Mai 2014 har et skjult forum - klikk her for å se om du kan få tilgang!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Joggu er du rask da :D juhuuu

Sent from my iPhone using BV Forum
Er bare et trykk hehe, måtte bare se at du hadde søkt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Da har jeg også i tilfelle.. :-P tror nok bare det er en feil gonnabee.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Off topic, men lurer på hvordan man får redigert eller slettet et innlegg som man har skrevet feil?

Jeg sendte en forespørsel i går, men vet ikke om jeg er kvalifisert.. Vet ikke om jeg har 50 innlegg ennå.. Noen som vet hvordan jeg kan se dette?
:angel8

Jeg sendte en forespørsel i går, men vet ikke om jeg er kvalifisert.. Vet ikke om jeg har 50 innlegg ennå.. Noen som vet hvordan jeg kan se dette?
:angel8

Nei du har for få. Det står vis du går inn på profil siden din.

Søker :)

Jeg har vært medlem i 2 år og har postet over 500 poster. Men hvordan ser jeg hvor mange av postene som er i terminforumet? :-/

Jeg har vært medlem i 2 år og har postet over 500 poster. Men hvordan ser jeg hvor mange av postene som er i terminforumet? :-/

Du går på profilen din og på innlegg så ser du dine siste innlegg.

Jeg har termin 29 mai, har derfor vært på juni forumet til nå. Der har jeg tilgang til skjult. Kan jeg få det her også, selv om jeg ikke har vært så aktiv her til nå?

Jeg har termin 29 mai, har derfor vært på juni forumet til nå. Der har jeg tilgang til skjult. Kan jeg få det her også, selv om jeg ikke har vært så aktiv her til nå?

Du skal helst ha min 50 innlegg her inne først. Dette er fordi vi her inne skal bli kjent med deg. For selv om du har vært aktiv på juni kjenner jo ikke vi deg :)

Hei, er jeg snart kvalifisert t hemmelig forum? Mvh Jarea

Du kan søke når du har mere enn 50 innlegg her inne på mai :)

Beklager sent svar men jeg har hatt problemer med å komme inn på bv.

Hei! Jeg har over 50 poster her inne og vært medlem lenge nok :)

Kan jeg få lov å komme inn? :D

Søk som det står i første innlegget så godkjenner jeg :)

Back
Topp