rette veien.
Ble tipset om å joine et forum da det kan hjelpe på alle bekymringene. Ja er nok en liten (stor) katastrofe-tenker....

Heihei! Ville bare ønske deg velkommen hit til oss!:)
Det er veldig fint å ha forumet , her får man svar på det meste man lurer på. Mange jenter her som etterhvert har fått en del erfaring.Det fineste syns jeg er at alle her inne vet hvordan det er å gå igjennom ivf og vi støtter hverandre så godt vi kan. I både oppturer og nedturer.
Masse lykke til:D

Hei!
Jeg er også ny her, har lest masse på div forum, men tenkte også at det kunne være fint å delta! :)

Vi skal ha vårt første forsøk nå i mai, startet med Synarela i dag og ser virkelig frem til eventuelle bivirkninger! :nailbiting:
Vi er 35 og 41 år og må igjennom dette pga dårlig kvalitet hos mannen..

Håper virkelig å kunne dele erfaringer med noen som allerede har vært igjennom dette. Har masse spørsmål, men er redd for å være masete overfor de stakkars sykepleierne!

Vi tilhører klinikken i Porsgrunn..

Velkommen så masse til deg også:)
Her å det bare å skyte ut de spørsmålene du lurer på. Mange flotte jenter med utrolig mye kunnskap og erfaringer her på forumet! Husker selv jeg hadde veldig mye tanker og spørsmål når jeg startet opp. Er nå i gang med mitt 3. forsøk.
Lykke til!:)

Vi skal også ha første forsøk i midten av mai, i Porsgrunn! Håper vi får det til, begge to! :) Skal de virkelig ha åpent 16. og 17. mai?

Velkommen hit☺️ så artig☺️ kanskje vi møtes i gangene
De sa det nå på samtalen på torsdag at dersom det var behov for det, ville de ha åpent tidlig begge dagene fikk følelsen av at de virkelig vil oss alt godt der
Så satser vi på at begge spirene sitter!

Hei.
Jeg er 36 og sambo 37.
Velkommen hit ☺️

Velkommen så masse til deg også:)
Her å det bare å skyte ut de spørsmålene du lurer på. Mange flotte jenter med utrolig mye kunnskap og erfaringer her på forumet! Husker selv jeg hadde veldig mye tanker og spørsmål når jeg startet opp. Er nå i gang med mitt 3. forsøk.
Lykke til!:)

Ååååh .....håper det virkelig klaffer for dere denne gangen :Heartpink Merker at jeg sliter mest mentalt. Er helt skutt og jeg har ikke starta med medisinene en gang. ...Sliter med å sove om natta og idag har jeg sove på sofan nesten hele dagen.....blæææh

Hvordan takler du menalt nedturen når det ikke går som du vil?

Back
Topp