Mai 2014 har et skjult forum - klikk her for å se om du kan få tilgang!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
har sendt forrespørsel jeg og og har nikke hørt noe enda..... har gooooooodt over 50 innleg og har vært medlem siden 2009:)

Hvordan vet man om man har skrevet nok for å bli med? :p

Jeg sendte forespørsel for å få tilgang, men kan ikke se noe jeg heller. Jeg har ikke app btw :)

har sendt forrespørsel jeg og og har nikke hørt noe enda..... har gooooooodt over 50 innleg og har vært medlem siden 2009:)

jeg har godkjent dere, det er Janet som er treig med å få lagt dere til gruppa!

MammaPåramma! :

Gå inn på profilen din, (trykk på brukernavnet ditt) Der vil det stå innlegg, så må du rett å slett telle deg nedover hvor mange innlegg du har på mai14 :)

Hvordan kan man se om man har 50 poster bare i dette forumet?

Jeg synes 50 er for mange. Jeg synes jeg poster masse innlegg, men nå er jeg oppe i 40. Nysgjerrig på denne hemmelige gruppa, er det noe liv der?

Joho! Nå har jeg 50 innlegg i mai-forumet! :) Kommer jeg inn?

Er det i det hele tatt noen som har funnet den skjulte gruppa???

Jeg har sendt melding til Sjanetti, trodde det skulle gått i orden.

Hvor ser man hvor mange innlegg man har her da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan ligger det an med å sette opp meg som tilgangsansvarlig? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sjanetti er tilgangsansvarlig for Mai 2014. Hvis du ønsker tilgang må du kontakte henne.
Hun har sendt deg melding om at hun ikke skal være det mere og at jeg skal ta over. Hun vil jo ikke være her lengre.

Hun har sendt deg melding om at hun ikke skal være det mere og at jeg skal ta over. Hun vil jo ikke være her lengre.

Jeg har skrevet til deg på VIP forumet, at du må endre tilgangsansvarlig da jeg ikke lenger er gravid og må forlater terminforumet!

Ah, har ikke hatt anledning til å gå igjennom tilgangene i dag. Blir gjort i kveld eller i morgen, ordner det da.

Og så leit å lese ;/

Last edited by a moderator:
Ja hun vil bli dypt savner her inne :(

Nå har jeg endelig fått sulla meg til å sende forespørsel til skjulte forum :) tar det lang tid før man får tilgang :)?

Godkjent :)

Back
Topp