har sendt forrespørsel jeg og og har nikke hørt noe enda..... har gooooooodt over 50 innleg og har vært medlem siden 2009
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte forespørsel for å få tilgang, men kan ikke se noe jeg heller. Jeg har ikke app btw
har sendt forrespørsel jeg og og har nikke hørt noe enda..... har gooooooodt over 50 innleg og har vært medlem siden 2009
Joho! Nå har jeg 50 innlegg i mai-forumet! Kommer jeg inn?
Er det i det hele tatt noen som har funnet den skjulte gruppa???
Hvor ser man hvor mange innlegg man har her da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sjanetti er tilgangsansvarlig for Mai 2014. Hvis du ønsker tilgang må du kontakte henne.Hvordan ligger det an med å sette opp meg som tilgangsansvarlig?
Sent from my iPad using BV Forum
Hun har sendt deg melding om at hun ikke skal være det mere og at jeg skal ta over. Hun vil jo ikke være her lengre.Sjanetti er tilgangsansvarlig for Mai 2014. Hvis du ønsker tilgang må du kontakte henne.
Jeg har skrevet til deg på VIP forumet, at du må endre tilgangsansvarlig da jeg ikke lenger er gravid og må forlater terminforumet!Sjanetti er tilgangsansvarlig for Mai 2014. Hvis du ønsker tilgang må du kontakte henne.
Hun har sendt deg melding om at hun ikke skal være det mere og at jeg skal ta over. Hun vil jo ikke være her lengre.
Jeg har skrevet til deg på VIP forumet, at du må endre tilgangsansvarlig da jeg ikke lenger er gravid og må forlater terminforumet!
GodkjentNå har jeg endelig fått sulla meg til å sende forespørsel til skjulte forum tar det lang tid før man får tilgang ?
Godkjent